


Зацепване на 1.9тди 110
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 25 юли 2020 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
Зацепване на 1.9тди 110
здравейте момчета шлайфах главата на голфа и сега не мога да и направим центровка колата е 1.9тди 110,
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Зацепване на 1.9тди 110
А по принцип знаеш ли как се прави и кое точно не можеш?!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Зацепване на 1.9тди 110
А защо си и шлайфал главата колега и каква връзка има шлайфа със ремъка
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Зацепване на 1.9тди 110
Без да свали ремъка,как ще свали главата,колега?
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Зацепване на 1.9тди 110
То ясно, но няма причина от шлайф на глава, да не можеш да зацепиш ремък и помпа, ако въобще знаеш по принцип как става(а от въпроса не става ясно какво му пречи, и знае ли).
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Зацепване на 1.9тди 110
Хрумват ми няколко варианта за тая невъзможност. Но зависи какъв е мотора и най-вече дали гледат оригинашните белези за зацепване или такива правени с боя по колелетата на ангренажа.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Зацепване на 1.9тди 110
Като имаш 1кило брашно го дай на ..... Сега ще има 10 страници как не върви ,как нещо не е като преди...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Зацепване на 1.9тди 110
Zdravko Zankov написа:Без да свали ремъка,как ще свали главата,колега?
Това е ясно, но няма причина шлайфа да възпрепятства зацепването, 1мм не е отрязъл от главата
https://workshop-manuals.com/volkswagen ... /removing/
-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Зацепване на 1.9тди 110
По принцип при зацепване най добре е преди да се свали ремъка да се прекара на белези и да се сложат така наречените шишове за законтряне проблема е в помпата защото там ако не сложиш нищо тя мърда като махнеш ремъка.Отделно можеш да си направиш допълнителното контролни белези с лака за нокти на жената.Като бележиш и зъбното колело на разпределителния вал.После като оборудваш главата и поставиш разпределителния вал,стегнеш главата и сложиш зъбното колело съвпадни си пак белега му и си готов.След слагането на ремъка превърти два пъти на колянов вал за твое успокоение и готово.Ако нямаш шиш за помпата мисля че дълбок камък 11 за малката тресчотка вършише работа на вместо шиш.Ето ти и клип с смяната му има и други клипове ако се разровиш в нета.https://youtu.be/Vv9hW7US5fk
-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Зацепване на 1.9тди 110
Ето още един клип показват белезите на маховика и разпределителния вал.https://youtu.be/RgP_1Ow6PQU
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Зацепване на 1.9тди 110
Помпата му е с щифт 6мм, става и един болт като се сложи, шайбата на разпределителния вал не е като на помпа дюза да се слага щифт през шайбата Отзад в главата, тук се сваля вакум помпата и на протеза на вала има специален инструмент който се поставя. Представям си какво са шлайфали като с един прост ремък не могат да се оправят. Ремъка на тая кола се сменя за макс 15 минути, единствената трудна част е докато сложиш лампата на мотора после..
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Зацепване на 1.9тди 110
kukata_pasat написа:Ако нямаш шиш за помпата мисля че дълбок камък 11 за малката тресчотка вършише работа на вместо шиш.
Така е при 1.9 TDI 110кс мотор AFN
valiosport написа:Помпата му е с щифт 6мм, става и един болт като се сложи,
Така е при 1.9 TDI 110кс мотори AHF и ASV.
Кой от двата варианта е? Само автора може да каже.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Зацепване на 1.9тди 110
goppa написа:Кой от двата варианта е? Само автора може да каже.
Ми точно някой от двата варианта е голф 4 110 или е AHF или ASV
-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Зацепване на 1.9тди 110
Аз през цялото време мислих,че автора има в предвид зацепване на АФН.Не знаех че има разлика между АФН и АХФ.Колкото до зъбното колело разпределителния вал белег е достатъчен само помпата е проблемна че мърда.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Зацепване на 1.9тди 110
valiosport написа:goppa написа:Кой от двата варианта е? Само автора може да каже.
Ми точно някой от двата варианта е голф 4 110 или е AHF или ASV
Тц. Знаем само, че е голф тди 110кс. Дали е 3 или 4

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Merdin2004 и 52 госта