
Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
- vladimirmatev1
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Здравейте когели! Колата е голф 4 1.9 тди 101 коня, и не пали
. Стартер завърта точно един път и посочва да пресвета всичко в колата, след една две проби завърта нали но на много ниски обороти и при подаване на гас гасне. Това е вротия път в който го прави предишния път установихме, че не и стига въздух и след смяна на въздушен филтър работеше, но изпушваше синкав пушак при палене. Пробвах с клапата зад егр-а, но се движи нормално и не заяжда поне така мисля знам ли.

- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Започва да мига всичко в колата, защото не стига ток. Проверете масите на купето, проверете и самия акумулатор дали не е заминал. Може стартера да затяга и прави голяма консумация, при което акумулатора се предава. Когато волтажът стане под 10.5 волта, започва това примигване на светлинките по таблото. Когато този автомобил не развърти до определени обороти, няма да запали, така е направен. Така, че търсете причината в слаба маса или проблем в стартера.
- vladimirmatev1
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Проверих масите но не разбирам защо мирише на не изгоряла нафта изкарва бели пушаци и тече нафтата направо през ауспуха. Сякаш някоя дюза е заминала нк пък при опит за палене обаче изпушва отпред откъм стартера сякаш губи токове ще я закача на компютър но ме съмнява да даде грешка
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Останал отворен разпръсквач.Налива неконтролеруемо в цилиндъра.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
И се получава хидравличен удар, който стартера не може да преодолее.
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Да се сменят О-пръстените на всички дюзи.Вероятноста е по-голяма.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Scarchu написа:И се получава хидравличен удар...
Какво е хидравличен удар, би ли се случил заради гориво и при студен мотор е друг въпрос

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Буталото трудно минава през горна мъртва точка защото пространството е заето от гориво.Моторът гасне заради ниско налягане на горивото породен от пропуските на инжектора.
- vladimirmatev1
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
milmar написа:Scarchu написа:И се получава хидравличен удар...
Какво е хидравличен удар, би ли се случил заради гориво и при студен мотор е друг въпрос. С малко думи - според мен не е това (хидравличния удър). Пък и да тече гориво от една дюза, моторът би трябвало за запали на 3 цилиндъра. Аз така и не разбрах запалва ли, как така не пали, пък при подаване на газ - гасне....
Един път завърта и мени токове на другата сутрин с седем осем завъртания на стартера пали тресе мотора пуши бял пушек и тече нафта от ауспуха а при подаване на газ гасне
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
С писане тук няма да стане-отваряй капака или я води на ''доктор'' ,да не направиш по-голяма беля.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
А за хидравличния удър, аз не мога да си представя от къде ще дойде толкова гориво в рамките на един цикъл, след това изп. клапан се отваря и пак наново.
Това съм чувал, че става с масло от турбото или вода по въздухопроводите.
Това съм чувал, че става с масло от турбото или вода по въздухопроводите.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Две хиляди и някоя си година имах голф 2 ГТИ 115 коня, с електронната пълна инжекция (Digifant II май се казваше). Там ми се случи това с хидравличният удар заради един скъсан кабел. Къса се кабела от старост и вибрации, прецаква се компютъра и когато подадеш контакт, за времето на работа на помпата дюизте стоят отворени и пълнят цилиндъра, чийто клапан е отворен.
Паленето на стартер бе почти невъзможно!
Паленето на стартер бе почти невъзможно!
- vladimirmatev1
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Майсторчето казва дюзи... При студено време палене то е почти невъзможно но като го напече слънцето пали тази диагноза възможна ли е
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Не можах да разбера диагностиката какво показа,налягане,стойности на дюзи и др.?
- vladimirmatev1
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали
Ами доколкото разбрах от стромната му диагноза е че е сигурен че са дюзи... Не знам за диагностиката какво е показала но нещо ме съмнява миналият път в който направи същия проблем проверих масите проверих дебитомера и след като разглобих малко и поразръчках тук там запали без проблем възможно ли е някъде електрониката да прави лоша връзка... Някъкси дюзи ми се струва много прибързана диагноза нито е имала някъкви признаци нито дребни проблеми просто една сутрин не запали