Голф 4 1.9 116 коня проблем с мощността
- Христо.Дончев
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 02 ное 2019 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 4 1.9 116 коня проблем с мощността
Здравейте до сега не съм писал , поизчетох доста от форума , но да споделя моят проблем . Голф 4 1.9 116коня . Проблема при мен е , че все едно турбото работи на 30 процента , нанагорно колата на 6та губи мощност и не може да поддържа скоростта , не набира както трябва а с голям зор . Сега да кажа , че съм сменил с нови мап сензора , кулера , датчика за вакумите ( n75 ако не се лъжа ) и всички вакууми , турбото не харчи масло - колкото сипа при смяна толкова изъочвам , моля за мнения и препоръки . Извинявам се ако темата не е в правилния раздел!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 116 коня проблем с мощността
Как разбра че турбото работи на 30 %, има логове, колко искаш да ти потдържа скоростта на 6-та, тя и 150 коня да е при ниски обороти няма да ти потдържа скоростта в баир на шеста
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9 116 коня проблем с мощността
Когато нямаш мощност постоянно тоест мъртва е през цялото време независимо на коя предавка си нещата клонят към вакуми сцепени или обърнати, клапан Н75 или другия,дебитомер и маф сензор търси там разковничето.На една диагностика в движение ще си покаже.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 116 коня проблем с мощността
Вакумите само с нови се проверяват, няма друг начин, на диагностика не излизат, при мене този вакум към актуатора беше сцепен, имах друг изваден и колата пак вървеше на бургия.
3,5мм взимаш 4 метра и 2 метра 5мм. Н75 се проверява само с отваряне, ако е здрава мембраната вътре има една клапа с пружина, там прави нагар и не може да затваря, там се чисти със спирт и малка четчица(ама това в сервиз няма да ти го направят, само ти ако го направиш в което се съмнявам).
Според мен проблема е в теч на гориво от тандем помпата(ако не боксува съединитела)
3,5мм взимаш 4 метра и 2 метра 5мм. Н75 се проверява само с отваряне, ако е здрава мембраната вътре има една клапа с пружина, там прави нагар и не може да затваря, там се чисти със спирт и малка четчица(ама това в сервиз няма да ти го направят, само ти ако го направиш в което се съмнявам).
Според мен проблема е в теч на гориво от тандем помпата(ако не боксува съединитела)
- Христо.Дончев
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 02 ное 2019 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 116 коня проблем с мощността
Значи H75 е чисто нов , всички вакууми подмених , демфера и той от до е нов и няма теч на гориво . Относно това , че не поддържа скоростта имам впредвид , че не е нормално на 6та със 140 и идва баир и да не може да поддържа скороста - поне за мен това не е ок .
Kukata искам да те попитам кой е другия освен H75 този който седи една педя в ляво ли ?
Kukata искам да те попитам кой е другия освен H75 този който седи една педя в ляво ли ?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 116 коня проблем с мощността
Тия неща дето си ги сменил- диагностика прави ли ,преди да ги сменяш.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 116 коня проблем с мощността
Педя в ляво в дясно, имаш три клапана, Н75 е този с бялата шапка той управлява актуатора, този по средата е Н239, той е за клапата и до него е Н18 за ЕГР-а. Сам се сещаш че от него няма как да е.
Според мен имаш проблем с доставката на гориво, запушена цедка в резервара, филтър. От дебитомера също може да не и стига гориво, ако е сдал багажа.
И тоя Н75 дето си сменил съм 100% сигурен че му няма нищо, клапана се почиства ако си сръчен се отваря леко с една отверка, клапичката я чистя със спирт и го сглабям с ключе 9 му притискам ламаринката и работи без грешка.
Послушай чичо Вальо и няма сбъркаш извади смукатела от резервара и изчисти цедката.
Правил съм си тест с напукан и почти изваден вакум към актуатора, на ниски почти нямам буст и колата пак си потдържа скоростта в баир и тегли на влак. Точно тая помпа в резервара беше запушена и аз търсех под вола теле, като я изчистих колата литна.
Друг проблем на тия ПД са че износва вал и като изяде вала не може да отваря клапани докрай и не натиска помпа-дюзите докрай, от там пак се получава загуба на мощност, ама засега там недей пипа
Според мен имаш проблем с доставката на гориво, запушена цедка в резервара, филтър. От дебитомера също може да не и стига гориво, ако е сдал багажа.
И тоя Н75 дето си сменил съм 100% сигурен че му няма нищо, клапана се почиства ако си сръчен се отваря леко с една отверка, клапичката я чистя със спирт и го сглабям с ключе 9 му притискам ламаринката и работи без грешка.
Послушай чичо Вальо и няма сбъркаш извади смукатела от резервара и изчисти цедката.
Правил съм си тест с напукан и почти изваден вакум към актуатора, на ниски почти нямам буст и колата пак си потдържа скоростта в баир и тегли на влак. Точно тая помпа в резервара беше запушена и аз търсех под вола теле, като я изчистих колата литна.
Друг проблем на тия ПД са че износва вал и като изяде вала не може да отваря клапани докрай и не натиска помпа-дюзите докрай, от там пак се получава загуба на мощност, ама засега там недей пипа
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 44 госта