Голф 4 1.9 160к от 110к

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Tripanzaa
Мнения: 172
Регистриран на: Съб 04 яну 2020 17:48
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASV 2001г

Re: Голф 4 1.9 160к от 110к

Мнениеот Tripanzaa » Сря 10 юни 2020 14:47


valiosport написа:В никакъв случай не може да е 396 нм, те на ПД130/150 вадят 390-400нм и дори 240мм съединитела почва да хлъзга ако не е в добро състояние, обикновено месец два след чипосване.
Несериозно е да си въобразяваш че ще се доближиш до тягата на ПД, пък даже и повече да изкараш.
Кой ти прави колата ако не е тайна, може и на Л. С.

Едно момче бифш мапер на спортни автомобили. Работи в Пловдив голям пичага е, до сега каквото и да е правил е ок. Откри ми даже проблема в турбото когато забиваше понякога на 120 и при рязко ускорение до 3000 и се давише, оказа се че някаква пластина била на обратно. Относно конете и нютоните не ме притеснява че е по малко от 160, важното е че за сега ми харесва как върви и попитах как мога да я запазя в това си състояние.




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 160к от 110к

Мнениеот Danny boy » Сря 10 юни 2020 20:05


Карай си нормално и използвай мощността при излизане от ситуации, избягва дърпания по светофари и вс ще е ок.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 160к от 110к

Мнениеот valiosport » Сря 10 юни 2020 21:24


Запазването, не я напъвай студена, ползвай мощността от втора предавка нагоре, не я сяпай на първа и да ръчкаш скоростите като ралиджия, не задържай педала на пета докрай за повече от минута, защото прегряваш турбото.
За да не се дръсти геометрията поне веднъж седмично даваш газ на трета или четвърта до края до 4000 оборота да се продуха.
Когато си гонил я покарваш 5-6км леко на ниски обороти или я оставяш да поработи 4-5 минути на празен ход.
Ако си на голяма предавка и на ниски обороти не натискай докрай педала защото товариш съединитела


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 160к от 110к

Мнениеот jijane » Сря 17 юни 2020 11:01


Загубите в трансмисията не са константа и няма как да са. Тия коефициенти дето се избират по различните модели стендове са на око. Реално има стендове дето могат да ти измерят и загубите в трансмисията, които не са само от топлина, както си мислят всички.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 160к от 110к

Мнениеот milmar » Сря 17 юни 2020 12:55


jijane написа:....които не са само от топлина, както си мислят всички.

За всички не зная, очевидно не е вярно (след това дето го написа :-) ), но аз така мисля. Моля, дай пример за друг вид загуби в механиката.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 160к от 110к

Мнениеот jijane » Сря 17 юни 2020 17:12


milmar написа:
jijane написа:....които не са само от топлина, както си мислят всички.

За всички не зная, очевидно не е вярно (след това дето го написа :-) ), но аз така мисля. Моля, дай пример за друг вид загуби в механиката.

Сигурен съм, че ще успееш и сам да ги откриеш из учебниците. Сигурен съм, че някъде там също пише, че загубите са статични и динамични и при какви условия са такива. Сигурно пише и как можеш да ги измериш с доста голяма точност и как една кола може да има дори и 40-50 kW загуби в трансмисията.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 160к от 110к

Мнениеот milmar » Сря 17 юни 2020 21:29


Аз мога да опитам да прочета всичко на този свят, но никой не е успял. Затова обменяме знания помежду си, за да е по-лесно. Очевидно обаче ти по една или друга причина не се вписваш в тази идея. Мисля, че е по най-простата, липсват ти.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 160к от 110к

Мнениеот jijane » Чет 18 юни 2020 10:20


Дали ми липсват или не знания няма как да знаеш. Аз за разлика от теб не правя такива крайни и категорични изказвания. Ако такива мнения са обмяна на знания значи имаме различна представа за това.
Остани със здраве.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 160к от 110к

Мнениеот milmar » Чет 18 юни 2020 13:23


jijane написа:Д...Аз за разлика от теб не правя такива крайни и категорични изказвания. ....

Ако имаш нещо полезно за казване, кажи го, или пък кажи че не заслужаваме да го споделиш с нас. Иначе потвърждаваш, това което написах, при това много учтиво... Нищо категорично или пък обидно не съм изказвал, освен че категорично смятам, че други загуби (обясними от науката физика) в случая, освен топлина - няма. Не говоря от името на физиката, а просто така аз мисля. Ограмоти ме и евентуално другите, ако има такива, дето не разбират.
Продължваш да спамиш просто.
Това е технически форум, не може ли да се обсъжда, даже спори, но грамотно?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта