



Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Здравейте, взех си дизел за първи път и вече започвам да съжалявам. Колата ми е 105к.с. BKC на реални 240 000км карана само в Мюнхен (ръжда отдолу ужас) След по дълъг престой когато запаля колата изпушва сиво син облак и спира. В движение не пуши грам, върви мн добре разхода е супер, турбото не се чува изобщо. Дюзите са в норми. Има разход на масло 1.5л на 10 000км. Нещо да ме насочите?? 

Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Може нафтата да е лоша, щом викаш,че дюзите са в норма.
За разхода масло, филтъра за картера вентилация може да е за смяна,може турбото да изпуска масло.До сега не бях чувал голф 5 да ръждясва.
За разхода масло, филтъра за картера вентилация може да е за смяна,може турбото да изпуска масло.До сега не бях чувал голф 5 да ръждясва.
Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Не е от нафтата зареждам само на ром петрол. Масло само Мотул 5/40. Пушека от сутрешното палене е на масло. До колкото съм запознат ако е заминала дюза вади черни кълбета.Ако е турбо почва да свири/вие. Ако са сегменти ще пуши и в движение. Чак ме е срам сутрин като запаля. Възможно ли е турбото да няма луфтове и пак да пуска масло да отива в кулера масло и да го изгаря от там...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Щом пушека при палене е на масло е син, гумичките на клапаните са ти за смяна, смени ги и няма да пропушва при палене.
Същия проблем го имах на голф 4 ПД 1,9, сутрин такава пушилка вдигах че си спирай колата на далече от блоковете.
След смяна на гумичките едната се беше почти извадила, сега колата пали като бензинка и си я паркирвам пред блока
Същия проблем го имах на голф 4 ПД 1,9, сутрин такава пушилка вдигах че си спирай колата на далече от блоковете.
След смяна на гумичките едната се беше почти извадила, сега колата пали като бензинка и си я паркирвам пред блока
Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Колега сега видях,че пише че не пуши в движение,значи +1 за гумички на клапаните,защото от нещата,които съм ти изброил по-горе няма да пуши само на място,а и в движение
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Тая кола няма филтър за картерна вентилация, това не е Бмв, тук има мембрана, която не се прецаква, като мотора почва да подухва и вентилацията му се подобрява, за да се облекчи картерното налягане, иначе отиваш на ремонт. Огледай те вала преди да го сложите, така и така ще го сваляте, ако има износване бъди готов и него да смениш+повдигачи+лагери.
Този ремонт е хубаво да се комбинира със смяна на ремъци.
Колкото до турбото, пуска масло когато се затруднява оттичането му защото е гравитационно, понеже разчита на по един сегмент от двете страни на оста. Не бързай да го сменяш, аз сложих ново и пушека при паленето остана, оправи се след смяна на гумичките
Този ремонт е хубаво да се комбинира със смяна на ремъци.
Колкото до турбото, пуска масло когато се затруднява оттичането му защото е гравитационно, понеже разчита на по един сегмент от двете страни на оста. Не бързай да го сменяш, аз сложих ново и пушека при паленето остана, оправи се след смяна на гумичките
-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
+2 за гумички на клапаните защото: Когато гумичките опускат и като оставиш колата за дълго време примерно цяла нощ в цилиндъра попада масло и когато запалиш налице е синия маслен пушек докато се изчистят цилиндрите,а когато престоя е 10 Мин няма време да се напълнят много и затова топла не изпушва синьо.Като допълним и разхода на масло 1.5 литра на 10 к тоест 150гр на 1000км няма как да се усети масления мириз и колата не пуши повече от нормалното.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Мойта пушеше и след 10 минутен престой, веднага правеше кълбо маслен пушек и гледах да я паля на спряно парно и затворени прозорци, че като духне вятър напред и вентилатора засмуче пушека вътре ще ме отрови...
Само се моли да не са износени водачи/клапани, че голям ми се вижда разхода на масло, при мене разхода беше нормален. Сменяш ги гумичките без да махаш главата и квото стане, ще покараш и ще видиш как е, гаранция ефекта ще е налице
Само се моли да не са износени водачи/клапани, че голям ми се вижда разхода на масло, при мене разхода беше нормален. Сменяш ги гумичките без да махаш главата и квото стане, ще покараш и ще видиш как е, гаранция ефекта ще е налице
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 13:55
- Автомобил: VW Rabbit COOL 1.9TDI AHU
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: По света и унас
Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Rtt T написа:Може нафтата да е лоша, щом викаш,че дюзите са в норма.
За разхода масло, филтъра за картера вентилация може да е за смяна,може турбото да изпуска масло.До сега не бях чувал голф 5 да ръждясва.
Ха-ха Голф 5 Не бил ръждясвал .Ламарините са супер слаби и бройки от- Австрия,Германия и други държави с преобладаващо дълъг зимен сезон са всичките изядени от Химикали и Луга.Аз лично съм виждал 5-ца която като седнах отзад и пода под краката ми пружинираше! Е,то е ясно колата беше от Тирол,не ръжда ами направо си имаше дупки на места
Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Ха-ха Голф 5 Не бил ръждясвал .Ламарините са супер слаби и бройки от- Австрия,Германия и други държави с преобладаващо дълъг зимен сезон са всичките изядени от Химикали и Луга.Аз лично съм виждал 5-ца която като седнах отзад и пода под краката ми пружинираше! Е,то е ясно колата беше от Тирол,не ръжда ами направо си имаше дупки на места[/quote]
Не съм казал,че изобщо не ръждясва,а че не съм чувал или виждал ръждясала 5ца,ама пък щом е от Германия ясна работа,въпреки,че съм оглеждал доста VW внос от Германия и Австрия ,при някои имаше ръжда по праговете и носачите,но други си бяха в много добро състояние.
Не съм казал,че изобщо не ръждясва,а че не съм чувал или виждал ръждясала 5ца,ама пък щом е от Германия ясна работа,въпреки,че съм оглеждал доста VW внос от Германия и Австрия ,при някои имаше ръжда по праговете и носачите,но други си бяха в много добро състояние.
Re: Голф 5 1.9 сив пушек първо палене
Ами благодаря ви за мненията. Ще ги сменям значи тези гумички. Скоро отварях капака за смяна на кабели на дюзи но явно пак. Валове малове кво такова. Няма да барам друго щото ми писна. А иначе изби ръжда и на праговете! Пасата ми b5.5 2001 пак е от там и няма точица по купето. Голфа 2006 леш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта