Здравейте.
До скоро карах Голф 3 бензин но минах на Голф 4 1.9 ТДИ 110 коня преди 3 месеца.
Мисля че имам проблем с дебитомера обаче защото като запаля колата и го откача от буксата върви съвсем различно. Струва ми се че върви доста по-бързо на първа и втора скорост и не се зори толкова колата след 3000 оборота и нагоре. Купих спрей за почистване на дебитомери и го почистих и като че ли е малко по-добре но все още ми се струва че нямам достатъчно тяга при тръгване и на втора скорост и ми се налага бързо да превключвам до трета за да мога да набера. Не съм и аз много сигурен дали просто не си въобразявам, защото като карах бензиновия голф като че ли вървеше повече в ниските обороти. Другото което си мисля че може да е турбото. В началото го чувах как върти но сега като че ли не го чувам да върти въобще. Възможно ли е да не работи. Чува ли се по принцип винаги турбото при другите колеги с такъв двигател? Какво бихте ме посъветвали. Дали да купувам нов дебитомер или да ходя при някой майстор да я гледа. Ако има пловдивчани и знаят майстор, който разбира от такива двигатели казвайте.
Градско ми гори към 6 7 грубо защото не съм го замервал с точност. Интересното е че като купих колата и заредих първият път имам чувството че карах доста повече тогава. Сега като че ли гори повече. Колата супер много ми харесва и ми се иска да я стегна максимално с възможно най-добрите части за да ме изкара още много години и да остана доволен но просто не знам от къде да започна.
Някакви съвети?
Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. Въпрос за турбото
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7918
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. Въпрос за турбото
Започни с диагностика. За твоя мотор е евтина, около 35лв е kkl кабел. Научи де да го диагностираш сам, че по "майстори" е мъка.
Докато се сдобиеш с диагностиката можеш да смениш вакуумните маркучрта. Управлението на турбо и ЕГР става с вакуум. Целостта на маркучите оказва голямо влияние на вървежа.
Докато се сдобиеш с диагностиката можеш да смениш вакуумните маркучрта. Управлението на турбо и ЕГР става с вакуум. Целостта на маркучите оказва голямо влияние на вървежа.
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. Въпрос за турбото
Провери за спукани маркучи между турбото и колекторите. Симптомите са подобни.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. Въпрос за турбото
Принципно при разкачен дебитомер трябва да набие грешка и да умре съвсем...
... освен ако не ти е поправен софтуера, че ако си говорим за AFN - със стоковия е такъв мъртвец, че понятието 'върву колата' е винаги в бъдеще време
Ако искаш, звънни по някое време да я закачим на VCDS да видим ще каже ли нещо и дали ще познаем какво е казала колата - не съм майстор, любител съм и не претендирам, че разбирам.
Телефона ми е 0898/796 386 - Радо. От Пловдив съм
... освен ако не ти е поправен софтуера, че ако си говорим за AFN - със стоковия е такъв мъртвец, че понятието 'върву колата' е винаги в бъдеще време


Ако искаш, звънни по някое време да я закачим на VCDS да видим ще каже ли нещо и дали ще познаем какво е казала колата - не съм майстор, любител съм и не претендирам, че разбирам.
Телефона ми е 0898/796 386 - Радо. От Пловдив съм
- TodorPopov
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 17 апр 2019 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. Въпрос за турбото
Аз си купих кабела и излезна точно това което си и мислех.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Monday, 16 September 2019, 13:31:22:0
Control Module Part Number: 038 906 012 FB
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3350
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 31414
VCID: 55DD0257BC19
Additional Info: WVWZZZ1JZ2D089286 VWZ6Z0A3664073
1 Fault Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
Изчистих грешката и при следващото палене пак се появи.
Вече правя сметки да купя нов дебитомер.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Monday, 16 September 2019, 13:31:22:0
Control Module Part Number: 038 906 012 FB
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3350
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 31414
VCID: 55DD0257BC19
Additional Info: WVWZZZ1JZ2D089286 VWZ6Z0A3664073
1 Fault Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
Изчистих грешката и при следващото палене пак се появи.
Вече правя сметки да купя нов дебитомер.
- nikolay_ss
- Мнения: 1128
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. Въпрос за турбото
Трябва да видиш в движение какви стойности ти дава дебитомера, така от една грешка недей бърза да го сменяш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pac_man и 83 госта