Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Мнениеот plamen_kolev_94 » Пет 26 юни 2020 17:49


Здравейте колеги,

Колата е 1,9 131 коня с ремап, премахнат катализатор, премахнат ЕГР и мери само по мап сензор. Турбото е чисто ново, но ми се струва, че не върви както трябва.
Лога е правен на 3-та скорост на равен път.

Поздрави
Прикачени файлове
log.xlsx
(12.46 KиБ) Свален 123 пъти




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Мнениеот megatronS » Съб 27 юни 2020 9:09


Защо се е наложило да се преправя да се мери по МАП, а не по МАФ? МАФ е супер прецизен сензор, автомобилите изчислени по МАП ( много френски марки и др.) , имат завишен разход спрямо другите и типичните проблеми ( прекъсване, давене, забиване). Тази кола вървяла ли е преди ремапа? Трябва да свалиш софтуера, по него ще ти кажа, защо този автомобил не върви, както трябва. Моя съвет е да си върнеш разходомера ( има достатъчно втора ръка оригинални, които бачкат перфектно и са евтини) и да си се включи в софтуера работата му, а аз ще ти направя качествен ремап с който тази кола наистина ще върви. И накрая, резонатор на мястото на изхвърления катализатор има ли или сте сложили тръба? Лог файл е добре да направиш на 3,10,11 канал, на 3 или 4 предавка с плавно натискане на педала само нагоре, докато достигне 100 процента натиснатост, през това време да не се отпуска и натиска пак. Правят се минимум два лога за всеки случай. От това, което аз видях според мен проблема за това, че колата евентуално не върви е в софтуера ти, а не в хардуера. Този автомобил прави само със софтуерен тунинг между 160-165 коня и 390-400 NM, което изобщо не е малко.


Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Re: Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Мнениеот plamen_kolev_94 » Съб 27 юни 2020 13:00


Софтуера го изключваме като вероятност, защото при връщане на оригиналният колата върви осезаемо по-малко. Интересното е, че на лог файла си достига исканото налягане, а на бууст метъра не прави повече от 1.3 бара холд. Дебитомера беше премахнат, за да бъде изключен от списъка с възможните проблеми, вече отново е на колата...


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Мнениеот valiosport » Сря 15 юли 2020 10:43


Мегатроне, По МАП е по рязка в ниските обороти за сметка на малко черен пушек, сам знаеш защо премахват дебитомерите софтуерно, един дебитомер е скъп, а и не само това, когато след време реши да слага друго турбо и поиска още мощност, вече му трябва по-голям корпус на дебитомера, а колко мапери от тукашните ще могат да го мащабират?
Аз минах от 80мм корпус на 84мм от Р32 дсг със съответната въздушна кутия, точно с цел да мога някой ден да си го направя да бъде с дебитомер


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Мнениеот megatronS » Сря 15 юли 2020 13:46


Този автомобил е изчислен да върви по МАФ, така са го проектирали хората. А това, че някой иска нещо да подобрява е друг въпрос. Няма никакъв проблем след, като се сложи по-голямо турбо. Един разходомер, не виждам да е скъп, има нови по 60-70лв, и оригинални втора ръка по 20лв. Между другото МАП сензора, е на същата цена. Това ако е скъпо, за да ти работи колата нормално, не знам. По МАП, колата, мери, ама не точно, защото не е прецизен сензор. Ако е сметнато така, в завода, инженерната мисъл да го е направила отдавна така и да го оставила само с един сензор, както са направили някои френски производители, които си признават, че това не е била добра идея. Пробвали сме десетки коли по МАП и МАФ, абсолютен факт е , че по МАф колата работи перфектно и прецизно. По МАП също работи, но има и странични ефекти, които не са само малко черен пушек. И не е вярно изобщо, че по МАП колата е по рязка от тази с МАФ, напротив всичките тунинзи направени без премахнат МАФ, показват точно обратното. Ако някой, не е направил нещо, както трябва, това вече е друг проблем. Във всякакви обороти, може да се заложи много тяга на автомобила, но за сметка на отделни възли. Аз лично, никога не бих си премахнал МАФ сензора от личната си кола, нищо, че нямам такъв. :mhihi


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Мнениеот valiosport » Сря 15 юли 2020 19:17


Аз МАП на ТДИ досега не съм чул и видял някой да смени, а почти не се среща ТДИ с работещ МАФ, къде ги гледаш тия дебитомери по 60 лева не те знам, дори пиербурга е повече, за Бош няма да говорим.
Не казвам че смесообразуването е по точно по МАП, а че колата набира по същия начин даже и по добре, а който е тръгнал чип тунинг да и прави е ясно че не се интересува че ще изкара малко чернилка като настъпи газта, 6 години си карам така голфа и не се налага да му включвам лаптопите всяка година и да гледам колко единици дава дебитомера.
В завода се съобразяват с екологията, човека гони мощност щом и е направил чип тунинг


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Мнениеот megatronS » Пет 17 юли 2020 15:28


Съвсем скоро, ще се наложи на всички да се съобразяват с екология в България, не се притеснявай за това. Ти може и да не си чул, но много други са го сменявали, така , че недей да вадиш някакви общи заключения. А що се отнася за тези цени, които ти цитирам и така ти се виждат смешни, ето ти и нагледно колко струва прословутия дебитомер. Тук няма да слагам и отстъпката, която ползват много сервизи и търговци, че става страшно, като цена.
Прикачени файлове
IMG_20200717_162325.jpg
IMG_20200717_162348.jpg
IMG_20200717_162414.jpg
IMG_20200717_162432.jpg


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Мнениеот valiosport » Пет 17 юли 2020 17:40


:Mr Green Fun Хайде да не се обаждам по добре :Mr Green Fun Виждам че със софтуери и диагностика се занимаваш, нямам нищо против, но принципно избягвам да опирам до услугите на такива мастери и ми е добре без дебитомер, няма да се налага в близките 10 години да ходя да го включвам да видим колко еденици дава :mrgreen
Тези марки ги знам колко вървят, за Бош те попитах колко е цената?
Може да не ми отговаряш


Потребителски аватар
самкатааa
Мнения: 186
Регистриран на: Пон 09 яну 2012 17:06
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: ATD

Re: Мнение за Лог файл на 1,9 tdi АVF с ремап

Мнениеот самкатааa » Пон 10 яну 2022 1:29


Това че в завода хилядите умни мозъци са създали системата да работи с MAF сензор е само и единствено заради работата на ЕГР клапана. Чрез него се измерва какво количество изгорели газове влизат във всмукателния колектор на базата на това какво количество въздух на такт според кубатурата на мотора може да засмука и това колко въздух реално минава през дебитомера.Това че при настройка на колата по МАП сензор пушела зависи единствено от човека който я е правил, така може да се направи че да не пуши изобщо.Моята е напрваена по МАП сензор с права тръба от меката връзка до края и няма абсолютно никакви пушеци в целия диапазон на обороти настроена на 16,5-17 AFR. + това от както съм по мап сензор при превключване колата не се чуди да върви ли да спре ли а директно тръгва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта