Смяна на средна част турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Смяна на средна част турбо

Мнениеот valiosport » Съб 12 сеп 2020 10:14


Еми няма развитие, няма какво повече да и направя,Н75 ще сменя по нататък че има едно бучене от него като поработи повече колата. Колата не е състезателна и не и правя тестове, през повечето време се кара леко защото си върша работа с нея, пък и с тия камери по пътя ме е страх да я изцепа да вида как е, ония ден и дадох газ от ниски на втора и буста подмина 2 бара. После дадох газ от средни обороти на втора и си държи колкото трябва. Не мога да разбера къде е проблема само Н75 не е сменян. Актуатора е развит докрай, при максимално отворена геометрия трябва леко да свия лоста на актуатора за да го вкарам, ако продължа да го развивам реално геометрията не отваря повече а натягам пружината на актуатора




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Смяна на средна част турбо

Мнениеот valiosport » Съб 12 сеп 2020 10:24


Не е до настройка, защото понякога пренадува, понякога не, забелязъл съм че на климатик ако я сърдя леко е завишен буста, което значи че е до горивото, а моментното пренадува или е от спичане на лопатките от лекото каране или в даден момент Н75 не разтоварва вакума за да отпусне геометрията, щом на 4000 оборота държи 1,55 бара значи всичко съм регулирал и без флоу бенч машина.
Другото което съм забелязъл е че ако и подавам постепенно газ да развърти и тогава я сгазя няма пренадуване.
Говорил съм с приятели със същите коли и всички се оплакват от този проблем, а софтуерите са правени от различни фирми, което донякъде изключва софтуера


temper
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на средна част турбо

Мнениеот temper » Нед 07 авг 2022 22:49


Имам питане стоп винта как сте го регулирали че при мен се получава много бавно набиране и изведнъж се изстрелва


Потребителски аватар
самкатааa
Мнения: 186
Регистриран на: Пон 09 яну 2012 17:06
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: ATD

Re: Смяна на средна част турбо

Мнениеот самкатааa » Чет 22 юни 2023 3:38


Малко да размътя темата(може да е от полза на някой).Щом с постепенно подаване на газ докато развърти и не пренадува, проблема е от софтуера на 100%. Кратко разяснение по управлението на турбото:
Предварително зададения работен цикъл на Н75 в еку-то е различен за всеки модел турбина. В зависимост от оборотите и впръсканото количество гориво(mg/stroke) са зададени процентите(11 канал) за н75.Над определена граница на впръсканото количество гориво (25-30 mg/stroke) в помощ по управлението на налягането се включва PID контролер който прави корекции на вече предварително зададения работен цикъл на н75 според натоварването на двг и разликата м/у исканото и реалното налягане. С една дума бързината на отваряне/затваряне на лопатките. Доста трудно се прави такава софтуерна настройка.Трябват много тестове и логове на 1,10,11 канал и за всяка промяна на стойностите се флашва еку-то което отнема около 20-25 минути (четене/запис и промените по файла). Единствения ефективен начин е на дино-стенд с Live Mapping Emulator и в България знам само за едно място където има такава апаратура( за емулатора говоря де :mhihi ).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта