Възможен проблем 1.9TDI ASV

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
lopiko
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
Двигател: 97 AHU

Възможен проблем 1.9TDI ASV

Мнениеот lopiko » Вто 07 юли 2020 19:05


Здравейте колеги имам следния проблем автомобила е Seat toledo 1M2 2002година 1.9TDI 110 коня с код на двигателя ASV. Колата е с ремап проблемът е, че в високите обороти, след 3000 почват да се усещат тласъци при четене, на живи данни с VAG COM исканото налягане от ecu е 2135 а действително турбината постига исканото налягане и след секунда сваля до 1800 милибара и така варира качва и сваля до исканото нялягане, тласъците идват най- вероятно от вариращото налягане пробван е с друг N75 клапан и с друг дебитомер, почистен мап сензор, драмата си е същата актуатора и геометрията са изправни турбината е чистена преди около месец всичко е проверено и работи както трябва възможно ли е да е свършил мап сензора? Надявам се някой по запознат да сподели опит.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Възможен проблем 1.9TDI ASV

Мнениеот samo_pechka » Сря 08 юли 2020 21:04


Искам да те питам: в момента на тласъка изпушва ли облаче черно? Ако да, пробив има някъде и се отваря под налягане. Ако не-смени си горивния филтър , той при проблем точно това описание на проблема прави, точно както си го писал при теб.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 83 госта