Колеги оставих колата в сервиз за смяна на гарнитура на капака на клапаните и накладки.
Майстора каза че по главата имало 4-тири дупки от бургия което значело че е сваляна и шлайфана 4 пъти. Според вас каква е причината за 19 год толкова много пъти да е сваляна.
Пасат б5 1.9тди 90 2000г.
			
									
									Re: Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху глава
- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: Re: Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху глава
Главата ли има дупки или гарнитурата? Ако е гарнитурата изобщо не означава, че е сваляна главата. Дупките просто указват дебелината на гарнитурата.
			
									
										
						- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Re: Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху глава
По самата глава имало от бургийка 3-5мм нещо такова ми каза. Като вземам колата ще кажа да ми ги покаже. Много страно ми прозвуча като каза за тия дупки небях чувал до сега.
Не се е стигнало до махане на главата само капака на клапаните е свален и като оглеждаш видял за тия дупки.
			
									
										
						Не се е стигнало до махане на главата само капака на клапаните е свален и като оглеждаш видял за тия дупки.
- samo_pechka
 - Мнения: 9065
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: Re: Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху глава
Оф, аман от мастери. И на нова кола може да е с такава гарнитура. Как не разбраха тия мастери, че дупките нямат отношение към броя шлайфания на главата. Има си минимум под който ако се слезе , се взима нова/друга глава. 
И един път с даден размер гарнитура ( дупки ) , се купува същата за затварянето на мотора. Вече ако се сменя вал, бутала, блок ( или се шлайфа челото на блока ) тогава има пряко отношение към дебелината на гарнитурата. Като при първите два случая може да се наложи дори и по-тънка гарнитура, зависи само и единствено от това с колко надстърчат буталата над блока.
			
									
										
						И един път с даден размер гарнитура ( дупки ) , се купува същата за затварянето на мотора. Вече ако се сменя вал, бутала, блок ( или се шлайфа челото на блока ) тогава има пряко отношение към дебелината на гарнитурата. Като при първите два случая може да се наложи дори и по-тънка гарнитура, зависи само и единствено от това с колко надстърчат буталата над блока.
- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Re: Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху глава
Незнам колега аз ли попадам все на "майстори" какво става незнам  
			
									
										
						- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Re: Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху глава
Дупките били по гарнитурата на главата 4 дупки били. Да вярвам ли на майстора или не
			
									
										
						- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: Re: Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху глава
Както писах по-горе. Тези дупки показват колко е дебела гарнитурата. И нямат нищо общо с това коло пъти е сваляна главата.
			
									
										
						- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Re: Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху глава
А има ли начин да се разбере колко е шлайфана. И какъв е смисъла от по-дебелата гарнитура акобможе да ми обясни някой.
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта