1. Нямам катализатор и на негово място имам резонатор, също нямам и гърне там е права тръба и изобщо не бучи, нито пуши толкова много. Въпроса ми е трябва ли да сменям пак всичко на 63мм защото стоково е на 55м а казват че 55мм е добре за около 150коня?
2. Имам ли вече нужда от по голям кулер, тоест лятото като тръгна от плд до бургас и ако я карам със 120км ще прегрее ли?
3. Имам ли нужда и от по големи разпръсквачи. Не смятам да качвам още коне, но както казах искам да си запазя мотора възможно най дълго.
4. За съединителя трябва ли да се притеснявам ако си я карам градско нормално, и ако тярбва да го сменям за всеки случай с какъв вариант мога да го заменя
Благодаря ви отново, знам че ще има хейт защо съм я чипосал първо и след това мисля за последиците и причината е проста, колата не ми трябваше(имам още една) и щях да я махам, но преди това исках да видя колко може да изкара. Сега обаче ми харесва много и искам да си я запазя. Не разбирам почти нищо от афтърмаркет части, но знам кое къде е и как и защо работи.Така че ако може да обяснявате като за човек с 2 мозъчни клетки


. Предполагам при нормално каране колата работи със средна мощност 20-30kW примерно и какво, в трансмисията ще се отделят средно 5-6kW??? С пикове по 30kW ??? Да речем, повече логика има в гумите да са основните загуби от триене и деформация, пак не ми се вярва да се отделя толкова топлина.
.