В началото мислех за Т4/Т5, ама цените там са над бюджета. Сега мисля за VW Caddy Maxi Life. Като гледам двигателите има 2 варианта - 1.9 TDI PD 105hp или 2.0 TDI PD 140hp. За години - 2007-2010.
Търся информация относно надеждността на тези два двигателя и поддръжката им.
При 1.9 нещата са сравнително безпроблемни. До колкото съм чувал в един момент идва ред за смяна на вала и повдигачите. И май това е при него.
За 2.0 през тези години има ли още проблеми с шестостени на маслената помпа? Ако правилно съм прочел са 8 клапана. Те имат ли проблеми с пукането на главите?
И ако някой има информация за автоматите какви са - DSG или обикновените (с torque converter)?
1.9 TDI PD 105hp vs 2.0 TDI PD 140hp
- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI PD 105hp vs 2.0 TDI PD 140hp
2.0 при кади мисля ,че е само BMM 8 клапана той е безпрблемен не пука глави,дюзте също не са проблемни няма шестостен на маслената помпа , автоматите са dsg 6 в маслена баня като цяло сполучливи
Re: 1.9 TDI PD 105hp vs 2.0 TDI PD 140hp
Това са едни и същи двигатели , като втория е с малко по-големи бутала. Еднакви проблеми относно разпределителния вал , едностранното захващане на дюзите и т.н. Все неща познати от предното поколение ПД . При Кади конкретно , моторите създават най-малко грижи , но всичко зависи от колата на , която ще попаднеш .
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 TDI PD 105hp vs 2.0 TDI PD 140hp
Трябва да се има едно на ум и за ДПФ-а, доколкото съм запознат от собствен опит при 2.0 е малко по-безпроблемно, в смисъл, че по-лесно се регенерира филтъра, когато влезе в режим.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Stef4osg и 51 госта