голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
darkd3v1l_93
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 15 юли 2020 20:34
Автомобил:
Двигател:

голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот darkd3v1l_93 » Сря 15 юли 2020 20:43


Колеги колата е голф 4 1.9 три 90к.с агр[b][/b] мотор
Имам проблем с вървежа след 3000 оборота колата много бавно набира забива.
Преди седмица ми се спука маркуча от егр-А 90 градусови към интеркулера
Защо колата с спукан маркуча върви по добре няма забиване след 3000 оборота като сложа здравия колата върви кат куц кон..

Последна промяна от darkd3v1l_93 на Чет 16 юли 2020 12:29, променено общо 1 път.




powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот powerade » Сря 15 юли 2020 22:50


Колега сваляш тоя клапан от колата https://carauto.bg/%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D ... 40210.html взимаш контактен спрей или някакъв друг, който разтваря, и почваш да пръскаш вътре през щуцерите. Взимаш примерно 2 кабелчета с щипки крокодил, и почваш да цъкаш на акумулатора докато се раздвижи. Това е само ако бобината е здрава. Премери я с мултицета. Ако е изгоряла, взимаш друг.


darkd3v1l_93
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 15 юли 2020 20:34
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот darkd3v1l_93 » Чет 16 юли 2020 8:56


Колега като дам на контакт тоя клапан дет си ми пратил цъка да ли работи

Последна промяна от icokr на Чет 16 юли 2020 9:01, променено общо 1 път.
Причина: Моля без цитати


powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот powerade » Чет 16 юли 2020 9:15


До него е клапана за ЕГР-а, като дадеш контакт пипни самия клапан и виж дали той цъка, да не е другия. Иначе се сваля лесно, моя го пръсках първо с контактен спрей, после със силиконов да омекне вътре клапанчето и да уплътнява. И така работи над 100 000 км след интервенцията. Поне при мен това бе;е проблема и се оправи.
Вече за Wastegate на самата турбина не знам дали дефектират, там колегите да кажат :)


darkd3v1l_93
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 15 юли 2020 20:34
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот darkd3v1l_93 » Чет 16 юли 2020 9:31


Колега е ся го проверих клапан си цъка като извадя буквата спира може ли да не работи като цъка


powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот powerade » Чет 16 юли 2020 9:51


При мен като се беше прецакал НЕ цъкаше. После като го оправих взе да цъка. Значи електрически и механично би трябвало да е наред. Огледай си маркучите за вакуума, щото клапана реално разпределя вакуума, а ако него го няма, клапана и да работи все тая.


darkd3v1l_93
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 15 юли 2020 20:34
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот darkd3v1l_93 » Чет 16 юли 2020 10:42


Колега всички вакуми съм сменил
Почистиха егр-а колекторите,интеркулера,смених горивния филтри въздушния ходих на диагностика никакви грешки не мога да разбера защо с спукания маркуч върви повече и след 3000 обр пак набира както трябва ,а след като сложа здравия колата става по мудна и на магистрала 150км ги прави с 300 зора


powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот powerade » Чет 16 юли 2020 14:08


Аз също не мога да ти кажа, дебитомера ако дава грешни стойности доколкото знам не го хваща диагностика, а само лог файл. Виж да не си го откачил или да не си го щракнал хубаво след като си сменял въздушния филтър. Направете лог или вземи от някой колега работещ (сигурно на всички голфове сеати и шкоди са еднакви дебитомерите, ще видиш по номерата там) и успех.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот valiosport » Пет 17 юли 2020 19:55


Защото не може да догони налягане бе пич и пуска още и още гориво и ако продължиш да караш със спукания маркуч ще изпляскаш турбината. Най-вероятната причина е дебитомер, направете лог да видим дебитомера как се държи

Последна промяна от valiosport на Пет 17 юли 2020 19:58, променено общо 1 път.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване

Мнениеот valiosport » Пет 17 юли 2020 19:57


powerade написа:(сигурно на всички голфове сеати и шкоди са еднакви дебитомерите, ще видиш по номерата там) и успех.

Не са еднакви дебитомерите, трябва да гледа номера му, пък и не вярвам някой да тръгне да си сваля дебитомера че да пробва



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], HukuTyY и 54 госта