Пасат б6,2.0 ТДИ БМП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
velchev855
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 18 юли 2020 12:40
Автомобил:
Двигател:

Пасат б6,2.0 ТДИ БМП

Мнениеот velchev855 » Съб 18 юли 2020 14:47


Колеги имам проблем с пасатника,проблема е следния:
Декември сменях гарнитура следваха процедури смяна на гумички на клапани,шлайф на глава нови 0 пръстени на дюзи!След 1000 км започна проблема - сутрин си пали няма яд когато стигне темп на двигателя 25-30 гр. започва мотора да тресе да работи на 3 цилиндъра,това продължава до към 40-45гр.След това всичко се оправя и не го прави проблема и така почти всекитюден!От тогава са сменени кабелите на дюзите с нови,2ра рука други дюзи пак няма ефект !Предположете ккаво може да е,защото сервизите нямат идея,не записва грешки веднъж само беще записала P0303.Дюзите са в перфектни стойности синхронизацията на валовете ми е +0.5.Благодаря предварително




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта