здравейте колеги. от 2 дена забелязвам че сутрин като запаля колата и отзад ме пропушва сив пушек .после се оправя. закачих я на комп и показва добри стойности на дюзи.нямам разход на масло. иначе пали от четвърт.
забелязах че центровката я дават да е 0.05 а на моята показва -2.2
колата е 1.9 тди 131 к.с 2004
какво може да е?
пасат б 5.5 сив пушек
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: пасат б 5.5 сив пушек
Колега при минус 7-8 е нормално, не се притеснявай за пушека. Вечер като я палнеш наобратно към вкъщи почти няма пушек нали? Не се коси, загледай повечето дизеляци (които запалят де) че и те попушват
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 30 мар 2018 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б 5.5 сив пушек
вечер не съм обръщал внимание, но при нас все още нямаме много минусови темп.около -2 вървим.
но ми мирише и на сурова нафта като че ли.
ще следя .
иначе съм загрижен. като всеки един искам колата да е 6точки
но ми мирише и на сурова нафта като че ли.
ще следя .
иначе съм загрижен. като всеки един искам колата да е 6точки
- tdi fen
- Мнения: 4326
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: пасат б 5.5 сив пушек
направи я нула синхронизацията,какви са показанията на дюзите
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат б 5.5 сив пушек
Принципно синхронизацията е на 0, но за нов двигател.
Имаме доста изписано за тази пуста синхронизация/посочвана от някои - центровка. Предвид комплексните износвания на частите имащи отношение към нея, то тя позволява допуск от +до-3. Пипкаво е да се намери оптималния градус, така че да двг. да има добра динамика, да се стартира лесно, да се направи минимален компромис с разхода на празен ход.
Добре е да посочиш и каква е миризмата на пушека, за да може повече колеги да ти дадат насоки.
За мен причината може да е в това, че няки от подгревните свещи вече не вършат работа или са повтвърдени уплътнения на дюзите, може уплътнителните пръстени на клапаните да пропускат леко, а може и да е комплексно от няколко неща. Един колега беше писал, че при него пропушването изчезнало, след като започнал да задържа малко повече ключа при стартиране. Обясняваше го с това, че ПД пали на четвърт оборот и като пуснеш стартера, двигателя не се е развъртял както трябва още и маховикът вместо да увлича коляновия вал, всъщност го спира. Оттам ниски обороти и недобра компресия при първите няколко такта, неизгоряло гориво и пушек с миризма на сурова нафта.
Премести при възможност темата в "Дизелови агрегати".
Имаме доста изписано за тази пуста синхронизация/посочвана от някои - центровка. Предвид комплексните износвания на частите имащи отношение към нея, то тя позволява допуск от +до-3. Пипкаво е да се намери оптималния градус, така че да двг. да има добра динамика, да се стартира лесно, да се направи минимален компромис с разхода на празен ход.
Добре е да посочиш и каква е миризмата на пушека, за да може повече колеги да ти дадат насоки.
За мен причината може да е в това, че няки от подгревните свещи вече не вършат работа или са повтвърдени уплътнения на дюзите, може уплътнителните пръстени на клапаните да пропускат леко, а може и да е комплексно от няколко неща. Един колега беше писал, че при него пропушването изчезнало, след като започнал да задържа малко повече ключа при стартиране. Обясняваше го с това, че ПД пали на четвърт оборот и като пуснеш стартера, двигателя не се е развъртял както трябва още и маховикът вместо да увлича коляновия вал, всъщност го спира. Оттам ниски обороти и недобра компресия при първите няколко такта, неизгоряло гориво и пушек с миризма на сурова нафта.
Премести при възможност темата в "Дизелови агрегати".
- nikolay_ss
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: пасат б 5.5 сив пушек
А катализатор имаш ли?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат б 5.5 сив пушек
И моята така пали с кълбо пушек. Наблюденията са ми,че най често такова палене се наблюдава при ПД моторите от поколението на голф 4 или ТДИ-та с роторна помпа които са в закъснение - не достатъчно предварение. При 1.9 на голф 5 и неговите производни каточе ли това го няма и старта е буквално перфектен. Аз си мисля че има нещо със софтуера и конкретно с момента на впръскване ,но това са си само мой разсъждения.