Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
MsVlogger
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 24 яну 2020 22:31
Автомобил: МК4
Двигател: ARL
Местоположение: София

Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот MsVlogger » Пон 27 яну 2020 9:15


Здравейте колеги !
Прерових форума но не мога да открия тема за подобен или същия проблем, моля ако съм я изпуснал темата да ме извините. :th_up

Почваме с историята на Франки/ името на колата /. Франки го караме от 4 години,110 хиляди километра и до преди два, три месеца само консумативи и тук таме по ходовата част. Наложи се да отворя двигател за смяна на повдигач, стария се беше счупил и имахме лека дупка то износване, от там направо си направихме и ревизия на главата, смяна на всякакви гумички по дюзите и прочие, смяна на разпределителен вал / имаме някаква деруга по него/, шлаиф и все. Колата нямаше проблем, протече Тамдем Помпата, заради изгорели уплътнения, сменихме и тях, спука маркуч на нафтата, сменихме и него, клапана след горивния филтър, сменихме и него и от 5 дена ново 20. Ето и гнусния проблем, паля колата без никакви драми и точно след 2 мин двг-то почва да тресе, сякаш няма нафта в някоя от дюзите но същевременно почваме да пушим синьо, подаваме гас за момент изчиства и след 20 тина секунди отново сме в същото положение. След дълго каране извънградско я оставих да работи но уви въпросното тресене и пушилка на масло ги нямаше, все едно всичко си е окей. Гасим и след 30 мин като запаля колата отново сме в същото положение. Няма значение, топла или студена, щом не съм я карал поне 10 км проблема винаги го има. :bishop И се почна едно ходеле по мъките, минах поне 5 човека с диагностика грешки няма, колата върви без проблеми, икономична е няма висок разход, чат пак пуши черно отзад но не е нещо притеснително. Искренно моля, някой който е имал такава болежка ако може поне да ме насочи,че вече направо намразих тоз Голф. :censored2 :censored2

Ако някой гледа показанията на моментия разход то те са 0,4 до 0,6 от както съм я взел.
Ще ви вметна някой неща ако някой намери логика, температурния датчик показва 3/4 градуса повече от рялната температура, колата има палър бокс/мисля,че така се казваше за да лъже, че е по висока температурата на нафтата, турбината е друга, имам още едни дюзи и мисля тях да ги слагам тази седмица да видим дали ще има някаква промяна.

Благодаря предвариелно.




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот Danny boy » Пон 27 яну 2020 15:55


Синхронизацията ти каква стойност показва?, дюзите кадърно ли са регулирани след смяна на уплътненията?.


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот batteto.1984 » Пон 27 яну 2020 16:58


Пробвахте ли с затапен ЕГР?


Потребителски аватар
MsVlogger
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 24 яну 2020 22:31
Автомобил: МК4
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот MsVlogger » Пон 27 яну 2020 22:52


Danny boy написа:Синхронизацията ти каква стойност показва?, дюзите кадърно ли са регулирани след смяна на уплътненията?.


Не мога да ти дам конкретен отговор на въпроса относно синхронизацията, колкото до другата част от въпроса можеш ли да ми дефинираш кадърно ?
Момчето, което прави това относно дюзите, работи предимно с дизели нз от колко години, чатка ги нещата и е наясно. Колата я карах около два месеца и след това се появи въпросния проблем, следващата седмица ще свалим капака и ще видим, дали все е наред, ако е така ще потърся някой с ВАК за да прегледа опстойно стойностите на дюзите и останалите неща.

Днес я карах повечко извън градско и след като приключих с карането, нямаше спомен от въпросния проблем. След като я загасих минаха около 30 мин запалих я и отново всичко е по старо му. В момента махнах клапана след горивния филтър по трудно паля, без него но не ми го прави толкова често въпросния проблем. Моментния разход ми се кати почти двойно от 0,4/0,5 на 0,8. нямам разлика във вървенето дали спря да пуши като я изрежа. Ще видя да потърся в форума за човек, който да кажем се занимава основно с това.

Другото което мисля да направя е да сложа прозрачни маркучи и да видя дали няма въздух някъде по системата :confused защото не мога да си обясна въпросния проблем защо е само на празен ход ?

Забелязах,че щом дигне 90 градуса проблем няма, та се чудя дали в правилната насока гледам проблема или просто съвпадение :neutral :neutral


batteto.1984 написа:Пробвахте ли с затапен ЕГР?


ЕГР е затапен


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот valiosport » Пон 27 яну 2020 23:47


Това тресене е баш от клапата за плавно гасене. Извади двата вакума и ги затапи за проба и пали и кажи как е. И на клапата вакума и на ЕГР-а


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот Danny boy » Вто 28 яну 2020 6:38


И при мене го правеше това, пропушаше чат пат на празен ход.
Получаваше се често след като съм я карал и изгасил, и примерно след 1 час я запаля. Изпускане синкав-бял дим и миришеше тежко с леки претрисания.
Като я изрежа и се оправяше.
На загряло нямаше, но миризмата на неизгоряла нафта се усещаш една такава тежка като на автогара.
Извода за мен си беше, че няма добро изгаряне в цилиндрите поради някаква причина, пуска повече гориво и недоизгаря.
Реших да и дам аванс от +06....1градус на синхронизация и проблема се реши при мен.


Потребителски аватар
MsVlogger
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 24 яну 2020 22:31
Автомобил: МК4
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот MsVlogger » Вто 28 яну 2020 12:19


valiosport написа:Това тресене е баш от клапата за плавно гасене. Извади двата вакума и ги затапи за проба и пали и кажи как е. И на клапата вакума и на ЕГР-а



Няма разлика, едно и също е

Danny boy написа:И при мене го правеше това, пропушаше чат пат на празен ход.
Получаваше се често след като съм я карал и изгасил, и примерно след 1 час я запаля. Изпускане синкав-бял дим и миришеше тежко с леки претрисания.
Като я изрежа и се оправяше.
На загряло нямаше, но миризмата на неизгоряла нафта се усещаш една такава тежка като на автогара.
Извода за мен си беше, че няма добро изгаряне в цилиндрите поради някаква причина, пуска повече гориво и недоизгаря.
Реших да и дам аванс от +06....1градус на синхронизация и проблема се реши при мен.



Можеш ли да ме насочиш къде си го правил въпросната операция, но по скоро при мен няма мирис на не изгоряла нафта, пушенето на масло не мога да го оправя и защо се появява само и единственно когато прекъсва ако мога така да се изкажа


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот valiosport » Вто 28 яну 2020 12:42


Въпросното пушене може да е от повишено картерно налягане, затруднява се отичането на турбото и избива през него. Отвори капачката и кажи духа ли много


Потребителски аватар
MsVlogger
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 24 яну 2020 22:31
Автомобил: МК4
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот MsVlogger » Вто 28 яну 2020 12:50


Нормално е, няма някакви аномалии


Потребителски аватар
MsVlogger
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 24 яну 2020 22:31
Автомобил: МК4
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот MsVlogger » Съб 08 фев 2020 15:20


Колеги, разбрах от къде е проблема, спукана букса на един от цилиндрите и не прави хубав контакт..

Но тук е момента за едно голямо но излезнаха куп други неща, откачихме акумулатора но след това излезнаха куп други неща ще напиша най важните ако някой може да ме посъветва или да си го кажем направо да ме препрати към някого ?

По таблото не работи :
Малкия екран на таблото, само подсветката, отчита сървиз на екранчето с километрите.
ESP -то не работи, даже не фигурира на таблото, даже и като пребуксувам пак нищо.
Оборотомера работи между 1000 и 2000 оборота накъсано не плавно.
Празния ход стана 1000 оборота, постоянно .
Датчика за външната температура е постоянно на -50.
До тук все симпатични неща, но главния проблем е,че колата минава 90 градуса но перката не се пуска.

Закачихме колата на диагностика "Lanch" за да прочетем грешките и те са :
Грешка за външна температура датчика
Грешка p1635 което аз си го превеждам че от А / С че няма връзка, някъде нещо е корозирало или нещо от тоя сорт
Грешка р3007 проверихме,беше разглобена букса и след триенето повече не се появи.

Четох доста из форумите и относно за ESP чета че трябва да се калибрира и отново ще го има, но моите познания вече тук ги няма.
За другите ще продължа да чета из форума да видим дали някой се е сблъсквал с такова нещо.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот valiosport » Вто 18 фев 2020 10:58


На моя АРЛ също не работи ЕСП и излезе датчик за траекторията в лентови кабел.
Относно перките, при мене бяха изгоряли и двете на първа степен, сложих афтърмаркет перки и две години още работят


Потребителски аватар
MsVlogger
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 24 яну 2020 22:31
Автомобил: МК4
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот MsVlogger » Пет 21 фев 2020 16:30


Хъмм.. След доста борене и няколко дни търсене на проблема и решаването им. Кутията с бушоните и 4 рите кабела излезнаха проблема направихме всичко там и основното остана почукването и не паленето.
Излезнаха грешки като датчик на разпределителни вал, сленихме го. Колата пали и върви няма проблем след 5 дена отново същия проблем, минахме на прозрачни маркучи нафта има, балончета въздух няма.
На моменти от толкова въртене ще падне акумулатора и в последния момент запалва.
Сменихме рейла с буксите на дюзите, защото мислехме, че това е проблема тъй като имаше счупена букса. На диагностика не излиза грешка но колата не пали. Като подкачи два пъти гориво пали отново трудно и не всеки път. Аз лично се изчерпих от идей.
Колата е за кодирана като автомат, пробвахме за кодиране за ръчка и това беше края след 3 броя акумулатори не искаше да запали. Върнахме стария режим така да го кажем, колата пали по трудно но пали.

Някои идеи за въпросното прекъсване и трудно палене?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 АРЛ - пуши след ремонт

Мнениеот valiosport » Пет 21 фев 2020 23:36


Твоя майстор май не е правил до сега помпа-дюза мотор. Съветвам те да търсиш човек който е наясно, щото последиците могат да бъдат необратими. Тука няма рейл, нафтата върви вътре в главата към всяка дюза от тандем помпата, вътре в главата са едни канали така да ги наречем.
То е ясно какво е, въпроса е дали само с оплътнения ще минеш или нова глава.
Следи маслото да не се покачва.
Щом има балончета, о-пръстените на дюзите и/или тандем помпата.
Вадите дюзите и нови о-пръстени, дихтунги, болтове за държачите, регулиращи винтове, пререгулирват се дюзите, може и тандем помпата да и смените оплътнения при желание, щото ако е заминал семеринга на валчето на помпата и от там прави балончета. Вакум щуцера се разбива на тия помпи, там лепите с течен метал и ще наблюдава пак за балончета.
Ако пак почне да прави балончета и да не пали, значи главата е разбита прекалено. Тъкмо ще огледа те и състоянието на вала, щото тия ПД ядат разпределителен вал и пробиват повдигачите



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта