Ами да дадете съвет какъв елм да си купя за да го ползвам..
Иначе с друго приложение за грешки, си се свързва без проблем с телефона и с колата, само с Vag dpf не става.
VAG DPF и общи положения при DPF
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
xpl0d` написа:Хахах не колега, колата е Passat 6 2.0 tdi bmp
Не съм редактирал профила все още
Впрочем сега свалих пълната версия на приложението та да видим
Доколкото помня, това приложение не е за помпа-дюза. Аз някога отдавна мисля, че пробвах на BLS, и тогава четох, че не става...щото и не стана
Също май и за първата генерация на 1,6TDI.
То при помпа-дюза DPF-а е по-...неангажиращ
- xpl0d`
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
- Автомобил: VW Passat B7 DSG
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Gotse Delchev
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Хмм май това е разковничето на проблема.. Светна ми лампата, покарах малко извън града и изгасна. но искам да си го следя, но явно няма да стане...
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
на PD няма много за следене, нито за принудителна регенерация, първо поколение DPF не е измислено перфектно.
- xpl0d`
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
- Автомобил: VW Passat B7 DSG
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Gotse Delchev
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Ясно, благодаря все пак.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Бургас
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Ако не се бъркам,трябва първо през настройки в проложението да минеш и да дадеш с какво устройство ще четеш данните и дали през wifi или bluetooth ще е връзката .Отдавно го правих и сега малко по спомени.
- xpl0d`
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
- Автомобил: VW Passat B7 DSG
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Gotse Delchev
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Оправях го и по настройките, но не иска и не иска..
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Дайте съвет за един CBBB. За последните 4 години регенерации са му прекъсвани 4-5 пъти и до сега не е имало никакви драми с нивото на маслото...до тези дни. Свикнал съм рядко да го проверявам, защото никога не мърда нивото. Днес вадя щеката и се втрещих, че е сигурно 2-3 см над максимума.
Каква може да е причината да вдига нивото при условие, че регенерациите се завършват?
Колата се кара основно градско в София, и няколко пъти годишно извънградско около 3-4 Хил. км.
Каква може да е причината да вдига нивото при условие, че регенерациите се завършват?
Колата се кара основно градско в София, и няколко пъти годишно извънградско около 3-4 Хил. км.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
сигурно ли е че не е налято повече масло ? най-вероятната причина е дпф
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Да, разбира се че не е налято повече.
Най-вероятно е заради дпф, но по каква причина се чудя...
Имах убеждението, че това е симптом когато се прекъсвт често регенерациите.
Най-вероятно е заради дпф, но по каква причина се чудя...
Имах убеждението, че това е симптом когато се прекъсвт често регенерациите.
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Не дали се прекъсват, а колко често са, ако си карал повече градско и регенерира често колата то няма как да не се вдигне нивото, при регенрация се вкарва много повече гориво в цилиндъра от нормалното, част от него попада в маслото. Колкото по чести регенерации толкова повече гориво ще има в маслото.
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
На 250 км градско са почти всеки път. Винаги са били горе долу в този диапазон, нищо по-различно.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Има ли нафта в маслото.Следваща стъпка е смяна на маслото.Смяна на около 8000км мисля че ще е не лош вариант.
- sold13rs
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 09 авг 2008 21:28
- Автомобил: Vw passat b6
- Двигател: CBDC
- Местоположение: Видин
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Здравейте. Passat b6 2.0 Tdi CBDC мотор...проблема--нафта в маслото, рециклиране на 4бр дюзи,сменено масло филтри, пр.геометрия чиста.На живи данни всичко е като по книгите. На студен мотор се форсира без проблем,след загряване на оптимана температура забива на 3000 оборота. Дали проблема е в Дпф-а?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Да поразбутам малко темата.
При обслужване на Пасата, В6 2.0тди BMP, един разпределителен вал, 351000км пробег по табло, майстора ми каза, че е източил към 7л масло. DPF филтъра и катализатора са премахнати от някой от предишните собственици.
Ясно е, че дюзите са за рециклаж. Някой рециклирал ли е скоро дюзи Bosch за тези двигатели и колко излиза на бройка ?
Също така, след като двг е работил най-вероятно дълго време с тая попара масло+нафта и мазането е било силно компрометирано, очаква ли се в скоро време да се наложи сериозен ремонт ?
Визирам подмяна на колянов вал, разпределителен, лагери и рециклиране на турбина.
Мотора работи сравнително меко, разхода е нормален, вървежа също, но на празен ход припушва, което най-вероятно е вследствие на премахнатите DPF и катализатор.
При обслужване на Пасата, В6 2.0тди BMP, един разпределителен вал, 351000км пробег по табло, майстора ми каза, че е източил към 7л масло. DPF филтъра и катализатора са премахнати от някой от предишните собственици.
Ясно е, че дюзите са за рециклаж. Някой рециклирал ли е скоро дюзи Bosch за тези двигатели и колко излиза на бройка ?
Също така, след като двг е работил най-вероятно дълго време с тая попара масло+нафта и мазането е било силно компрометирано, очаква ли се в скоро време да се наложи сериозен ремонт ?
Визирам подмяна на колянов вал, разпределителен, лагери и рециклиране на турбина.
Мотора работи сравнително меко, разхода е нормален, вървежа също, но на празен ход припушва, което най-вероятно е вследствие на премахнатите DPF и катализатор.