Колеги колата е голф 4 1.9 три 90к.с агр[b][/b] мотор
Имам проблем с вървежа след 3000 оборота колата много бавно набира забива.
Преди седмица ми се спука маркуча от егр-А 90 градусови към интеркулера
Защо колата с спукан маркуча върви по добре няма забиване след 3000 оборота като сложа здравия колата върви кат куц кон..
голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 15 юли 2020 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
Последна промяна от darkd3v1l_93 на Чет 16 юли 2020 12:29, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
Колега сваляш тоя клапан от колата https://carauto.bg/%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D ... 40210.html взимаш контактен спрей или някакъв друг, който разтваря, и почваш да пръскаш вътре през щуцерите. Взимаш примерно 2 кабелчета с щипки крокодил, и почваш да цъкаш на акумулатора докато се раздвижи. Това е само ако бобината е здрава. Премери я с мултицета. Ако е изгоряла, взимаш друг.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 15 юли 2020 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
Колега като дам на контакт тоя клапан дет си ми пратил цъка да ли работи
Последна промяна от icokr на Чет 16 юли 2020 9:01, променено общо 1 път.
Причина: Моля без цитати
Причина: Моля без цитати
-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
До него е клапана за ЕГР-а, като дадеш контакт пипни самия клапан и виж дали той цъка, да не е другия. Иначе се сваля лесно, моя го пръсках първо с контактен спрей, после със силиконов да омекне вътре клапанчето и да уплътнява. И така работи над 100 000 км след интервенцията. Поне при мен това бе;е проблема и се оправи.
Вече за Wastegate на самата турбина не знам дали дефектират, там колегите да кажат :)
Вече за Wastegate на самата турбина не знам дали дефектират, там колегите да кажат :)
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 15 юли 2020 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
Колега е ся го проверих клапан си цъка като извадя буквата спира може ли да не работи като цъка
-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
При мен като се беше прецакал НЕ цъкаше. После като го оправих взе да цъка. Значи електрически и механично би трябвало да е наред. Огледай си маркучите за вакуума, щото клапана реално разпределя вакуума, а ако него го няма, клапана и да работи все тая.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 15 юли 2020 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 три 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
Колега всички вакуми съм сменил
Почистиха егр-а колекторите,интеркулера,смених горивния филтри въздушния ходих на диагностика никакви грешки не мога да разбера защо с спукания маркуч върви повече и след 3000 обр пак набира както трябва ,а след като сложа здравия колата става по мудна и на магистрала 150км ги прави с 300 зора
Почистиха егр-а колекторите,интеркулера,смених горивния филтри въздушния ходих на диагностика никакви грешки не мога да разбера защо с спукания маркуч върви повече и след 3000 обр пак набира както трябва ,а след като сложа здравия колата става по мудна и на магистрала 150км ги прави с 300 зора
-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
Аз също не мога да ти кажа, дебитомера ако дава грешни стойности доколкото знам не го хваща диагностика, а само лог файл. Виж да не си го откачил или да не си го щракнал хубаво след като си сменял въздушния филтър. Направете лог или вземи от някой колега работещ (сигурно на всички голфове сеати и шкоди са еднакви дебитомерите, ще видиш по номерата там) и успех.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
Защото не може да догони налягане бе пич и пуска още и още гориво и ако продължиш да караш със спукания маркуч ще изпляскаш турбината. Най-вероятната причина е дебитомер, направете лог да видим дебитомера как се държи
Последна промяна от valiosport на Пет 17 юли 2020 19:58, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 4 1.9 тди 90к.с агр Проблем с вървежа и забиване
powerade написа:(сигурно на всички голфове сеати и шкоди са еднакви дебитомерите, ще видиш по номерата там) и успех.
Не са еднакви дебитомерите, трябва да гледа номера му, пък и не вярвам някой да тръгне да си сваля дебитомера че да пробва
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], HukuTyY и 54 госта