Здравейте колеги при монтиране на по голямо турбо именно 1749va задължително ли е да се прави и генерация. Момчето което ше прави колата каза че е добре да има генерация и да така е за да се изчиства мотора но неискам да става колата шумна. Резонаторните гърнета поглъщат ли шума и вибрациите и дори с тях колата шумна ли е.
И ако е без генерация ще се спъне ли колата много.
Пасат б5 1.9 90 2000г
Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
Кви генерации бе човек разликата между твоето турбо и новото е само в компресора, турбината е същата
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
В края на краищата-колко коня искаш да го направиш това моторче?
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
За 160-70 коня си стига и оригиналната генерация. Обаче, с 1749va и 0.205-ци, няма как да ги изкараш тия коне. Чел съм ти темите.. Сложи 0.205, софтуер и не се занимавай повече!
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
В момента съм с чип и 205-ци 126 коня и 310нм но с времето умаляха. Един от Варна известен мапер ми каза ако сложим турбо от 131 ше трябвало генерация по добре било за мотора.
Иначе с 205 повече от 150 било абсурд.
Ако се сложат 216-ци колко ще стане средно
Иначе с 205 повече от 150 било абсурд.
Ако се сложат 216-ци колко ще стане средно
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
Ако си разглеждал даунпайпа(където се лови генерацията за турбото) ще стигнеш до извода че самата тръба е по голяма от турбинната перка с поне 15мм.
Турбинната перка на турбото ти е 36-36,5мм а генерацията е 55мм някъде, дори 50 да е пак е по голяма. Безсмислено е ама за твое успокоение си направи
Турбинната перка на турбото ти е 36-36,5мм а генерацията е 55мм някъде, дори 50 да е пак е по голяма. Безсмислено е ама за твое успокоение си направи
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
Sasho-1.9TDI-110 написа:В момента съм с чип и 205-ци 126 коня и 310нм но с времето умаляха. Един от Варна известен мапер ми каза ако сложим турбо от 131 ше трябвало генерация по добре било за мотора.
Иначе с 205 повече от 150 било абсурд.
Ако се сложат 216-ци колко ще стане средно
То за ставането... може и да стане . Ма гледай да стане добре, защото ако не са добре дюзите , може да почне, да ти се разрежда маслото с нафта . А нафтата не е като бензина. един път навре ли се в маслото , няма махане оттам , освен със смяна на самото масло де. После ще има други теми...
С правилно настроени дюзи ( то най-добре да са нови разпръсквачите и да не са Бох а Бош или други , но истински ) не вярвам да имаш проблем. Задължително на мапера си да му обясниш промените , за да прецени продължителността на впръскването и т.н.
П.п.
Аз съм пробвал с 0.216 с оригинален софт , сложени на АФН ей така от любопитство . Затапен ЕГР , 0.216 разпръсквачи на 225-230 бара и карта на автомат ( колата е с ръчни ) . Нищо друго не съм правил. Върви една идея по-добре. Вероятно "покачване" на коне : може би 10-ина к.с. Разход не намирам осезаема разлика. Покарах така около 10-12 хил.км , продадох ги на един познат, надъхан за много коне. В момента съм си с моите пак. Върнал съм си ръчната карта.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
А с тия 216-ски пушенето увеличи ли се колега.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
Като ти гледам темите във форума- само ще довършиш и без това ''тръгналия'' двигател.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
С оригиналния софт , не пушеше повече от преди с моите . Както казах разпръсквачите бяха нови , а дюзите нагласени на 230 бара първата степен. И картата на автомат. ЕГР - затапен.
Вече ако са стари с незнайно състояние и с паднало налягане ,оригинално ги има по бусовете 151к.с. , но са на 190 бара като нови , стари ако са- един господ знае колко са. Да се има в предвид , че има още една версия 151к.с. , но дюзите им не са 216 микрона!! Някои взимат такива и после оле майко що не върви ...
Вече ако са стари с незнайно състояние и с паднало налягане ,оригинално ги има по бусовете 151к.с. , но са на 190 бара като нови , стари ако са- един господ знае колко са. Да се има в предвид , че има още една версия 151к.с. , но дюзите им не са 216 микрона!! Някои взимат такива и после оле майко що не върви ...
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
Защо да е тръгнал мотора при положение че има твърда добра компресия просто тече като лейка и лейка полека ще се стяга.
А това с пушенето най вероятно ще е от дюза защото като ми ги сменяха пред 1 година и нещо и момчето каза че е била леко запекла но засега щяла да върви
А това с пушенето най вероятно ще е от дюза защото като ми ги сменяха пред 1 година и нещо и момчето каза че е била леко запекла но засега щяла да върви
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат 1.9тди 90 въпрос за генерация
Дефектни дюзи пропущат нафта която не изгаря , а разрежда маслото в мотора. Разреденото масло се скапва все повече и все повече. Спадат рязко мазилните свойства , вискозитет и т.н. Карането градско още повече влошава ситуацията и още повече навлиза нафта която не изгаря и разрежда маслото. Достатъчни са понякога 1000км градско за да е напълно съсипано маслото, това от една дефектна дюза. Ако всичките са такива, няма устиска и 300 в града.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта