Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот инжектопляктор » Нед 14 юни 2020 12:06


Аз сменях гарнитура, шлайф на главата и клапаните заради пушене на масло. След това отново съвсем леко изсъсква. Да има някакво минимално налягане няколко часа след като е изгасена колата, докато все още е топла не е ненормално. Тест за газове в охладителната система означава гарнитура или глава. Няма какво да се мисли. Интересното е, че откак карам неща на VAG, винаги забелязвам че на която и да е кола пълниш антифриз над средата, следващия път на студена гледаш и е малко над минимума. И е изхвърляла малко. И после си стои така и не мърда. Не знам защо. Явно макса е когато е била нова. И с нов радиатор, нови тръби и всичко ново и никъде не е имало никакви отлагания.




Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Нед 14 юни 2020 16:47


Е има и вариант за спукан охладител на ЕГР, затова го изолирахме. Газовете може да се появят и от него.


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 818
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот Asko VW » Нед 14 юни 2020 22:33


Миналата година минах през същото, АБСОЛЮТНО същите симптоми от изхвърлянето и съскането до положителния тест за газове,в града почти нищо не губеше, но излезех ли на вън ..... 1 към 1 като при теб. При мен се оказа гарнитурата, но принципно в по-редки случаи може да е и спукана глава. Тестваха я на специален стенд с високо налягане и извадих късмет :biggrin


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Пон 15 юни 2020 0:10


Да ще се сваля и ще има и стенд с високо налягане, дано извадя късмет!


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 818
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот Asko VW » Пон 15 юни 2020 13:12


Използвай и да обслужиш главата (ако е здрава), легла на клапаните и дюзите. Аз смених и лагери на разпределителен вал + гарнитури на изпускателен и смукателен колектор и на тандем помпа. Ти си с КР, а аз с ПД, та не знам до колко си приличат като устройство и проблеми де.


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот PzKpfW » Вто 16 юни 2020 0:29


Само да добавя, че ако сте изолирали EGR охладителя от водата, ако газовете са продължили да преминават през него има много голяма вероятност и той да замине или да е заминал вече. ЕGR охладител при съмнения се изолира от изгорелите газове, а не от водата.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Чет 18 юни 2020 0:03


Ще се сменя сигурно или ще си карам така, дали има проблем?


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот PzKpfW » Чет 18 юни 2020 6:12


След като ще сваляте главата може да пробвате да го проверите за херметичност като го надуете с въздух, за предпочитане е веднъж откъм газовете и веднъж откъм водата. Ще трябва да си измайсторите херметични запушалки. И не надувайте повече от 1.5 бара.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Чет 18 юни 2020 10:16


Може и да не се отваря главата преди дни минах 500 км и не изхвърли съдържанието на казана. Интересното е, че изхвърли малко и то навръщане и нивото беше малко над минимума. Това с изолиран от водата охладител.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот milmar » Чет 18 юни 2020 13:33


Аз мисля, че няма нужда от повече коментари, но все пак ще кажа: системното наличие на свръхналягане в системата, което причинява избиване на течност през предпазния клапан (колкото и малко да е) е проблем и нека не съм лош гадател, но скоро ще имаш и други проблеми.... Освен това, рано или късно ще се наложи да откриеш и решиш първопричината, но освен това може да се наложи да сменяш маркучи, радиатори. Дано не съм прав.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Чет 18 юни 2020 17:44


Винаги има нужда от коментари, не мисля, че темата е изчерпана особено ако се окаже, че и след тоя толкова скъп и голям ремонт проблема остане...


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Съб 04 юли 2020 14:04


На студена нивото беше между максимума и минимума. след 50км извънградско нивото е както на снимката. Но антифриза не го изхвърли през клапана на казана. Ще правя пак анализ за изгорели газове. Веднага след като спрях я закачих на ваг ком 95-96 беше температурата на антифриза.

received_600000860916461.jpeg
received_600000860916461.jpeg (50.28 KиБ) Видяна 2873 пъти


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Нед 09 авг 2020 10:47


Каква е възможността след сваляне на главата шлайф и надуване на 6 бара все пак да е спукана главата и да не може да се открие пукнатината защото налягането е само 6 бара а работното налягане е към 30. Ясно е, че ще се отваря главата но да не са едни пари на вятъра. Скоро правих тест за газове, оцветява се като наличието е малко но има. Как мога да разбера дали главата е от проблемните?


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Чет 27 авг 2020 12:58


Главата не е спукана, надуха я за проба, леко фрезоване и гарнитура със същия размер. Имало е и вода в цилиндър или цилиндри най вероятно и заради това е притрисала на празен ход. След като я съберат и покарам ще пиша пак.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Съб 29 авг 2020 13:38


milmar написа:Майстори, дето казват, че охладителната система "държи налягане" ги заобикаляй много издалеко :-). Аз имах такъв майстор, дето му обяснявах разни теории, като в тази тема и той ми се смееше, да си гледам електрониката, пък той колите. Обаче накрая излезе спукана глава на Голфа ми, пък аз този майстор не съм го виждал от тогава. След смяна на главата нямаше нито съскане, нито фъскане повече.


Прав беше вече няма съскане сутрин и вдигане на нивото. След отварянето на капачката нищо не се случва!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта