пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Здравейте, от скоро съм собственик на пасат б5 110коня афн,комби, много запазена взех я от мой човек, сервизна история от закупуването до днес, та карах я хареса ми и я закупих обслужена всичко ток, работеше без проблем, докато дойде една сутрин един странен звук като превключва на 2100 оборота се чува едно като свистене, колата си върви доста добре, 180-200км си вдига без да се запъва има чип тунинг, обаче предишния собственик си я карал като пенсионер, аз също не я натискам, но от време на време натискам педала до долу, ходих при майстора дето я е правил винаги, не ми обърна много внимание, каза че може да е турбото тръгнало, друг майстор се съмнява за спукан маркуч, подчертавам че колата си върви Перфектно, като че ли може малко повече да попушва, едно приятелче прегледа всички маркучи отгоре здрави са, имало и под кората на двигателя обаче там не гледахме, моля за съвети!?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Според мен-карай си за сега.То ще си покаже ,ако думне някой турбопът.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Според мен пък, ако имаш съмнение за маркуч / кулер за пробив, да си го оправиш, а не да чакаш. Защото турбината се опитва да насмогне на пробива и прави излишни обороти в + . А това води до по-къс живот.
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Имах съмнение за спукан маркуч на кулера, обаче я закарах на майстор, прегледа маркучи, турбо всичко е точно, казва ми че според него е възможно да е малък хода на геометрията, но колата си върви доста добре, единствено къде свисти, възможно ли е да свисти от зациклила геометрия, и ако е от нея проблем би трябвало да има проблем с вървежа предполагам
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
За да пуши повече, има логика да губи въздух отнякъде. Аз бих огледал сам. Малко са майсторите, дето им се занимава цял ден да разглобяват и да търсят проблем, който не е очевиден, и може да не го открият. А накрая и да не вземат нищо за деня.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Чипосан дизел няма как да не пуши, а ако има спукан маркуч пуши прекалено и тягата е намалена. Има и едно свистене което не може да се сбърка. Ама тя и в авариен режим ще влиза ако не догонва налягането
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Аз съм имал спукан кулер на стария Пасат. Колата не забиваше, не се усещаше проблем въобще, освен една идея по-малка мощност при изпреварване примерно, почти не се чуваше свистене. Дупката на кулера беше цепнатина, която се отваряше само, когато налягането в системата стане високо, иначе не се виждаше проблем при оглед. На живи данни си достигаше налягането, макар и малко трудно в по-високи обороти на мотора и със закъснение. Убедих се че има проблем при сравняване на логовете със записани стари с аналогични тестове. Открих мястото, защото кулера беше повече омаслен, отколкото ако пуска малко въздух и масълце от някоя недобре стегната връзка. Добре, че турбото ми поддържа тази опция - омасляване
.

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
И дупка да пробиеш пак ще догони ако не е прекалено голяма
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Последния майстор при който я карах прегледа всички маркучи, казва всипко е точно турбината работи добре, съмнява се за геометрията че му се вижда че лостчето правило малък ход, какво общо оима геометрията със свистене то не можах да разбера, колата си върви доста добре, онзи ден даже давах малко повече газ на място и си пуши черно но не е прекалено много а да речем нормално за една кола на 22 години! Та за сега си карам така ък по натам ще видим на къде ще му излезе края
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Тук по Лом всеки гледа да вземе парички без дори да е правил нещо..
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Навсякъде това гледат
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Та все пак карах я при следващия майстор прегледа я, свали маркуча към турбото не е зле като цяло няма луфтове, обаче този майстор казва че не трябва да е омаслен агр а при мен има малко масълце,попитах какво да очаквам, казва че след време може би ще трябва да се смени, какви са вашите съвети!
Та все пак карах я при следващия майстор прегледа я, свали маркуча към турбото не е зле като цяло няма луфтове, обаче този майстор казва че не трябва да е омаслен агр а при мен има малко масълце,попитах какво да очаквам, казва че след време може би ще трябва да се смени, какви са вашите съвети!
Та все пак карах я при следващия майстор прегледа я, свали маркуча към турбото не е зле като цяло няма луфтове, обаче този майстор казва че не трябва да е омаслен агр а при мен има малко масълце,попитах какво да очаквам, казва че след време може би ще трябва да се смени, какви са вашите съвети!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Слагай една ламарина / запуши м/у ЕГР и смук.колектор отвора. Дано не е пълен смук. колектор с гняс , също и отворите в главата.
Re: пасат б5 1.9 tdi 110коня афн - странен звук като превключва на 2100 оборота
Ами ако извадя маркучето дето е в клапана и го затапя само него, без софтуерна намеса дали ще има някаква промяна, или проблеми
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта