Колеги, става дума за стойностите, които се гледат на 4-ти канал последната 4-та стойност за предварение или закъснение на разпределителния вал (синхронизацията между двата вала). Колата е асз с ремап околу 160коня и беше в закъснение, вариращо от -1,1 до -1,7 (граници -3...+3). Проблеми с палене и тресене на празен ход, докато е студена не съм имал, но ми казаха, че е препоръчително да е околу 0..0,5..1. След като преместих ангренажното колело с околу 1мм, стойностите скочиха на +1,1...+1,7 в предварние. Казаха ми, че така даже колата ставала по-пъргава и мотора работи по-меко. Лично аз намирам работата на мотара за по-лека, но не намирам особенна промяна във вървежа. Въпросът ми е така ли да я оставя или да гоня 0-лата. Прилагам снимки преди след.
Предварение PD Golf 4 1.9 ASZ
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Предварение PD Golf 4 1.9 ASZ
Правилно са ти казали, че сега впръскването е на предварение. По принцип е най-добре на 0, но когато всичко е наред с дюзи, износване на разпределителен вал и други. В сравнение с преди показанията на горивото, включително и разхода на час сега е по-добре. За този двигател толкова трябва да бъдат показанията. Така, че покарай така, ако знаеш колко ти е бил разхода по метода пълно-пълно го засечи пак и ще прецениш дали да я буташ повече. Според моя опит сега трябва да имаш повече ряз при изпреварване, но не знам дали ще го усетиш, понеже си с ремап, а аз предимно стокови коли настройвам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта