Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 107
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот sim_ex » Сря 04 дек 2019 23:48


Пускам като нова тема , защото какви ли не теми четах , само не и такава в която "няма мощност" означава че наистина няма мощност . Над 2000 оборота не може да се вдигнат изобщо и турбото не работи и изобщо да вдигна 50 кмч отнема към 20-30 сек.
Ремъка трябва да е зацепен правилно защото синхронизацията е +0.5°, разхода на празаен ход към 0,8 на студен мотор, което е както преди . Максимално към 60 кмч е максималната скорост.
Първия ми въпрос е синхронизацията може ли да е такава каквато е ако примерно ремъкът не е зацепен правилно - според мен не - ъгълът ще е над _+ 3.3° Смених даже някой маркуча на вакуума на турбото и няма подобрение. Грешки записани също няма. По пътя на турвото няма някакви видими проблеми
На празен ход вдига макс 4000 оборота а при пълна газ на ход нищо не става , светят ми свирят ми, не мога да вдигна 45 кмч . Имал съм проблеми преди с маркучите или със сензора на налягането, но там загубата на мощност беше налична, но просто турбото не работеше. Сега тази загуба на мощност е нещо грандиозно- просто трагично.
Преди ремонта всичко беше ОК. Не мога да разбера какво изобщо може да предизвика това. Сякаш самата кола ограничава подаването на гориво понякаква причина, която е много странна защото грешки няма а очевидно в в някаквъв екстремен авариен режим, а аначе аз аварийния го знам как е и не е толкова зле.




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот valiosport » Чет 05 дек 2019 8:26


От турбото не е, карал съм с откачени вакуми и пак вдига над 100.
Ремъка може да се прегледа дали е зацепен правилно, без да се разглабя пак, като се превърти двигателя на 5-та/6-та и се сложи щифта на разпределителния вал, след това се маха гумената тапичка на скоростната кутия и се гледа дали нулата на маховика съвпада


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1932
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот Danny boy » Чет 05 дек 2019 9:39


Провери дали не ти е откачен (счупен) лоста на вакуумния привод от клапата за плавно гасене при егр-а, и така да стои затворена постоянно и да не може да се подава въздух на мотора.
При мен се беше случило и имах същите симптоми, които описва.
Друго за което се сещам е откачен въздуховод на турбината и така няма грам налягане.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот radotom » Чет 05 дек 2019 9:41


valiosport написа:Ремъка ... да се прегледа дали е зацепен правилно, без да се разглабя...

Не може, ами направио си трябва!
Имаш 3 реперни точки - колянов, разпределителен вал и помпа.
Гледайки само центровката на помпата, ти хващаш 2 от тях. Третата ти е висяща в неизвестното.
Според мен разпределителния вал ти е в закъснение поне 2 зъба.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот vinixxx » Чет 05 дек 2019 9:46


Модераторе, каква помпа визираш?Нали не е тази в резервоара,защото друга няма в тези двигатели.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1932
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот Danny boy » Чет 05 дек 2019 9:53


При avf точките са две
Колянов вал и разпределителен, помпата не играе.
Има два блокажа един на коляновия и един на разпределителни и ако са спазени при монтажа на новия ремък грешка не може да има, но...
Много майстори не ползват фиксиращите приспособления и е възможно един зъб да не се уцели. Дали има последствия за този мотор при прескачане на зъб не знам, камо ли два. Но ако човекът който го е сменял, не е променял синхронизацията допълнително от шайбата на разпределителния вал, а си е дошла така след смяната, каквато стойност заема според автора на темата в момента, то вероятността за грешка при зацепване на ремъка клони към 0.


Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 416
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот dalgia-73 » Чет 05 дек 2019 10:22


Някой маркуч след турбото не е наместен.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот radotom » Чет 05 дек 2019 10:34


vinixxx написа:Модераторе, каква помпа визираш?

Аъъъ,,, така е, като не мисля! :banghead
Въобще не се усетих, че този мотор е PD :redface


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот Andonov » Чет 05 дек 2019 11:40


Абе хора, колегата казва че синхронизацията е +0.5. Какви блокажи (фиксатори) му говорите и кви ремъци да гледа. :a045
Другия пък го кара да гледа клапата за мекото гасене. :11 Тя няма да запали първо и после вакума и трябва за да затвори, а не да отвори.
Много разбирачи в последно време, които могат да накарат човек да си разглоби мотора от незнание.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот cecoa1 » Чет 05 дек 2019 12:23


Гледа, ама не знае какво да гледа... Без някой да се засяга, има една приказка "Кьорав, карти не играе".
Как си е взел колата от майстора с толко голям проблем, който не го е имало преди, и не се върнал за рекламация?!
90% съм сигурен, че проблема е нещо дребно, просто трябва да погледне човек, който знае какво да гледа.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1932
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот Danny boy » Чет 05 дек 2019 13:01


Andonov,
Гледам си наясно с нещата, а твоето предположение за проблема е?.
И си наясно че мнението ти е пълен спам нали!.
Нещата за които съм посъветвал човека нито изискват разглабяне на мотора, нито скъпоструващ ремонт, просто да хвърли едно око.
Освен това, споделям неща с които съм се сблъскал.
Заради такива изпълнения, и заради майстори след които все оправям по нещо след тях, вече си правя колите сам доколкото мога.
И си спестявай епитети като разбирачи и тн...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот Andonov » Чет 05 дек 2019 13:18


Като се обръщам персонално към някой, тогава той може може да ми дава "препоръки" кое , как да си спестявам и как да пиша.

Давам си мнението по темата, дори и без решение на проблема, но спестявайки блъскането на колегата четейки последвалите постове.
А мнението ми дали е спам (разбиращите им е ясно) ти е къса мантата за да го определяш. Има си отговорни лица във форума за тези неща.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот Dpop » Чет 05 дек 2019 14:33


Погледни дали тази тема ще ти даде някаква насока колега viewtopic.php?f=24&t=59926&hilit=%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B0+%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B8+1.9+AVF


Потребителски аватар
hi4umir4uu
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
Автомобил: Passat b7
Двигател: EcoFuel
Местоположение: София

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот hi4umir4uu » Чет 05 дек 2019 15:56


Колега, както казаха по-горе погледни ЕГР-а, на същия двигател имах този проблем. Натискам педала до долу и нищо не се случва. Беше счупено ограденото палче, смених го и колата си тръгна както по старо му.

710558.jpg
710558.jpg (36.59 KиБ) Видяна 1979 пъти


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2635
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 5.5 1.9 tdi AVF след смяна на ангренаж едвам едвам вдига 50 кмч

Мнениеот Vasseto » Чет 05 дек 2019 18:21


Или да се откачил ваккум маркуча му.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта