Прерових форума но не мога да открия тема за подобен или същия проблем, моля ако съм я изпуснал темата да ме извините.

Почваме с историята на Франки/ името на колата /. Франки го караме от 4 години,110 хиляди километра и до преди два, три месеца само консумативи и тук таме по ходовата част. Наложи се да отворя двигател за смяна на повдигач, стария се беше счупил и имахме лека дупка то износване, от там направо си направихме и ревизия на главата, смяна на всякакви гумички по дюзите и прочие, смяна на разпределителен вал / имаме някаква деруга по него/, шлаиф и все. Колата нямаше проблем, протече Тамдем Помпата, заради изгорели уплътнения, сменихме и тях, спука маркуч на нафтата, сменихме и него, клапана след горивния филтър, сменихме и него и от 5 дена ново 20. Ето и гнусния проблем, паля колата без никакви драми и точно след 2 мин двг-то почва да тресе, сякаш няма нафта в някоя от дюзите но същевременно почваме да пушим синьо, подаваме гас за момент изчиства и след 20 тина секунди отново сме в същото положение. След дълго каране извънградско я оставих да работи но уви въпросното тресене и пушилка на масло ги нямаше, все едно всичко си е окей. Гасим и след 30 мин като запаля колата отново сме в същото положение. Няма значение, топла или студена, щом не съм я карал поне 10 км проблема винаги го има.



Ако някой гледа показанията на моментия разход то те са 0,4 до 0,6 от както съм я взел.
Ще ви вметна някой неща ако някой намери логика, температурния датчик показва 3/4 градуса повече от рялната температура, колата има палър бокс/мисля,че така се казваше за да лъже, че е по висока температурата на нафтата, турбината е друга, имам още едни дюзи и мисля тях да ги слагам тази седмица да видим дали ще има някаква промяна.
Благодаря предвариелно.