Значи днес както си карах в задръстването и се бях заблеял и си спирам аз зад предната кола и леко отпускам съединителя както съм натиснал спирачката. Изведнъж фрас и се усетих че съм на скорост двигателя беше загаснал. След това имах около 20 км градско каране и ниските обороти станаха едни такива нестабилни 2 3 минути няма проблем и изведнъж падат до 500 след това скачат до 1500 и след това още 5-6 минути няма проблеми и така. Като че ли с километрите проблема взе да изчезва, да се появява по-рядко и по-слабо изразено или така ми се иска на мен.
Някой да даде предположение какво може да се е случило?
Става дума за колата от профила(Пасат 1,9TDI 1z).
Прекъсване
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
не малко да покараш ,а навърти към десетина км и то директно на мин 4000 оборота-не се притесняваи няма да се с4упи ,но електромагнитното поле което в момента е повишено си влиза в рамкитеgr_kanev написа:Може да звучи невероятно, ама да си се "позапушил" (особено с това гасене със спирачката) ? Пробвай, ако имаш възможност, да я изкараш малко на дълъг път, да е загрял двигателя и да покараш около и малко над 3000 об./мин - да се издухат каквито нагари и налепи има.
Филтри последно кога си сменял ?


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Би трябвало ,ама аз на твое място бих го проверил-се пак не е кой знае ква работа ,а ако е прескочилВсъщност някой по компетентен да се изкаже дали е възможно да е прескочил?
Възможно е.
Не е често срещан дефект на дизелите на ФВ но все пак се е случвало - зависи от състоянието на ремъка основно.
- meltin
- Мнения: 167
- Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Току що ходих до Виктор в бакърената фабрика, човека препоръчан от dobrinb в Сервизи. Ваг Ком показа 1 грешка във Speed Senzor.
Това почукване дето се чудех от какво е за щастие не е от Дюза, а е от повдигач. Центровката на ремъка е ОК. Други дертове няма засега.
Явно е от някакво запушване наистина цялата история, на следващото зареждане мисля да сложа Castrol TDA, не мисля че ще навреди.
Горивото е от Еко Елада на бул. България, преди НДК, което ме подсеща, че все още не съм си взел карта за отсъпка.
Това почукване дето се чудех от какво е за щастие не е от Дюза, а е от повдигач. Центровката на ремъка е ОК. Други дертове няма засега.
Явно е от някакво запушване наистина цялата история, на следващото зареждане мисля да сложа Castrol TDA, не мисля че ще навреди.
Горивото е от Еко Елада на бул. България, преди НДК, което ме подсеща, че все още не съм си взел карта за отсъпка.
- meltin
- Мнения: 167
- Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ръчкане
Ръчкането е хубаво нещо, ама в петък като тръгнахме в посока Кулата и като излезнахме на тая новата отсечка след Перник, при поръчкване до 180 и изведнъж се разсвети червената лампа за водата... и когато да погледна темперетурата вече на майната си... и от там връщане обратно към София. Връщането отне към 3-4 часа... караш 1 км чакаш половин час да изстине... Диагнозата беше водна помпа и термостат за всеки случай. Интересно ми е защо на старата помпа перките и бяха от бакелит и просто се беше сцепила на две. След като я взех от майстора, каза че е сменил антифриза, и като е свалял водната помпа е свалял и ангренажа и е бил с един зъб напред т.е. в аванс.
Интересно е че до сега тая кола такъв разход по Бордови компютър не ми е давала надолу до Петрич 4,0, а обратно към София 4,6.
Интересно е че до сега тая кола такъв разход по Бордови компютър не ми е давала надолу до Петрич 4,0, а обратно към София 4,6.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта