Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот fena_vd » Вто 11 фев 2020 17:51


И така колеги пореден проблем с колата 1,9 тди BLS 2007 г. Проблема започна с мигане на лампа за подгрев, продължих да пътувам (пробвах да гася и запаля без резултат). След около 100 км светна и чека. Тогава загуби мощност и започна да пуши и буквално спря, направи го няколко пъти (има ДПФ). След няколко гасенета спря да мига лампата за подгрев и започна пак да върви, чека остана да свети, минах 250 км. Изтрихме грешките и почистих ЕГР. За сега върви. Изчетохме следните грешки;
3 Faults Found:
001027 - EGR Valve (N18): Malfunction
P0403 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 82
Mileage: 210111 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 06:57:38

Freeze Frame:
RPM: 1134 /min
Speed: 15.0 km/h
Duty Cycle: 0.0 %
Voltage: 13.91 V
Mass Air / Rev.: 285.0 mg/str
Duty Cycle: 50.6 %
Bin. Bits: 00000000

000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Mileage: 211289 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:25:22

Freeze Frame:
RPM: 2352 /min
Speed: 84.0 km/h
Load: 58.0 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 1764.6 mbar
Absolute Pres.: 1040.4 mbar

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 211469 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 06:51:15

Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
Speed: 68.0 km/h
Temperature: -2.7°C
Absolute Pres.: 1040.4 mbar
Mass Flow: 12.80 g/s
(no units): 1.70
Temperature: 77.4°C




Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот Pet_rov » Сря 12 фев 2020 11:48


Какво ти е питането? Не можеш да преведеш грешките ли?


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот fena_vd » Сря 12 фев 2020 17:36


Предполагам че първата грешка е причина за следващите. Не ми се вярва три елемента да са излезли от строя. Къде да проверя състоянието на дпф. Някакви насоки къде да търся проблема.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот dispatch » Сря 12 фев 2020 20:47


втората и третата грешка не са вследствие първата, още повече че са записани при различен километраж.


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот fena_vd » Сря 12 фев 2020 21:16


Всъщност първата грешка се появи преди месец, светна няколко пъти и се самооправи. От тогава не е чистена но не е имало и проблем. Сега започна да свети и по късно светна и чека след около 100 км.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот dispatch » Сря 12 фев 2020 21:22


Ами трябва да видиш коя грешка остава след изтриване. Ако се трият всичките и после светне чека, пак се гледа какво е записал компа и там се търси проблема.
Щом казваш че EGR-a е добре, значи проблема е или с актуатора на турбото или с дебитомера.


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот fena_vd » Сря 12 фев 2020 22:12


Egr вчера го изчистих изтрих и грешките който качих по горе. Карах 10 км за сега всичко е нормално. Утре ще пътува 60 км ще видим. Благодаря.


garvanski
Мнения: 163
Регистриран на: Вто 07 апр 2009 22:41
Автомобил: Vw Passat B6
Двигател: 1.9 TDI- BLS- 2008

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот garvanski » Нед 23 фев 2020 21:03


Имах подобен проблем преди години. Две от грешките бяха като твоите.
Бяхме няколко дни на почивка, не карах колата за този период и като си тръгнахме, по пътя колата ми влезе в авариен режим няколко пъти.
При мен се оказа прегризано (буквално) маркуче на вакуум-а от мишка или плъх. Това маркуче, което излиза от капака на клапаните. Като ускорявах, в момента, в който турбото "тръгва", се губеше вакуума от дупката в маркучето, оттам няма какво да управлява клапана на турбото и колата влизаше в авариен режим. Това ти е грешка: "Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached"... В следствие загуба на вакуум е възможно да са и другите записани грешки.
Та, моето мнение е да се премери с вакуумметър вакуум-а в системата дали не се губи от някъде.
Успех.


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот fena_vd » Сря 04 мар 2020 0:25


От тогава минах около 1000 км, никакви проблеми, все едно нищо не е било. Утре ще разгледам вакуумите.


nogopechen
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот nogopechen » Пет 06 мар 2020 20:50


При ,,разглеждане" на вакумите е добре да се ползва вакумпомпа. При тестове с нея не остават въпроси.


zzlatev69
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 23 май 2021 17:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот zzlatev69 » Нед 21 яну 2024 8:57


Здравейте колеги. Въпрос относно сеат алтеа 1.9тд 2009 ,мотор BLS 105кс с DPF .Преди някоко седмици се наложи да сменя турбо компресора.Едновремено с това беше изпран филтъра за твърди частици,почистен ЕГР клапана интеркулера,сменени всички ремъци,ролки и масла.Подмених турбокомпресорсора с рециклиран.Всичко беше наред и колата вървеше прекрасно докато преди няколко дни не влезе в лимп мод с грешка P0299 докато беше студена.Проверени са всички вакумни маркучи и клапани и не открих проблем.След като загрее двигателя до работна температура и рестартиране колата върви нормално.Не влиза в авариен режим,има мощност и работи добре.Палих, гасих настъпвах я до краен предел ...проблем няма.На другата сутрин запалих ,подгрях двигателя няколко минути ,тръгнах и при рязко ускорение отново влезе в режим.Продължих да карам до пълно загряване на мотора, рестартирах и се оправи. И така всяка сутрин.Някъкви идеи или насоки биха ми били от полза.Благодаря.


kukata_pasat
Мнения: 869
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот kukata_pasat » Нед 21 яну 2024 9:36


Грешката е много комплексна и означава много работи.Ниско налягане в компресора,на първо време огледай целия турбо път от турбото до всмукателните тръби за пробив.Накарай някой да даде газ и ти от долу опипай маркучите и тръбите дали духа, особено внимание обърни на маркуча който излиза от турбината,ако всичко е здраво направи лог в движение на трети десети и единаести канал.


zzlatev69
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 23 май 2021 17:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот zzlatev69 » Нед 21 яну 2024 17:24


Току що се връщам от сервиза .Оставих колата там защото докато я закарам до там загрява на 90 градуса и не набива никакви грешки.Върви прекрасно без проблеми.Истине ли започва да влиза в режим и така докато загрее отново до 90.Всики връзки ,тръби и мъркучета ги провериха момчетата и не откриват проблема.Надявам се утре на студено да могат да я закъчат за диагностика и да могат с по голяма подробност да хванат нещо.Нямам никаква идея каква е връзката между температурата и описания проблем...!!!


zzlatev69
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 23 май 2021 17:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек

Мнениеот zzlatev69 » Съб 27 яну 2024 18:14


Проблема излезе от трипътния вакум клапън мисля че N75 се казва .Уж здрав държи вакум,но на живи данни при рязко подаване на газ има забавяне при отваряне и това е достатъчно да жкара компа в режим.Като се постопли явно се раздвижва . Това е.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, DanZki и 208 госта