Днес си карахме с приятели и колата си вървеше доста прилично, раздавах газ, без никакви проблеми, проблема стана след "гледай на 2ра какво прави" (доста колеги ще се смеят тук), въртя гуми на 2ра почти на прекъсвач със хубави зимни гуми и докато се прибирах в близките 5 минути забелязах, че колата е по-шумна. Подобно на когато влезе в авариен режим. Не обърнах внимание особено. По-късно излизах пак и колата все още си беше шумна все едно е в авариен режим, погледнах бууст метъра и попринцип до 2000 оборота си прави 0.5 налягане без да я настъпвам, но в случая не се отлепяше от 0-та...
. Въпроса ми е какво е довело до ситуацията наподобяващия авариен режим, но пак да си прави налягане по-късно. Дали е н75 или геометрията се е прецакала нещо? Моля за съвет. Утре ще я гледаме в движение с мапера със ваг-ком. Ако се окаже турбото да го изпърдявам ли нацяло, да го пращам ли за рециклиране или направо да си взимам по-голямо?Колата е с права тръба с 1 резонатор на мястото на катализатора и ремап.
П,С забравих да спомена и че вече не фиука както преди като отпусна газта да разтовари, чува се много тихо "фиу" как да го обясня някак си приглушено и изпърдяно.


