Странен проблем ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Странен проблем ТДИ

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Чет 19 дек 2019 17:11


Здравейте колеги проблема е от много отдавна.
Колата е vw Passat б5 2000g 1.9tdi 90 ahu
Ето го и проблема.
Като е студена колата до към 70-80 градуса колата не е толкова рязка до 2000к оборота тоест докато ненадуе турбото след като загрее е осичка понеже е с чип
И съм правил експеримент на място като дам газ и пусна педала тоест(натискам бързо до долу и пускам)
Студена прави 1500-600 оборота а загряла 2000-2200оборота. И мощността и идва на ниски обороти колектора е чистен егр ми казаха че е затапен при чипа.
Чипа е правен във Варна при един добър познат много добър вагаджия.




Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1126
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Странен проблем ТДИ

Мнениеот nikolay_ss » Чет 19 дек 2019 17:39


Софтуера има коригиращи карти спрямо температурата с цел да се щади двигателя и периферията му преди колата да е загряла.
Най-вероятно софтуера ти е направен, така че повишената мощност да можеш да я ползваш напълно при загрял двигател над 80 градуса или там както е решил мапера да ти я намести.


Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем ТДИ

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Чет 19 дек 2019 17:43


Аха значи мапера е свършил добра работа.
Благодаря колега да не се притеснявам


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Странен проблем ТДИ

Мнениеот hooligans » Чет 19 дек 2019 19:26


Оправи си заглавието според шаблона!
viewtopic.php?f=24&t=352518



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта