Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Абсолютно вярно е това но в града ми няма дизел сервиз със стенд за дюзи. Проблеми във паленето вървежа и разхода нямам.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Маховика как е?
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Супер засега. Нещо ме насочва към генератора защото когато тресе има колебания в плафоните и фаровете.
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Виж ролката на алтернатора дали не е разбита. Пистовия ремък трябва да върви гладко и обтягащата му ролка да стои почти стационарно без да трепери.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
На клемите на акумулатора при абсолютно всички консуматори пуснати 13.28v като се мени до 13.32v. А нa запалката с онзи уред показва 13.3v. При изключване на всички консуматори 14.2v. Не знам и не съм сигурен дали тресенето на празен ход може да се дължи на генератора и колебанията на волтажа но за момента няма как да проверя дюзите на стенд. Също така не намирам други признаци водещи до такъв проблем.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Трябва при всякакви консуматори напрежението на генератора да е над 14V. За това, какво напрежение достига до клемите на акумулатора има и други условности, разни електрически връзки с възможен лош ел. контакт, но според мен има някакъв проблем около генератора. Дали е електрически - в самия генератор или по връзките или е свързан с ремък или ролка - трябва да се установи.
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Не е точно така при този пасат. Тук може да зарежа и с 13 волта според нуждите на акумулатора.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Milmar казва че трябва да е над 14В при всички консуматори и е точно така. Когато няма консуматори и акумулатора е зареден, напрежението дори пада малко под 13В. С всеки добавен консуматор напрежението се вдига. Другото интересно е че при движение и зареден акумулатор напрежението е около 13В, след връщане на педала на газта напрежението скача на 14.8 и пада след подаване на газта.
Това е при всички марки коли с интелигентен сензор (модул) на батерията и кодирани да зареждат AGM акумулатор.
Това е при всички марки коли с интелигентен сензор (модул) на батерията и кодирани да зареждат AGM акумулатор.
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
- Автомобил: VAG 5+
- Двигател: engine19
- Местоположение: XackoBo
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
AGM акумулатор не е ли при старт-стоп системи, автора на темата е писал че не е старт-стоп автомобила
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Ако има предвид, че при повече консуматори трябва зарядното напрежение да се повиши е ансолютно вярно. Аз от написаното "Трябва при всякакви консуматори напрежението на генератора да е над 14V." разбирам, че при какъвто и да е консуматор (всякакъв) трябва да е над 14в. Float charging е интелигентно зареждане, което зарежда според нуждите, температура, заредеността на батерията. В интерес на истината сваля разхода на гориво, заради разтоварването на мотора и то осезаемо. Докато пристигне AGM акумулатора ми карах с обикновен и зареждането беше нон стоп 14.7 като . При ППХ и/или задействана спирачка зарежда на макс да.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
И моята кола е с AGM имам волтметър и го наблюдавам от време на време. Има колебания по отношение на околната температура и заряда на акумулатора, но такива отскоци свързани с педала за газта от 14.8 на 13 не съм виждал, но да го оставим встрани, аз не писах за това.
Не знам дали прочетохте добре, това което аз коментирах:
При непроменими други фактори, включването на повече консуматори води до понижаване на напрежението ... ако това е нормално според някой от вас, нека обясни, според мен не е. По този повод написах, че и при всички възможни товари напрежението на клемите на генератора трябва да е поне 14V. Теста на колегата е ясно описан - включва много консуматори - напрежението "кляка", изключва - вдига се ...
Не знам дали прочетохте добре, това което аз коментирах:
VWPASSATGL написа:На клемите на акумулатора при абсолютно всички консуматори пуснати 13.28v като се мени до 13.32v. А нa запалката с онзи уред показва 13.3v. При изключване на всички консуматори 14.2v. .....
При непроменими други фактори, включването на повече консуматори води до понижаване на напрежението ... ако това е нормално според някой от вас, нека обясни, според мен не е. По този повод написах, че и при всички възможни товари напрежението на клемите на генератора трябва да е поне 14V. Теста на колегата е ясно описан - включва много консуматори - напрежението "кляка", изключва - вдига се ...
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Скоро вкарвам колата в сервиз за генератора но дали това тресене може да е от токове?
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
DoH_KuXoT написа:Виж ролката на алтернатора дали не е разбита. Пистовия ремък трябва да върви гладко и обтягащата му ролка да стои почти стационарно без да трепери.
Шайбата е разбира, утре ще взема колата след поставяне на нов генератор. Стария беше диагностициран но няма как да се смени диодния блок и се наложи цялостна подмяна с нов. Утре ще разбера дали се е оправил проблема с тресенето.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход
Сложиха ми нов генератор за 420 лева. При пуснати всички консуматори напрежението е 13.5 а със спрени всички 14.2. Един вид положението малко се подобри от преди когато беше 13.2 но все пак пада под 14 волта.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта