Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото
- bobich
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 27 юли 2008 19:41
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото
Колега, реши ли проблема и как ?
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото
Не се е решил колега, но се подобри значително. Започнах да я карам със добавка BARDAHL BDC и ДПФ-а се поотпуши. Цялата работа със закъснението идва от ДПФ-а, тъй като действа като тапа. Ходих дори до Фолксваген и те ми казаха същото. Че колата е напълно наред и няма проблеми, дори са сменили клапан N75 за проба, и резултата е бил същия. Така че след време като го махна, няма да има проблеми.
Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото
Бе не го махай, ами си купи нов, щото ще ти трябва много скоро.
Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото
Здравейте,
От няколко седмици имам подобен проблем на A4 B7 2.0TDI. На кои канали да гледам живи данни и за какво да следя? При мен изпушва черно преди да "тръгне". Миналата година имах същия проблем и тогава се оказа счупена клапата на ЕГР-а, само че сега свалих ЕГР-а и беше здрав, почистих го и го сложих обратно, но разлика няма. Колата няма ДПФ. Показанията на дюзите са -0.22 -0.22 0.24 0.24
От няколко седмици имам подобен проблем на A4 B7 2.0TDI. На кои канали да гледам живи данни и за какво да следя? При мен изпушва черно преди да "тръгне". Миналата година имах същия проблем и тогава се оказа счупена клапата на ЕГР-а, само че сега свалих ЕГР-а и беше здрав, почистих го и го сложих обратно, но разлика няма. Колата няма ДПФ. Показанията на дюзите са -0.22 -0.22 0.24 0.24
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото
След смяна на ЕГР имаше ли подобрение? Геометрия чистил ли си ?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото
Направи лог на живи данни на канали 3,10 и 11 при плавно увеличение на газта до 100 процента натиснат педал, без да го отпускаш няколко секунди. Теста да се прави на 3 или 4 предавка в зависимост от пътя. Задържате повечко време записа, за да има възможност, ако има някакви аномалии, да се проявят. Ако по време на измерване се налага да се отпусне педала на газта, започвате теста отначало.
Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото
ssssl написа:След смяна на ЕГР имаше ли подобрение? Геометрия чистил ли си ?
След смяна на ЕГР всичко беше наред до преди 2-3 седмици. Геометрията не съм я чистил.
megatronS написа:Направи лог на живи данни на канали 3,10 и 11 при плавно увеличение на газта до 100 процента натиснат педал, без да го отпускаш няколко секунди. Теста да се прави на 3 или 4 предавка в зависимост от пътя. Задържате повечко време записа, за да има възможност, ако има някакви аномалии, да се проявят. Ако по време на измерване се налага да се отпусне педала на газта, започвате теста отначало.
Това ме интересуваше! При първа възможност ще го направя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта