Голф 4 1.9тди 116 син пушек при студен двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ghostrider22
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 06 май 2019 23:08
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.9тди 116 син пушек при студен двигател

Мнениеот ghostrider22 » Съб 31 авг 2019 21:23


Здравейте! Проблема е следния - при студен старт на двигателя колата пали малко по трудно отколкото трябва върти 4 5 секунди пали и изпушва син дим до една степен около минута и всичко приключва. След това няма никакъв проблем пали си нормално и не пуши изобщо. Сменени са гумичките на дюзите 2 пъти поради причината че първият път не ги бяха напаснали както трябва и така. Миналия ден проверихме и стойностите на дюзите 2рата дава - 1,6 стойност дали е от това проблема? До колкото знам трябва да са приблзително до стойност 0??
Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9тди 116 син пушек при студен двигател

Мнениеот megatronS » Нед 01 сеп 2019 8:18


Да, възможно да е дюза, но само втора ли дава тази стойност? Като загрее колата,какви са стойностите ? Най-добре е на обратната нафта да се закачат маркучета и сшишенца. Палиш да поработи минимум 30 секунди и се измерва количеството гориво в шишенцата. Проблемната дюза ще има различно гориво от другите. Измерването на количеството при теб да става на студен мотор.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9тди 116 син пушек при студен двигател

Мнениеот Zinoto » Нед 01 сеп 2019 8:21


Докато не премериш компресия не може да си сигурен дали проблема е от дюзата или от слаб цилиндър. Няма как да е стойност 0, а възможно по-близо до 0.


ghostrider22
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 06 май 2019 23:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди 116 син пушек при студен двигател

Мнениеот ghostrider22 » Нед 01 сеп 2019 9:30


megatronS написа:Да, възможно да е дюза, но само втора ли дава тази стойност? Като загрее колата,какви са стойностите ? Най-добре е на обратната нафта да се закачат маркучета и сшишенца. Палиш да поработи минимум 30 секунди и се измерва количеството гориво в шишенцата. Проблемната дюза ще има различно гориво от другите. Измерването на количеството при теб да става на студен мотор.


И първата е с стойност приблизително 1- 0.7 0.8.
И при загрят двигател са си същите стойностите.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9тди 116 син пушек при студен двигател

Мнениеот valiosport » Нед 01 сеп 2019 11:35


megatronS написа:Палиш да поработи минимум 30 секунди и се измерва количеството гориво в шишенцата. Проблемната дюза ще има различно гориво от другите. Измерването на количеството при теб да става на студен мотор.

Как ще закачиш шишенца на ПД мотор като нафтата за 4-те се връща по обща тръбичка?
По вероятна причина за трудния старт са О-пръстени на дюзи, също и ако има голямо износване на инжекторния лоб(който натиска кобилицата) пружината на дюзата няма да е натегната достатъчно. Друга причина е теч от тандем помпа в това число и маркучите около нея. Не съм професионален механик но съм минал през тия премеждия и го казвам от опит.
Колегата може да пробва ново клапанче на горивопровода след филтъра да види как ще е паленето, но едни нови пръстени на дюзите и пререгулиране никога не е излишно на стара кола. Тъкмо и състоянието на вала ще се огледа


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9тди 116 син пушек при студен двигател

Мнениеот megatronS » Нед 01 сеп 2019 12:39


Не знаех,че общата тръбичка за обратната нафта е проблем при измерването, но ако при теб е проблем при други не е. Има си нагоди и приспособления за всичко, както от модел ръчна изработка, така и фирмени такива. Не само оторизираните сервизи,а и гаражни съм виждал с подобни нагоди.Ако пък проблема е много труден за справяне, може и дюзите да се свалят и да отидат на стенд за най-точни показания. Компресията я ясна,че не е,като на нов мотор, но може да се измери наистина за най-сигурно. Теч на помпа и маркучите са видими, налягане на системата се измерва с уреди. О пръстените е добре да ги проверите отново.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта