Здравейте. Преди няколко дни ми светна Чека двигателя и закачихме колата на ваг.ком. Грешките които излязоха са:
1) Motor for intake manifold flap (v157) no signal p3102
2) Motor for intake maniflold flap open or short to ground p3101
3) Coolant fan control 1 open or short to ground p1672
Колата е Голф 5, 2008 година, 2.0 тди БКД, сменихме клапата и бушона отпред в двигателния отсег, който е 10 ампера.Новата клапа е Febi bilstein с OEM номер 038 128 063L, оргиналната на колата беше PIERBIRG OEM 038 128 063G, след смяната е покарах 10 дена и проблеми нямаше, но на 10 ден отново Чека светна, отидох при майстора да я прочетем и грешката , която показа беше
Майстора реши, че клапата е дефектна рекламирахме я и дадоха нова, но уви след 2 дена същата работа и пак същата грешка 1 Fault Found:
012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
P3103 - 000 - - - Intermittent
Моля, ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е отсранил, възможно ли компютара на колата да не разпознава новата клапа?????
Всеки съвет ще ми е от полза.
Golf 5 2.0 TDi-BKD 2008 година,проблем с дросел клапа
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 5 2.0 TDi-BKD 2008 година,проблем с дросел клапа!!!!
Защо Феби??
Сменял съм доста такива - слагам Пиербърг и никога не съм имал проблем с тях.
Сменял съм доста такива - слагам Пиербърг и никога не съм имал проблем с тях.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 12 фев 2018 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 5 2.0 TDi-BKD 2008 година,проблем с дросел клапа
И в крайна сметка какво се случи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта