Преди 2-2500км сменях разпределителен вал и извадих дюзите и смених и техните оплътнения, но сега губи масло. Като извадя най горния маркуч преди всмукателния колектор направо си тече. Преди не ми е правило впечетление да губи масло, явно че от дюзите е опускало нафта по малко и е допълвало картера.
Въпроса сега е как да установя от PCV клапана на капака ли го хвърля или турбото опуска масло та маркучите плават в масло. След смяната на маслото съм минал около 1500км и беше стигнало средата на щеката, долях 400 грама и се напълни.
Като извадя маркуча на клапана за картерни газове подухва, но няма пръски, турбото като го пипам има лек радиален луфт, но изглежда че е допустим.
Сутрин направо скривам пейзажа като пална и ме е срам да си спирам колата в квартала че опушвам комшиите и я спирам долу до пътя.
Давайте съвети колеги как да открия проблема.
Забравих да спомена че автомобила се кара спокойно до около 2-2300 оборота при превключване, инак обортомера почти през цялото време е под 2000.
Губи много масло голф 4 ПД150
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Губи много масло голф 4 ПД150
Според мен, грешиш като мислиш, че преди се е доливало с гориво, затова не си забелязал. Според мен сега е възникнал проблема.
Така мисля, защото 0.4л масло за 1500 км. са си 2.7л. на 10000. За да не си забелязал до сега разход на масло и смяташ че се е доливало с гориво, означава че в края на цикъла, преди смяна, ще имаш повече гориво в картера, отколкото масло. А това може ли да не се забележи?
Така мисля, защото 0.4л масло за 1500 км. са си 2.7л. на 10000. За да не си забелязал до сега разход на масло и смяташ че се е доливало с гориво, означава че в края на цикъла, преди смяна, ще имаш повече гориво в картера, отколкото масло. А това може ли да не се забележи?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Губи много масло голф 4 ПД150
Ами ок да кажем че е така, маслото наистина не меришеше на нафта, но от смяна до смяна съм доливал остатъка от тубата което е 6-700 грама и като стигнеше 10-11000 (на толкова сменям) не е до горе и го сменям.
А това пушене при палене го имаше и преди. От клапани съм сигурен че не е щото маркучите си плуват в масло. Въпроса е турбо или картерна вентилация
А това пушене при палене го имаше и преди. От клапани съм сигурен че не е щото маркучите си плуват в масло. Въпроса е турбо или картерна вентилация
- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Губи много масло голф 4 ПД150
А отзад какво пуши бяло или синкав пушек вземи един бял лист и от щеката една капка капни и виж дали ще се образува кръг пръстен околко капката ако се образува имаш нафта в маслото и на мен така ми се струва че в картера имаш нафта доста свали го сменил си опръстени на дюзите а гумичките на клапаните смени ли ги ?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Губи много масло голф 4 ПД150
Добре дори да кажем че има нафта в маслото и са заминали гумичките на клапаните това не обеснява защо тече от маркучите на турбото и маслото не се увеличава а намаля.
Маслото ми няма нафта гарантирано, на студен двигател си е гъсто и си стои на щеката и не мерише на нафта. Нафтата няма как да се сбърка
Пуши синьо и мирише на масло.
Маслото влиза в цилиндрите през турбо маркучите
Маслото ми няма нафта гарантирано, на студен двигател си е гъсто и си стои на щеката и не мерише на нафта. Нафтата няма как да се сбърка
Пуши синьо и мирише на масло.
Маслото влиза в цилиндрите през турбо маркучите
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Губи много масло голф 4 ПД150
Ако турбото има установим с ръка радиален (не аксиален) луфт, не е ли логично да е от него? То сигурно и издава звуци като се развърти?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Губи много масло голф 4 ПД150
Логично е да ама да не да сменя средната част и да зе окаже че и капака на клапаните трябва да се сменя
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта