Пускам като нова тема , защото какви ли не теми четах , само не и такава в която "няма мощност" означава че наистина няма мощност . Над 2000 оборота не може да се вдигнат изобщо и турбото не работи и изобщо да вдигна 50 кмч отнема към 20-30 сек.
Ремъка трябва да е зацепен правилно защото синхронизацията е +0.5°, разхода на празаен ход към 0,8 на студен мотор, което е както преди . Максимално към 60 кмч е максималната скорост.
Първия ми въпрос е синхронизацията може ли да е такава каквато е ако примерно ремъкът не е зацепен правилно - според мен не - ъгълът ще е над _+ 3.3° Смених даже някой маркуча на вакуума на турбото и няма подобрение. Грешки записани също няма. По пътя на турвото няма някакви видими проблеми
На празен ход вдига макс 4000 оборота а при пълна газ на ход нищо не става , светят ми свирят ми, не мога да вдигна 45 кмч . Имал съм проблеми преди с маркучите или със сензора на налягането, но там загубата на мощност беше налична, но просто турбото не работеше. Сега тази загуба на мощност е нещо грандиозно- просто трагично.
Преди ремонта всичко беше ОК. Не мога да разбера какво изобщо може да предизвика това. Сякаш самата кола ограничава подаването на гориво понякаква причина, която е много странна защото грешки няма а очевидно в в някаквъв екстремен авариен режим, а аначе аз аварийния го знам как е и не е толкова зле.
Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
От турбото не е, карал съм с откачени вакуми и пак вдига над 100.
Ремъка може да се прегледа дали е зацепен правилно, без да се разглабя пак, като се превърти двигателя на 5-та/6-та и се сложи щифта на разпределителния вал, след това се маха гумената тапичка на скоростната кутия и се гледа дали нулата на маховика съвпада
Ремъка може да се прегледа дали е зацепен правилно, без да се разглабя пак, като се превърти двигателя на 5-та/6-та и се сложи щифта на разпределителния вал, след това се маха гумената тапичка на скоростната кутия и се гледа дали нулата на маховика съвпада
- Danny boy
- Мнения: 1932
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Провери дали не ти е откачен (счупен) лоста на вакуумния привод от клапата за плавно гасене при егр-а, и така да стои затворена постоянно и да не може да се подава въздух на мотора.
При мен се беше случило и имах същите симптоми, които описва.
Друго за което се сещам е откачен въздуховод на турбината и така няма грам налягане.
При мен се беше случило и имах същите симптоми, които описва.
Друго за което се сещам е откачен въздуховод на турбината и така няма грам налягане.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
valiosport написа:Ремъка ... да се прегледа дали е зацепен правилно, без да се разглабя...
Не може, ами направио си трябва!
Имаш 3 реперни точки - колянов, разпределителен вал и помпа.
Гледайки само центровката на помпата, ти хващаш 2 от тях. Третата ти е висяща в неизвестното.
Според мен разпределителния вал ти е в закъснение поне 2 зъба.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Модераторе, каква помпа визираш?Нали не е тази в резервоара,защото друга няма в тези двигатели.
- Danny boy
- Мнения: 1932
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
При avf точките са две
Колянов вал и разпределителен, помпата не играе.
Има два блокажа един на коляновия и един на разпределителни и ако са спазени при монтажа на новия ремък грешка не може да има, но...
Много майстори не ползват фиксиращите приспособления и е възможно един зъб да не се уцели. Дали има последствия за този мотор при прескачане на зъб не знам, камо ли два. Но ако човекът който го е сменял, не е променял синхронизацията допълнително от шайбата на разпределителния вал, а си е дошла така след смяната, каквато стойност заема според автора на темата в момента, то вероятността за грешка при зацепване на ремъка клони към 0.
Колянов вал и разпределителен, помпата не играе.
Има два блокажа един на коляновия и един на разпределителни и ако са спазени при монтажа на новия ремък грешка не може да има, но...
Много майстори не ползват фиксиращите приспособления и е възможно един зъб да не се уцели. Дали има последствия за този мотор при прескачане на зъб не знам, камо ли два. Но ако човекът който го е сменял, не е променял синхронизацията допълнително от шайбата на разпределителния вал, а си е дошла така след смяната, каквато стойност заема според автора на темата в момента, то вероятността за грешка при зацепване на ремъка клони към 0.
- dalgia-73
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Някой маркуч след турбото не е наместен.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
vinixxx написа:Модераторе, каква помпа визираш?
Аъъъ,,, така е, като не мисля!
Въобще не се усетих, че този мотор е PD
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Абе хора, колегата казва че синхронизацията е +0.5. Какви блокажи (фиксатори) му говорите и кви ремъци да гледа.
Другия пък го кара да гледа клапата за мекото гасене. Тя няма да запали първо и после вакума и трябва за да затвори, а не да отвори.
Много разбирачи в последно време, които могат да накарат човек да си разглоби мотора от незнание.
Другия пък го кара да гледа клапата за мекото гасене. Тя няма да запали първо и после вакума и трябва за да затвори, а не да отвори.
Много разбирачи в последно време, които могат да накарат човек да си разглоби мотора от незнание.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Гледа, ама не знае какво да гледа... Без някой да се засяга, има една приказка "Кьорав, карти не играе".
Как си е взел колата от майстора с толко голям проблем, който не го е имало преди, и не се върнал за рекламация?!
90% съм сигурен, че проблема е нещо дребно, просто трябва да погледне човек, който знае какво да гледа.
Как си е взел колата от майстора с толко голям проблем, който не го е имало преди, и не се върнал за рекламация?!
90% съм сигурен, че проблема е нещо дребно, просто трябва да погледне човек, който знае какво да гледа.
- Danny boy
- Мнения: 1932
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Andonov,
Гледам си наясно с нещата, а твоето предположение за проблема е?.
И си наясно че мнението ти е пълен спам нали!.
Нещата за които съм посъветвал човека нито изискват разглабяне на мотора, нито скъпоструващ ремонт, просто да хвърли едно око.
Освен това, споделям неща с които съм се сблъскал.
Заради такива изпълнения, и заради майстори след които все оправям по нещо след тях, вече си правя колите сам доколкото мога.
И си спестявай епитети като разбирачи и тн...
Гледам си наясно с нещата, а твоето предположение за проблема е?.
И си наясно че мнението ти е пълен спам нали!.
Нещата за които съм посъветвал човека нито изискват разглабяне на мотора, нито скъпоструващ ремонт, просто да хвърли едно око.
Освен това, споделям неща с които съм се сблъскал.
Заради такива изпълнения, и заради майстори след които все оправям по нещо след тях, вече си правя колите сам доколкото мога.
И си спестявай епитети като разбирачи и тн...
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Като се обръщам персонално към някой, тогава той може може да ми дава "препоръки" кое , как да си спестявам и как да пиша.
Давам си мнението по темата, дори и без решение на проблема, но спестявайки блъскането на колегата четейки последвалите постове.
А мнението ми дали е спам (разбиращите им е ясно) ти е къса мантата за да го определяш. Има си отговорни лица във форума за тези неща.
Давам си мнението по темата, дори и без решение на проблема, но спестявайки блъскането на колегата четейки последвалите постове.
А мнението ми дали е спам (разбиращите им е ясно) ти е къса мантата за да го определяш. Има си отговорни лица във форума за тези неща.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Погледни дали тази тема ще ти даде някаква насока колега viewtopic.php?f=24&t=59926&hilit=%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B0+%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B8+1.9+AVF
- hi4umir4uu
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: EcoFuel
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Колега, както казаха по-горе погледни ЕГР-а, на същия двигател имах този проблем. Натискам педала до долу и нищо не се случва. Беше счупено ограденото палче, смених го и колата си тръгна както по старо му.
- Vasseto
- Мнения: 2635
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч
Или да се откачил ваккум маркуча му.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта