Възможен проблем 1.9TDI ASV
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Възможен проблем 1.9TDI ASV
Здравейте колеги имам следния проблем автомобила е Seat toledo 1M2 2002година 1.9TDI 110 коня с код на двигателя ASV. Колата е с ремап проблемът е, че в високите обороти, след 3000 почват да се усещат тласъци при четене, на живи данни с VAG COM исканото налягане от ecu е 2135 а действително турбината постига исканото налягане и след секунда сваля до 1800 милибара и така варира качва и сваля до исканото нялягане, тласъците идват най- вероятно от вариращото налягане пробван е с друг N75 клапан и с друг дебитомер, почистен мап сензор, драмата си е същата актуатора и геометрията са изправни турбината е чистена преди около месец всичко е проверено и работи както трябва възможно ли е да е свършил мап сензора? Надявам се някой по запознат да сподели опит.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Възможен проблем 1.9TDI ASV
Искам да те питам: в момента на тласъка изпушва ли облаче черно? Ако да, пробив има някъде и се отваря под налягане. Ако не-смени си горивния филтър , той при проблем точно това описание на проблема прави, точно както си го писал при теб.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Stef4osg и 55 госта