Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladimirmatev1
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот vladimirmatev1 » Пон 09 мар 2020 19:19


Здравейте когели! Колата е голф 4 1.9 тди 101 коня, и не пали :censored2. Стартер завърта точно един път и посочва да пресвета всичко в колата, след една две проби завърта нали но на много ниски обороти и при подаване на гас гасне. Това е вротия път в който го прави предишния път установихме, че не и стига въздух и след смяна на въздушен филтър работеше, но изпушваше синкав пушак при палене. Пробвах с клапата зад егр-а, но се движи нормално и не заяжда поне така мисля знам ли.




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот megatronS » Вто 10 мар 2020 16:49


Започва да мига всичко в колата, защото не стига ток. Проверете масите на купето, проверете и самия акумулатор дали не е заминал. Може стартера да затяга и прави голяма консумация, при което акумулатора се предава. Когато волтажът стане под 10.5 волта, започва това примигване на светлинките по таблото. Когато този автомобил не развърти до определени обороти, няма да запали, така е направен. Така, че търсете причината в слаба маса или проблем в стартера.


Потребителски аватар
vladimirmatev1
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот vladimirmatev1 » Вто 10 мар 2020 21:00


Проверих масите но не разбирам защо мирише на не изгоряла нафта изкарва бели пушаци и тече нафтата направо през ауспуха. Сякаш някоя дюза е заминала нк пък при опит за палене обаче изпушва отпред откъм стартера сякаш губи токове ще я закача на компютър но ме съмнява да даде грешка


svilenhr
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 05 мар 2020 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот svilenhr » Чет 12 мар 2020 15:58


Останал отворен разпръсквач.Налива неконтролеруемо в цилиндъра.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот Scarchu » Чет 12 мар 2020 17:39


И се получава хидравличен удар, който стартера не може да преодолее.


svilenhr
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 05 мар 2020 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот svilenhr » Пет 13 мар 2020 10:09


Да се сменят О-пръстените на всички дюзи.Вероятноста е по-голяма.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот milmar » Пет 13 мар 2020 11:23


Scarchu написа:И се получава хидравличен удар...

Какво е хидравличен удар, би ли се случил заради гориво и при студен мотор е друг въпрос :smile . С малко думи - според мен не е това (хидравличния удър). Пък и да тече гориво от една дюза, моторът би трябвало за запали на 3 цилиндъра. Аз така и не разбрах запалва ли, как така не пали, пък при подаване на газ - гасне....


svilenhr
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 05 мар 2020 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот svilenhr » Пет 13 мар 2020 16:38


Буталото трудно минава през горна мъртва точка защото пространството е заето от гориво.Моторът гасне заради ниско налягане на горивото породен от пропуските на инжектора.


Потребителски аватар
vladimirmatev1
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот vladimirmatev1 » Нед 15 мар 2020 14:16


milmar написа:
Scarchu написа:И се получава хидравличен удар...

Какво е хидравличен удар, би ли се случил заради гориво и при студен мотор е друг въпрос :smile . С малко думи - според мен не е това (хидравличния удър). Пък и да тече гориво от една дюза, моторът би трябвало за запали на 3 цилиндъра. Аз така и не разбрах запалва ли, как така не пали, пък при подаване на газ - гасне....

Един път завърта и мени токове на другата сутрин с седем осем завъртания на стартера пали тресе мотора пуши бял пушек и тече нафта от ауспуха а при подаване на газ гасне


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот Водния дух1 » Нед 15 мар 2020 19:53


С писане тук няма да стане-отваряй капака или я води на ''доктор'' ,да не направиш по-голяма беля.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот milmar » Пон 16 мар 2020 9:02


А за хидравличния удър, аз не мога да си представя от къде ще дойде толкова гориво в рамките на един цикъл, след това изп. клапан се отваря и пак наново.
Това съм чувал, че става с масло от турбото или вода по въздухопроводите.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот Scarchu » Сря 18 мар 2020 7:14


Две хиляди и някоя си година имах голф 2 ГТИ 115 коня, с електронната пълна инжекция (Digifant II май се казваше). Там ми се случи това с хидравличният удар заради един скъсан кабел. Къса се кабела от старост и вибрации, прецаква се компютъра и когато подадеш контакт, за времето на работа на помпата дюизте стоят отворени и пълнят цилиндъра, чийто клапан е отворен.
Паленето на стартер бе почти невъзможно!


Потребителски аватар
vladimirmatev1
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот vladimirmatev1 » Чет 19 мар 2020 20:00


Майсторчето казва дюзи... При студено време палене то е почти невъзможно но като го напече слънцето пали тази диагноза възможна ли е


strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот strong » Чет 19 мар 2020 22:22


Не можах да разбера диагностиката какво показа,налягане,стойности на дюзи и др.?


Потребителски аватар
vladimirmatev1
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 09 мар 2020 19:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 4 1.9 тди 101 коня не пали

Мнениеот vladimirmatev1 » Пет 20 мар 2020 15:00


Ами доколкото разбрах от стромната му диагноза е че е сигурен че са дюзи... Не знам за диагностиката какво е показала но нещо ме съмнява миналият път в който направи същия проблем проверих масите проверих дебитомера и след като разглобих малко и поразръчках тук там запали без проблем възможно ли е някъде електрониката да прави лоша връзка... Някъкси дюзи ми се струва много прибързана диагноза нито е имала някъкви признаци нито дребни проблеми просто една сутрин не запали



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, Pichaga и 48 госта