Прекъсване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Прекъсване

Мнениеот meltin » Пон 21 май 2007 22:26


Значи днес както си карах в задръстването и се бях заблеял и си спирам аз зад предната кола и леко отпускам съединителя както съм натиснал спирачката. Изведнъж фрас и се усетих че съм на скорост двигателя беше загаснал. След това имах около 20 км градско каране и ниските обороти станаха едни такива нестабилни 2 3 минути няма проблем и изведнъж падат до 500 след това скачат до 1500 и след това още 5-6 минути няма проблеми и така. Като че ли с километрите проблема взе да изчезва, да се появява по-рядко и по-слабо изразено или така ми се иска на мен.

Някой да даде предположение какво може да се е случило?

Става дума за колата от профила(Пасат 1,9TDI 1z).




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 21 май 2007 22:40


Прескочил ремък :?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 21 май 2007 22:40


Може да звучи невероятно, ама да си се "позапушил" (особено с това гасене със спирачката) ? Пробвай, ако имаш възможност, да я изкараш малко на дълъг път, да е загрял двигателя и да покараш около и малко над 3000 об./мин - да се издухат каквито нагари и налепи има.
Филтри последно кога си сменял ?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 21 май 2007 23:22


gr_kanev написа:Може да звучи невероятно, ама да си се "позапушил" (особено с това гасене със спирачката) ? Пробвай, ако имаш възможност, да я изкараш малко на дълъг път, да е загрял двигателя и да покараш около и малко над 3000 об./мин - да се издухат каквито нагари и налепи има.
Филтри последно кога си сменял ?
не малко да покараш ,а навърти към десетина км и то директно на мин 4000 оборота-не се притесняваи няма да се с4упи ,но електромагнитното поле което в момента е повишено си влиза в рамките :wink: и проблем4ето го няма-важи само за 1З мотора :!:


bobsan
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobsan » Вто 22 май 2007 11:25


Колега само да попитам за какво електромагнитно поле става на въпрос? Че ми стана интересно и как то влияе на работата на двг.


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Вто 22 май 2007 12:55


Rabbit_TDI написа:Прескочил ремък :?

При този случай би трябвало да има и разни други странични дефекти или се бъркам?
Тая сутрин си запалих както обикновенно.. не съм забелязал нищо особено...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 22 май 2007 12:57


Би трябвало ,ама аз на твое място бих го проверил-се пак не е кой знае ква работа ,а ако е прескочил :( Всъщност някой по компетентен да се изкаже дали е възможно да е прескочил?


Ivani4
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 31 май 2006 7:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ivani4 » Вто 22 май 2007 19:57


Rabbit_TDI написа:Би трябвало ,ама аз на твое място бих го проверил-се пак не е кой знае ква работа ,а ако е прескочил :( Всъщност някой по компетентен да се изкаже дали е възможно да е прескочил?


Възможно е.
Не е често срещан дефект на дизелите на ФВ но все пак се е случвало - зависи от състоянието на ремъка основно.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Вто 22 май 2007 22:03


може и да си заредил кофти гориво


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Вто 22 май 2007 22:22


Днеска звънях на Мишо от горубляне, ама ще може да я погледне след празниците.

На отиване към работа го направи веднъж това нещо и на връщане също, но доста по-слабо изразено...


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Сря 23 май 2007 12:57


Току що ходих до Виктор в бакърената фабрика, човека препоръчан от dobrinb в Сервизи. Ваг Ком показа 1 грешка във Speed Senzor.
Това почукване дето се чудех от какво е за щастие не е от Дюза, а е от повдигач. Центровката на ремъка е ОК. Други дертове няма засега.

Явно е от някакво запушване наистина цялата история, на следващото зареждане мисля да сложа Castrol TDA, не мисля че ще навреди.

Горивото е от Еко Елада на бул. България, преди НДК, което ме подсеща, че все още не съм си взел карта за отсъпка.


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ръчкане

Мнениеот meltin » Пон 28 май 2007 0:41


Ръчкането е хубаво нещо, ама в петък като тръгнахме в посока Кулата и като излезнахме на тая новата отсечка след Перник, при поръчкване до 180 и изведнъж се разсвети червената лампа за водата... и когато да погледна темперетурата вече на майната си... и от там връщане обратно към София. Връщането отне към 3-4 часа... караш 1 км чакаш половин час да изстине... Диагнозата беше водна помпа и термостат за всеки случай. Интересно ми е защо на старата помпа перките и бяха от бакелит и просто се беше сцепила на две. След като я взех от майстора, каза че е сменил антифриза, и като е свалял водната помпа е свалял и ангренажа и е бил с един зъб напред т.е. в аванс.

Интересно е че до сега тая кола такъв разход по Бордови компютър не ми е давала надолу до Петрич 4,0, а обратно към София 4,6.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 28 май 2007 0:44


Начи се пак съм познал :) .Найстина разхода е бил по-малак.Беше описано в една тема че 1 зъб аванс ти прави колата по-мощна и икономична ,но прави нестабилен мотора ,а вероятно има и още странични ефекти.


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Пон 28 май 2007 8:53


Абе преди да орпавят ремъка колата вървеше повече, ама по-икономична не е била в никой случай.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, miro slav и 138 госта