голф 5 1.9 TDI BXE трудно пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ГеоргиЗлатев
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 27 дек 2018 19:58
Автомобил:
Двигател:

голф 5 1.9 TDI BXE трудно пали

Мнениеот ГеоргиЗлатев » Нед 26 май 2019 19:47


Здравейте , имам проблем с голф 5 , двигател BXE.
Сутрин когато е по-хладно (около 15) градуса , понякога пали много трудно. Случвало се е да въртя над 20 секунди. Запали ли веднъж после си пали перфектно. Забелязвам обаче , че след като запали се разтриса една такава (автомат е). Това го прави от както се запролети. Зимата си палеше перфектно.
Правих реглаж на дюзи+ ремонти комплекти , смених горивен филтър , обаче без о-пръстена му.
От вакуум помпата няма видими течове. Колата я спирам на равно.
Няма никакви грешки в мотора , дюзите са в норма. Свещите са здрави.
Да отбележа , че не го прави всеки път.
Днес примерно на обят ( първо палене ) запали перфектно , но пак се разтресе.




Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: голф 5 1.9 TDI BXE трудно пали

Мнениеот lubo007 » Пон 27 май 2019 10:54


На мен на въздух ми прилича, по казаното от теб
горивния филтър с клапан ли е?


ГеоргиЗлатев
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 27 дек 2018 19:58
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 5 1.9 TDI BXE трудно пали

Мнениеот ГеоргиЗлатев » Пон 27 май 2019 17:06


Не , няма клапан.
Възможно ли е вакуум помпата да дава фира ? Въпреки , че няма течове...


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: голф 5 1.9 TDI BXE трудно пали

Мнениеот IvanMan » Пон 27 май 2019 19:04


И аз имам подобен проблем.
Понякога пали по-трудно, качва оборите бавно и също има леко тресене ( с ръчна скоростна кутия съм).
Забелязах, че когато не иска да запали нормално, правя втори опит и си пали от раз.
При мен започна да го прави миналата година октомври- ноември, когато сте стопли нещата се подобриха.
Сменени са:
подгревни свещи, комплект гарнитури впръскваща дюза, обслужена е тандем помпата, разпределителен вал и повдигачи.
Няма никакви записани грешки, дюзите са в норма.
Двигателят е 1,9 тди AVF.
Търсенето на проблема продължава. :banghead


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: голф 5 1.9 TDI BXE трудно пали

Мнениеот NathaN » Пон 27 май 2019 22:14


https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84 Ето при мен как беше оказа се металната гарнитура между тандем помпата и блока 12 лева иначе купих целият комплект за тандем помпата и щях да я отварям, но първо ме посъветваха да започна с металната да не бързам да я отварям. На 3 места беше наранена. Иначе и аз така опръстени на дюзи, стартер, нов горивен филтър клапана на горивният филтър, отварях помпата в резервоара и нищо. На пръв поглед тандем помпата така като я гледах няма течове няма нищо всичко си беше наред, гледах щуцера на самата помпа понеже е LUK, и били проблемни, но и там нямаше нищо голямо мотане беше месец два бях се побъркал


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: голф 5 1.9 TDI BXE трудно пали

Мнениеот tdi fen » Вто 28 май 2019 10:03


и според мен има вероятност да е тандемпомпа


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1821
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: голф 5 1.9 TDI BXE трудно пали

Мнениеот vinixxx » Пет 31 май 2019 19:07


IvanMan написа:И аз имам подобен проблем.
Понякога пали по-трудно, качва оборите бавно и също има леко тресене ( с ръчна скоростна кутия съм).
Забелязах, че когато не иска да запали нормално, правя втори опит и си пали от раз.
При мен започна да го прави миналата година октомври- ноември, когато сте стопли нещата се подобриха.
Сменени са:
подгревни свещи, комплект гарнитури впръскваща дюза, обслужена е тандем помпата, разпределителен вал и повдигачи.
Няма никакви записани грешки, дюзите са в норма.
Двигателят е 1,9 тди AVF.
Търсенето на проблема продължава. :banghead


продължете с:
-измерване на компресия
-проверка на синхронизацията на разпр. вал
-проверка на датчиците за позиция на колянов и разпр. вал


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 5 1.9 TDI BXE трудно пали

Мнениеот valiosport » Съб 01 юни 2019 2:39


По скоро датчици колянов или разпределителен вал.
При мене се яви тоя проблем от миналата година но го прави когато реши, може веднъж седнично или месечно, стартера връти 5-6 секунди и тогава пали.
Скоро смених разпределителен вал и повдигачи, о пръстени на дюзи, двете оплътнения на помпата щото мойта не е с металната гарнитура, помпата в резервара почистена, горивен филтър нов на МАН, регулировка на дюзите, дори сложих клапан след филтъра да не връща горивото и пак същата работа.
За 2 седмици веднъж ми го направи, но ме дразни....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта