Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Аз сменях гарнитура, шлайф на главата и клапаните заради пушене на масло. След това отново съвсем леко изсъсква. Да има някакво минимално налягане няколко часа след като е изгасена колата, докато все още е топла не е ненормално. Тест за газове в охладителната система означава гарнитура или глава. Няма какво да се мисли. Интересното е, че откак карам неща на VAG, винаги забелязвам че на която и да е кола пълниш антифриз над средата, следващия път на студена гледаш и е малко над минимума. И е изхвърляла малко. И после си стои така и не мърда. Не знам защо. Явно макса е когато е била нова. И с нов радиатор, нови тръби и всичко ново и никъде не е имало никакви отлагания.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Е има и вариант за спукан охладител на ЕГР, затова го изолирахме. Газовете може да се появят и от него.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Миналата година минах през същото, АБСОЛЮТНО същите симптоми от изхвърлянето и съскането до положителния тест за газове,в града почти нищо не губеше, но излезех ли на вън ..... 1 към 1 като при теб. При мен се оказа гарнитурата, но принципно в по-редки случаи може да е и спукана глава. Тестваха я на специален стенд с високо налягане и извадих късмет
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Да ще се сваля и ще има и стенд с високо налягане, дано извадя късмет!
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Използвай и да обслужиш главата (ако е здрава), легла на клапаните и дюзите. Аз смених и лагери на разпределителен вал + гарнитури на изпускателен и смукателен колектор и на тандем помпа. Ти си с КР, а аз с ПД, та не знам до колко си приличат като устройство и проблеми де.
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Само да добавя, че ако сте изолирали EGR охладителя от водата, ако газовете са продължили да преминават през него има много голяма вероятност и той да замине или да е заминал вече. ЕGR охладител при съмнения се изолира от изгорелите газове, а не от водата.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Ще се сменя сигурно или ще си карам така, дали има проблем?
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
След като ще сваляте главата може да пробвате да го проверите за херметичност като го надуете с въздух, за предпочитане е веднъж откъм газовете и веднъж откъм водата. Ще трябва да си измайсторите херметични запушалки. И не надувайте повече от 1.5 бара.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Може и да не се отваря главата преди дни минах 500 км и не изхвърли съдържанието на казана. Интересното е, че изхвърли малко и то навръщане и нивото беше малко над минимума. Това с изолиран от водата охладител.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Аз мисля, че няма нужда от повече коментари, но все пак ще кажа: системното наличие на свръхналягане в системата, което причинява избиване на течност през предпазния клапан (колкото и малко да е) е проблем и нека не съм лош гадател, но скоро ще имаш и други проблеми.... Освен това, рано или късно ще се наложи да откриеш и решиш първопричината, но освен това може да се наложи да сменяш маркучи, радиатори. Дано не съм прав.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Винаги има нужда от коментари, не мисля, че темата е изчерпана особено ако се окаже, че и след тоя толкова скъп и голям ремонт проблема остане...
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
На студена нивото беше между максимума и минимума. след 50км извънградско нивото е както на снимката. Но антифриза не го изхвърли през клапана на казана. Ще правя пак анализ за изгорели газове. Веднага след като спрях я закачих на ваг ком 95-96 беше температурата на антифриза.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Каква е възможността след сваляне на главата шлайф и надуване на 6 бара все пак да е спукана главата и да не може да се открие пукнатината защото налягането е само 6 бара а работното налягане е към 30. Ясно е, че ще се отваря главата но да не са едни пари на вятъра. Скоро правих тест за газове, оцветява се като наличието е малко но има. Как мога да разбера дали главата е от проблемните?
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
Главата не е спукана, надуха я за проба, леко фрезоване и гарнитура със същия размер. Имало е и вода в цилиндър или цилиндри най вероятно и заради това е притрисала на празен ход. След като я съберат и покарам ще пиша пак.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето
milmar написа:Майстори, дето казват, че охладителната система "държи налягане" ги заобикаляй много издалеко :-). Аз имах такъв майстор, дето му обяснявах разни теории, като в тази тема и той ми се смееше, да си гледам електрониката, пък той колите. Обаче накрая излезе спукана глава на Голфа ми, пък аз този майстор не съм го виждал от тогава. След смяна на главата нямаше нито съскане, нито фъскане повече.
Прав беше вече няма съскане сутрин и вдигане на нивото. След отварянето на капачката нищо не се случва!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта