VAG DPF и общи положения при DPF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
xpl0d`
Мнения: 172
Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
Автомобил: VW Passat B7 DSG
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Gotse Delchev

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот xpl0d` » Вто 14 мар 2023 16:31


Ами да дадете съвет какъв елм да си купя за да го ползвам..
Иначе с друго приложение за грешки, си се свързва без проблем с телефона и с колата, само с Vag dpf не става.




cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот cecoa1 » Вто 14 мар 2023 23:52


xpl0d` написа:Хахах не колега, колата е Passat 6 2.0 tdi bmp
Не съм редактирал профила все още
Впрочем сега свалих пълната версия на приложението та да видим

Доколкото помня, това приложение не е за помпа-дюза. Аз някога отдавна мисля, че пробвах на BLS, и тогава четох, че не става...щото и не стана :mrgreen
Също май и за първата генерация на 1,6TDI.
То при помпа-дюза DPF-а е по-...неангажиращ :cool


Потребителски аватар
xpl0d`
Мнения: 172
Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
Автомобил: VW Passat B7 DSG
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Gotse Delchev

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот xpl0d` » Сря 15 мар 2023 11:12


Хмм май това е разковничето на проблема.. Светна ми лампата, покарах малко извън града и изгасна. но искам да си го следя, но явно няма да стане...


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1348
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот fur1ous » Сря 15 мар 2023 11:16


на PD няма много за следене, нито за принудителна регенерация, първо поколение DPF не е измислено перфектно.


Потребителски аватар
xpl0d`
Мнения: 172
Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
Автомобил: VW Passat B7 DSG
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Gotse Delchev

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот xpl0d` » Сря 15 мар 2023 11:30


Ясно, благодаря все пак.


pink
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: Бургас

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот pink » Сря 15 мар 2023 14:25


Ако не се бъркам,трябва първо през настройки в проложението да минеш и да дадеш с какво устройство ще четеш данните и дали през wifi или bluetooth ще е връзката .Отдавно го правих и сега малко по спомени.


Потребителски аватар
xpl0d`
Мнения: 172
Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
Автомобил: VW Passat B7 DSG
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Gotse Delchev

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот xpl0d` » Сря 15 мар 2023 19:30


Оправях го и по настройките, но не иска и не иска..


K
Мнения: 1333
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот K » Нед 19 мар 2023 22:01


Дайте съвет за един CBBB. За последните 4 години регенерации са му прекъсвани 4-5 пъти и до сега не е имало никакви драми с нивото на маслото...до тези дни. Свикнал съм рядко да го проверявам, защото никога не мърда нивото. Днес вадя щеката и се втрещих, че е сигурно 2-3 см над максимума.
Каква може да е причината да вдига нивото при условие, че регенерациите се завършват?
Колата се кара основно градско в София, и няколко пъти годишно извънградско около 3-4 Хил. км.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4249
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот tdi fen » Нед 19 мар 2023 22:04


сигурно ли е че не е налято повече масло ? най-вероятната причина е дпф


K
Мнения: 1333
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот K » Нед 19 мар 2023 22:21


Да, разбира се че не е налято повече.
Най-вероятно е заради дпф, но по каква причина се чудя...
Имах убеждението, че това е симптом когато се прекъсвт често регенерациите.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1348
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот fur1ous » Нед 19 мар 2023 22:29


Не дали се прекъсват, а колко често са, ако си карал повече градско и регенерира често колата то няма как да не се вдигне нивото, при регенрация се вкарва много повече гориво в цилиндъра от нормалното, част от него попада в маслото. Колкото по чести регенерации толкова повече гориво ще има в маслото.


K
Мнения: 1333
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот K » Нед 19 мар 2023 22:37


На 250 км градско са почти всеки път. Винаги са били горе долу в този диапазон, нищо по-различно.


strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот strong » Вто 21 мар 2023 20:50


Има ли нафта в маслото.Следваща стъпка е смяна на маслото.Смяна на около 8000км мисля че ще е не лош вариант.


Потребителски аватар
sold13rs
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 09 авг 2008 21:28
Автомобил: Vw passat b6
Двигател: CBDC
Местоположение: Видин

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот sold13rs » Пет 24 мар 2023 10:15


Здравейте. Passat b6 2.0 Tdi CBDC мотор...проблема--нафта в маслото, рециклиране на 4бр дюзи,сменено масло филтри, пр.геометрия чиста.На живи данни всичко е като по книгите. На студен мотор се форсира без проблем,след загряване на оптимана температура забива на 3000 оборота. Дали проблема е в Дпф-а?


explorer.1505
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 12:58
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG DPF и общи положения при DPF

Мнениеот explorer.1505 » Пон 04 дек 2023 16:16


Да поразбутам малко темата.

При обслужване на Пасата, В6 2.0тди BMP, един разпределителен вал, 351000км пробег по табло, майстора ми каза, че е източил към 7л масло. DPF филтъра и катализатора са премахнати от някой от предишните собственици.

Ясно е, че дюзите са за рециклаж. Някой рециклирал ли е скоро дюзи Bosch за тези двигатели и колко излиза на бройка ?

Също така, след като двг е работил най-вероятно дълго време с тая попара масло+нафта и мазането е било силно компрометирано, очаква ли се в скоро време да се наложи сериозен ремонт ?

Визирам подмяна на колянов вал, разпределителен, лагери и рециклиране на турбина.

Мотора работи сравнително меко, разхода е нормален, вървежа също, но на празен ход припушва, което най-вероятно е вследствие на премахнатите DPF и катализатор.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: neronika, topy и 139 госта