Колата е шкода октавия 2001г. 1.9 tdi 101 коня ATD.Малко предистория:Геометрията е чистена преди 3 години изключваше и тогава след това сменени вакумните маркучи,N75 и актуатора,който го бяхме нагласили по старият и изключваше рядко при 3000 оборота,Преди 8 месеца я закарах на Ники от Герман и той регулира актуатора и каза че геометрията се движи свободно,но при хода на актуатора,като че ли имало малко забавяне но не създава проблем.
Сега изключва с пълна газ на 4 скорост при 3570 оборота.Ето лог на 3,8 и 11 канал в момента на изключването и един когато не изключи.
Поредното изключване на турбото.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
- Контакти:
Поредното изключване на турбото.
Последна промяна от kapeto на Нед 16 фев 2020 12:47, променено общо 8 пъти.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поредното изключване на турбото.
Само аз ли невиждам логовете?
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
- Контакти:
Re: Поредното изключване на турбото.
Работят линковете.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Поредното изключване на турбото.
radotom написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=352518
Явно не всички

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта