Здравейте!
Четейки ВАГ форумите мисля, че проблемът е доста често срещан и ми се иска да възродя дискусията.
Колата е голф 5 2.0тди, имам проблем с паленето след дълъг престой(над 6-7 часа). Паленето е придружено от стабилен сиво/бял дим и притрисане от двигателя за 20-30 секунди. Дима се изчиства и двигателя започва да работи равномерно. Забелязал съм, че проблема зачестява в топлите сезони, зимата пали без особени проблеми. Въпросното притрисане се усеща и когато колата загрее и спра на светофар. Усеща се доста по-силно когато колата е под наклон, като предницата е надигната. При натиснат съединител тресенето не се изчиства, когато форсирам двигателя не тресе, докато оборотите не се нормализират за свободна (800-850). Проблема го имам от над година, като няколко майстора не разбраха от къде е. Започвам да си мисля, че ще е по-добре да се примиря с дизеловите тръскания и да изчакам докато нещо не сдаде багажа тотално, отколкото да хвърлям луди пари за диагностика.
Притрисане на свободна при 2.0 tdi
- vinixxx
- Мнения: 1821
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Притрисане на свободна при 2.0 tdi
Щом има проблем когато предницата е надигната,значи нафтата се връща към резервоара.
Може да смените уплътненията в тандем помпата или да и замерите вакума.
Вижте и горивния филтър и маркучите около него.
Може да смените уплътненията в тандем помпата или да и замерите вакума.
Вижте и горивния филтър и маркучите около него.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта