Здравейте колеги проблема е от много отдавна.
Колата е vw Passat б5 2000g 1.9tdi 90 ahu
Ето го и проблема.
Като е студена колата до към 70-80 градуса колата не е толкова рязка до 2000к оборота тоест докато ненадуе турбото след като загрее е осичка понеже е с чип
И съм правил експеримент на място като дам газ и пусна педала тоест(натискам бързо до долу и пускам)
Студена прави 1500-600 оборота а загряла 2000-2200оборота. И мощността и идва на ниски обороти колектора е чистен егр ми казаха че е затапен при чипа.
Чипа е правен във Варна при един добър познат много добър вагаджия.
Странен проблем ТДИ
- nikolay_ss
- Мнения: 1127
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Странен проблем ТДИ
Софтуера има коригиращи карти спрямо температурата с цел да се щади двигателя и периферията му преди колата да е загряла.
Най-вероятно софтуера ти е направен, така че повишената мощност да можеш да я ползваш напълно при загрял двигател над 80 градуса или там както е решил мапера да ти я намести.
Най-вероятно софтуера ти е направен, така че повишената мощност да можеш да я ползваш напълно при загрял двигател над 80 градуса или там както е решил мапера да ти я намести.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем ТДИ
Аха значи мапера е свършил добра работа.
Благодаря колега да не се притеснявам
Благодаря колега да не се притеснявам
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Странен проблем ТДИ
Оправи си заглавието според шаблона!
viewtopic.php?f=24&t=352518
viewtopic.php?f=24&t=352518
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта