Пасат б5 1.9 AFN пуши и хвърля масло след смяна на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пасат б5 1.9 AFN пуши и хвърля масло след смяна на турбо

Мнениеот Водния дух1 » Пон 22 юни 2020 20:18


Тая кола върви ли изобщо с тоя затлачен колектор?




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат б5 1.9 AFN пуши и хвърля масло след смяна на турбо

Мнениеот valiosport » Пон 22 юни 2020 21:19


Портовете се чистят ама трябва да знаеш какво правиш..
Върти се коляновия вал на 6-та да затвори клапана на който цилиндър ще чистиш пръскаш с обезмаслитела и с четчици леко леко, след това припалиш леко, отиваш на следващия клапан и така, никаква глава не се сваля, щото после може и кола да не стане ако оцелиш на "майстор"
Пък и с нагара да караш не е проблем, маслото го разтваря с километрите и с течение на времето ще изчезне, моята глава не съм я чистил и сега като и свалях колектора на места се виждаше отливка та на главата


Иван Златев
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат б5 1.9 AFN пуши и хвърля масло след смяна на турбо

Мнениеот Иван Златев » Пон 22 юни 2020 21:32


Водния дух1 написа:Тая кола върви ли изобщо с тоя затлачен колектор?

Ми върви си


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат б5 1.9 AFN пуши и хвърля масло след смяна на турбо

Мнениеот samo_pechka » Вто 23 юни 2020 9:27


Механично колкото можеш измъкни от портовете налепа и това е. Няма смъкваш тиквата заради него я :) то няма и нужда . Вече по някакъв повод-да, комбинираш нещата. Веднъж затапен ЕГР, лека полека се подобряват нещата там.
Смукателя се чисти лесно с огън и някакъв пищоф за горещ въздух ( да вкарва въздух и подпомага горенето ) . Има клипчета в нета. Оставя се да изстине напълно, оглежда се челото за деформация , ако има-проблем , технологията не е спазена, трябва се челосва, ако няма - едно претъркване с шкурка на равна плоча и монтаж.


Иван Златев
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат б5 1.9 AFN пуши и хвърля масло след смяна на турбо

Мнениеот Иван Златев » Вто 23 юни 2020 17:10


С газова горелка(за пукане на чушки например) ще свърши ли работа или ще е много силен пламъка.А за портовете ще ровичкам с нещо да извадя колкото мога.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат б5 1.9 AFN пуши и хвърля масло след смяна на турбо

Мнениеот radotom » Вто 23 юни 2020 17:24


Аз налях вътре бензин и го запалих.
След това, тъй като имах възможност, си поиграх на пясъкоструен апарат към 20 минути :mrgreen
А накрая го минах и на пароструйка (ама истинска, с 80* на водата) и препарат за безконтактно.
Като нов колектора не е бил толкова лъскав!
Жал ме беше да го монтирам, че ще се изцапа :mhihi

Ама втората и третата процедура са изгъзици, щото имах възможност и време.
Само паленето е достатъчно.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат б5 1.9 AFN пуши и хвърля масло след смяна на турбо

Мнениеот samo_pechka » Вто 23 юни 2020 17:33


Не съм го правил с горелка, няма ли да се окриви челото, или да почне да "капе" нещо халамина? Мен ще ме е страх малко с нея...
Това на адаша е по-правилното решение


Иван Златев
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
Автомобил: Passat b5 1999
Двигател: TDI 19 110
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат б5 1.9 AFN пуши и хвърля масло след смяна на турбо

Мнениеот Иван Златев » Вто 23 юни 2020 19:13


Аз затова питам,защото пламъка е много силен а колектора все пак е алуминиев.Да не ми стане на алуминиево клюлче :biggrin :biggrin



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg и 67 госта