Здравейте на всички, днес най-после намерих помощник да ми придържа ключа докато поставям кученцата на клапаните и се заех със смяната.
Всичко мина перфектно, но открих че на изпускателния клапан на 4-ти цилиндър гумичката не беше набита докрай,а точно от този клапан открих теч от масло като сменях турбо. Въпроса ми е има ли как да се извади сама тази гумичка или някой се е правил на майстор? Колата е внос от Италия аз съм и първи собственик тука, ако са сменяни е било в Италия, ама се съмнявам някой там да се занимава с такива ремонти...
Гумичките са черни и съм 99 процента сигурен че са оригиналните.
Поздрави
Гумички клапани голф 4 АРЛ
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Гумички клапани голф 4 АРЛ
Много рядко. Как бъде не изкачат сами. И да, ако се случи, почти винаги е на изпускателен клапан.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Гумички клапани голф 4 АРЛ
Мда, колата определено вече не пуши Синьо при палене, изкарва лека чернилка или нищо. Вчера я палих и гасих над 30 пъти, един път не изпуши синьо!
Но, на празен ход като работи и при форсиране пак изкарва синьо. Маркучите на турбото имат масло и при обръщане на маркуча от него прокапва масло, съответно това масло влиза или от турбо или от мембраната на капака на клапаните. Пушека е много лек и се вижда само ако колата я спра на слънце, не мога да определя дали е от масло или неизгоряло гориво, корекциите на дюзите са ми почти на нула и на 4-те дюзи. Определено ремонта си струваше вече мога да си паркирам колата пред блока без да опушвам комшиите.
Турбото е ново и се съмнявам да е от него за мен това е от мембраната на капака!
Вариантите са два или да купя нова мембрана (един пич в олх продава такава за 45 лева нова) или да купя оил кетч танк и да събирам маслото в съд за да не влиза в цилиндрите и от там да догаря с лек пушек.
Картерно налягане няма колата като извадя щеката колата е все едно изгасена, от капачката подухва много леко, на оборот не съм пробвал, но и на други помпа дюзи съм отварял и духат дори повече
Но, на празен ход като работи и при форсиране пак изкарва синьо. Маркучите на турбото имат масло и при обръщане на маркуча от него прокапва масло, съответно това масло влиза или от турбо или от мембраната на капака на клапаните. Пушека е много лек и се вижда само ако колата я спра на слънце, не мога да определя дали е от масло или неизгоряло гориво, корекциите на дюзите са ми почти на нула и на 4-те дюзи. Определено ремонта си струваше вече мога да си паркирам колата пред блока без да опушвам комшиите.
Турбото е ново и се съмнявам да е от него за мен това е от мембраната на капака!
Вариантите са два или да купя нова мембрана (един пич в олх продава такава за 45 лева нова) или да купя оил кетч танк и да събирам маслото в съд за да не влиза в цилиндрите и от там да догаря с лек пушек.
Картерно налягане няма колата като извадя щеката колата е все едно изгасена, от капачката подухва много леко, на оборот не съм пробвал, но и на други помпа дюзи съм отварял и духат дори повече
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Гумички клапани голф 4 АРЛ
Вальо, мога да ти подаря кеч танк- самоделка.
Правих си го за мен, но разхода на масло ми беше от IV цилиндър - в танка за седмица се събираше едва 2-3 капки масло и малко конденз.
По-късно ще го снимам и ако ти хареса - твой ще е
EDIT:
Бог съм, баси!
Забавям, но не забравям за дълго... или поне се сещам после
Тръбите са медни, Ф16, добре запоени и уплътнени. Входа е разпробит странично, да не би случайно да се затлачи отдолу
Снадките на кутийката също са запоени, за да не протича.
Маркуча, който се вижда е маслоустойчив. Мога да добавя и около 2м маркуч, ама вече не маслоустойчив, който да се пусне под колата за да не смърди в купето.
Правих си го за мен, но разхода на масло ми беше от IV цилиндър - в танка за седмица се събираше едва 2-3 капки масло и малко конденз.
По-късно ще го снимам и ако ти хареса - твой ще е
EDIT:
Бог съм, баси!
Забавям, но не забравям за дълго... или поне се сещам после
Тръбите са медни, Ф16, добре запоени и уплътнени. Входа е разпробит странично, да не би случайно да се затлачи отдолу
Снадките на кутийката също са запоени, за да не протича.
Маркуча, който се вижда е маслоустойчив. Мога да добавя и около 2м маркуч, ама вече не маслоустойчив, който да се пусне под колата за да не смърди в купето.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Гумички клапани голф 4 АРЛ
Пращай ми го
Благодаря Радо, ако беше писал малко по рано.. Днес бях в кърнаре, можеше да врътна до Пловдив да пием по нещо
Благодаря Радо, ако беше писал малко по рано.. Днес бях в кърнаре, можеше да врътна до Пловдив да пием по нещо