Здравейте колеги преди около 25-30к км правих чип и ми направиха центовка на гнп видях я после с ваг веднага след настройката беше на 2.6.
Снощи закачих колата профилактично действие ма загряла и на студена кола си беше 3.1 рядко спада на 2.8 после се качва на 3.1 и си стой така.
Та въпроса ми е защо така е Станало да мръдне сама без никакво бутане по ремъците и гнп това нормално ли е .
Колата е vw passat b5 1.9tdi 90 ahu 2000г
Мърдане на центовката - vw passat b5 90 ahu
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Мърдане на центовката - vw passat b5 90 ahu
Да не е разбила шпионката на колелото на колянов вал?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Мърдане на центовката - vw passat b5 90 ahu
От шпонката бяга тайминга (момента на впръскване). Стойността на порцията (милиграмите) зависи от натоварването на мотора. Ако са включени фаровете, или парното, или друг голям консуматор е нормално да е по-висока от колкото при настройката.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мърдане на центовката - vw passat b5 90 ahu
Колеги тайминга на кой канал е какво пише на него.
И с консуматори и без все се мени така колега интересно защо е избягала
И с консуматори и без все се мени така колега интересно защо е избягала
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Мърдане на центовката - vw passat b5 90 ahu
Нали вече веднъж ти писах да не си създаваш проблеми. Щом като си върви колата-карай и се кефи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта