Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobich
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 27 юли 2008 19:41
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна

Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото

Мнениеот bobich » Вто 15 юни 2021 9:46


Колега, реши ли проблема и как ?




Потребителски аватар
GolfHighL
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
Автомобил: Volkswagen Passat CC
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Пловдив

Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото

Мнениеот GolfHighL » Съб 03 юли 2021 23:39


Не се е решил колега, но се подобри значително. Започнах да я карам със добавка BARDAHL BDC и ДПФ-а се поотпуши. Цялата работа със закъснението идва от ДПФ-а, тъй като действа като тапа. Ходих дори до Фолксваген и те ми казаха същото. Че колата е напълно наред и няма проблеми, дори са сменили клапан N75 за проба, и резултата е бил същия. Така че след време като го махна, няма да има проблеми. :mhihi


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото

Мнениеот morfei1 » Пон 05 юли 2021 10:40


Бе не го махай, ами си купи нов, щото ще ти трябва много скоро.


goforit
Мнения: 89
Регистриран на: Чет 19 юли 2012 10:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото

Мнениеот goforit » Пон 19 юли 2021 9:33


Здравейте,

От няколко седмици имам подобен проблем на A4 B7 2.0TDI. На кои канали да гледам живи данни и за какво да следя? При мен изпушва черно преди да "тръгне". Миналата година имах същия проблем и тогава се оказа счупена клапата на ЕГР-а, само че сега свалих ЕГР-а и беше здрав, почистих го и го сложих обратно, но разлика няма. Колата няма ДПФ. Показанията на дюзите са -0.22 -0.22 0.24 0.24


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото

Мнениеот ssssl » Пон 19 юли 2021 23:32


След смяна на ЕГР имаше ли подобрение? Геометрия чистил ли си ?


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото

Мнениеот megatronS » Вто 20 юли 2021 8:19


Направи лог на живи данни на канали 3,10 и 11 при плавно увеличение на газта до 100 процента натиснат педал, без да го отпускаш няколко секунди. Теста да се прави на 3 или 4 предавка в зависимост от пътя. Задържате повечко време записа, за да има възможност, ако има някакви аномалии, да се проявят. Ако по време на измерване се налага да се отпусне педала на газта, започвате теста отначало.


goforit
Мнения: 89
Регистриран на: Чет 19 юли 2012 10:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat CC 2009 2.0 тди 140к.с. Въпрос за проблем със закъснение на турбото

Мнениеот goforit » Вто 20 юли 2021 11:37


ssssl написа:След смяна на ЕГР имаше ли подобрение? Геометрия чистил ли си ?


След смяна на ЕГР всичко беше наред до преди 2-3 седмици. Геометрията не съм я чистил.

megatronS написа:Направи лог на живи данни на канали 3,10 и 11 при плавно увеличение на газта до 100 процента натиснат педал, без да го отпускаш няколко секунди. Теста да се прави на 3 или 4 предавка в зависимост от пътя. Задържате повечко време записа, за да има възможност, ако има някакви аномалии, да се проявят. Ако по време на измерване се налага да се отпусне педала на газта, започвате теста отначало.


Това ме интересуваше! При първа възможност ще го направя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта