DoH_KuXoT написа:Регенерация преди 75км , в момента има 11.53гр сажди според изчисленията , когато станат 24гр ще започне регенерация отново. Oil ash residue, е пепелта която не може да се очисти от ДПФ-а тази пепел се образува при самата регенерация и изгарянето на саждите , тв се натрупва необратимо. При мен е 97% но това е показател който за 70хил км нарастна с 12% при мен , в момента съм на 260хил.км .
При достигане на 24гр ще започне да се покачва температурата в ДПФ-а , ЕГР-а ще се затвори, post injection, са количествата гориво наречени следвпръскване, целта е да отиде допълнителна порция гориво за да доизгори в ДПФ-а и да покачи температурата му до над 550 градуса на входа и да започне регенерация. Оборотите се вдигат, перките се пускат, когато температурата на изхода надмине 450 градуса започва да намалява стойността на soot mass, колкото по нагрят е толкова по-бързо падат, караш си нормално без да се съобразяваш, без да вдигаш зорлем високи обороти и скорости, просто си караш, когато двигателя е натоварен загрява ДПФ-а по-бързо, вдигне ли над 600 градуса регенерира най-бързо ако има моменти в които се движи на ППХ, кислорода спомага изгарянето, но пък охлажда и температурата започва да пада леко ако спускаш наклон на ППХ, като в даден момент ако падне под 450 градуса може временно да спре регенерацията. Ще приключи да регенерира когато от 24 падне на 5.9грама +- . В градски условия ако тръгна от Герман към Цариградско на Враня вече започва да регенерира, на Софийския е по средата, на Константин Величков е готова. Това са около 12 -13км и около 20минути. Като гледам и при теб е новия софтуер който градско регенерира на 150-180км или 400минути. Ако имаш питанки след време питай и ще се опитвам да ти давам насоки.
Благодаря страшно много за детайлната информация, ще проверя след два дни, как са саждите и ще гледам да я засека кога ще започне рргенерацията. Благодаря още веднъж.