Здравейте колеги имам от скоро Сеат Толедо 2002 година пиша в този форум защото е по готин и има повече хора които биха помогнали а и горепосочения автомобил си е платформа голф 4.Та имам питане относно турбината ще постна два лог файла от 1 10 11 канал някой по запознат да каже как работи турбината че аз лично не мога да го разчета значи турбото е рециклирано доколкото разбрах от предишния собственик в сервиз незнам къде с нов клапан и от сервиза му били казали че нещо колата е пипана софтуерно и не била както трябва двигателя е 1.9тди ASV 110 коня ще пусна по долу линк за сваляне на два лог файла идеята ми е да няма някакъв проблем да счупи турбината иначе колата върви не забива няма грешки до 2000 об е мудна след това се изтрелва ще съм благодарен някой да изкаже мнение.
https://drive.google.com/file/d/1-Hbp77 ... p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1-CjfGf ... p=drivesdk
Seat Toledo 1M/vw golf 4 1.9Tdi 110 '02 asv въпрос за турбо?
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Seat Toledo 1M/vw golf 4 1.9Tdi 110 '02 asv въпрос за турбо?
Последна промяна от lopiko на Пон 19 авг 2019 11:00, променено общо 2 пъти.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Seat Toledo 1M/vw golf 4 1.9Tdi 110 '02 asv въпрос за турбо?
Лог файла се прави с постепенно ускорение на 3 и 4 предавка. Задържа се по-дълго времето на запис на файла. При тези логове, виждам, че нещата не са както трябва, но те са хаотични и кратки, което може да бърка всичко. Тръгваш на прав участък, ускоряваш плавно между предавките през целия диапазон на педала на газта.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Re: Seat Toledo 1M/vw golf 4 1.9Tdi 110 '02 asv въпрос за турбо?
Ще направя нов лог тези логове съм ги правил на 2 и на 3 та до 4 хиляди оборота на пълна газ
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Re: Seat Toledo 1M/vw golf 4 1.9Tdi 110 '02 asv въпрос за турбо?

megatronS написа:Лог файла се прави с постепенно ускорение на 3 и 4 предавка. Задържа се по-дълго времето на запис на файла. При тези логове, виждам, че нещата не са както трябва, но те са хаотични и кратки, което може да бърка всичко. Тръгваш на прав участък, ускоряваш плавно между предавките през целия диапазон на педала на газта.
https://drive.google.com/file/d/1-OdQoq ... p=drivesdk
Ето колега тоя е от 4 та предавка виж дали става за нещо
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Seat Toledo 1M/vw golf 4 1.9Tdi 110 '02 asv въпрос за турбо?
Вторият лог си го направил по-добре, първия не. Разходомера не отчита достатъчен дебит. Причини: замърсен разходомер, проблем в него, изпускане на налягане около него. Този проблем го има от средни обороти нагоре, което говори за замърсяване или недостатъчно засмукване на въздух до него (тук роля играят пластмасови въздуховоди към филтъра, които завихрят въздуха, уплътнителен пръстен на разходомера, замърсен и затиснат въздушен филтър, затисната или замърсена решетка на разходомер,спукан въздуховод). Турбината трябва една идея по-високо налягане, но това не е толкова проблемно.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Seat Toledo 1M/vw golf 4 1.9Tdi 110 '02 asv въпрос за турбо?
За въздуха може да са затлачени колектори. Даже най клони към тях.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rmk и 20 госта