28 - 30 август 2020 г. - предстои ФОЛКСВАГЕН ФОЛКЛОРЕН СЪБОР УЗАНА!

Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
m_power_7
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd

Мнениеот m_power_7 » Съб 01 авг 2020 8:24


Здравейте колеги,
Нов съм във форума и определено имам огромната нужда от вашата помощ. Относно моят проблем четох много, но не успях да стигна до решаването му затова Вие сте ми последната надежда.
Колата е Мицубиши Аутлендър 2.0 did bsy pd, което отговаря на 2.0 tdi bkd, глава тип С. Колата пали трудно след престой от 5 часа и повече. Върти около 10 сек пали всякаш не се запалват всички цилиндри равномерно и изпушва син пушек който люти и мирише на не изгоряла нафта. Ако я изгася веднага след като е запалила и след 5 мин. я запаля пак ще запали отново лошо по същият начин, но ако е работила поне 5мин после пали добре. На диагностика няма никакви грешки, не гори масло нито губи антифриз. Тандем помпата е нова на бош, подгревни свещи нови беру с реле ново бош, ЕГР нов, дроселова клапа нова, центровката проверена с тула на wv, горивен и всякакви филтри нови на МАН, компресия средно 26.5 атм. Дебитомер нов, МАП нов, всички др датчици показват реални стоиности. Дюзите са със сменени гумички и реглажни болтове и са регулирани, носих ги преди това в София дизел център в Драгалевци на стенд - казаха че са добре, но на разпечатките едната има flow 5,6 при 400 rpm при минилмални за модела поне 5,7 казаха да не го гледам това били добре дюзите. Колата беше в балкан стар 2 пъти и нищо само дето и смениха софтуера с по-нов. Интересното е че почти не се влияе от външната температура, всмисъл че и на топло и на студено си пали почти еднакво зле. После мотора работи спокойно без вибрации и е доста тих за ПД. Свалях помпата в резервоара и чистих цедката, монтирах подкачваща ръчна помпичка тип апарат за кръвно точно преди горивният филтър с цел да следя дали пада налягането на нафтата, но си стои твърда помпичката дори и цяла седмица да не е палена. На новата тандею помпа мерих високо налягане и показва в норма 11.5 бара при 4000об при 80 градуса и около 2бара на празен ход. Подкачващата помпа дава около 1.2 атм. и дебит които е ОК. Дано някой от вас успее да помогне с нещо че вече 3 год е ходене по мъките и са наляти много излишни пари за проби без рвзултат. Ще съм много благодарен на всеки които би помогнал.
Прикачени файлове
20200731_185618.jpg
20200731_185610.jpg
20200731_185545.jpg
20200731_185537.jpg

[ Play Quicktime file ] 20190422_200341_1_1.mp4 [ 7.23 MiB | Видяна 144 пъти ]





m_power_7
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd

Мнениеот m_power_7 » Пон 03 авг 2020 11:24


Няма ли кой да помогне ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984, Reloxrr и 17 госта