Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
- samo_pechka
- Мнения: 8377
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Не съм много сигурен , понеже не съм запознат добре с този мотор, дюзите не уплътняваха ли на конус в главата, мисълта ми е няма дихтунга нещо , ами само на конуса ? Ако конуса е заминал, май само нова тиква помага, проблема се случвал масово около 200 к.км , не е необходимо да има проблем ( пукната примерно ) за да се смени тиквата. Вече не се сещам де съм го срещал като инфо и ако говоря глупости , нека бъда извинен. Самите дюзи може да са наред, но ако има конуси и те са подбити в главата ( не уплътнява добре ) почват такива проблеми.
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Има си инструмент за това и стават като нови!
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Визуално леглата изглеждат добре, не съм ги замервал с нищо нз как. Според теб като гледаш разпечатките от стенда дали са дюзи? Нз и аз вече какво да мисля. Иначе с изключен датчик пали без разлика, все пак ще пробвам тия дни пак да го изключа, разликата е само че веднага почва да пищи бор компа че има проблем с този датчик и свети удивителен на таблото
Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Колега какъв е този инструмент, можеш ли да споделиш снимка или да кажеш къде го има.
По принцип тези дюзи казват че не се вкопават защото са закрепени от 2те страни, но на всяко правило има и изключения. Ако са леглата заминали не трябва ли да пада налягането на горивните канали в главата или да пропуска нафта в някой цилиндър?
По принцип тези дюзи казват че не се вкопават защото са закрепени от 2те страни, но на всяко правило има и изключения. Ако са леглата заминали не трябва ли да пада налягането на горивните канали в главата или да пропуска нафта в някой цилиндър?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
samo_pechka написа:Не съм много сигурен , понеже не съм запознат добре с този мотор, дюзите не уплътняваха ли на конус в главата, мисълта ми е няма дихтунга нещо , ами само на конуса ? Ако конуса е заминал, май само нова тиква помага, проблема се случвал масово около 200 к.км , не е необходимо да има проблем ( пукната примерно ) за да се смени тиквата. Вече не се сещам де съм го срещал като инфо и ако говоря глупости , нека бъда извинен. Самите дюзи може да са наред, но ако има конуси и те са подбити в главата ( не уплътнява добре ) почват такива проблеми.
Дюзите са двустранно хванати не са като на 1,9
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Може ли да е от стартера, да не дига достатъчно обороти?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Не е стартер, проверен е когато беше на диагностика му мериха оборотите. Странното е че там където живея е планинско и е 950м надморска височина и пали лошо, а когато е в града пали осезаемо по-добре. Не мога да си го обясня освен с датчика за атмосферно налягане, но сравнено с друга кола показва вярно.
Последна промяна от m_power_7 на Съб 29 авг 2020 14:58, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Трябваше с това да започнеш... свещите проверявал ли си ги? На тази надморска височина свещите се включват за предварителен подгрев на по-висока температура. Не мога да ти кажа в момента точно, но е от порядъка на около 25 градуса.
- samo_pechka
- Мнения: 8377
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Все съм си мислел, че надморска височина до към 1000м не е проблем за дизел и не би трябвало да се налагат корекции . Виж обаче същото не важи, ако има проблем със захранването с нафта и особено ако по някаква причина се образува вакуум в резервоара . Става мъка захранването с нафта и паленето в един момент.
Пробвай , развий капачката на резеровара и я остави така отвита . На другия ден виж как е паленето.
П.п. горното го написах не конкретно за тази кола, както казах, не съм запознат в детайли с точно този мотор.
Много "коварен" проблем е м/у другото :) . Луд ставаш докато се види, че всъщност това е бил проблема.
Пробвай , развий капачката на резеровара и я остави така отвита . На другия ден виж как е паленето.
П.п. горното го написах не конкретно за тази кола, както казах, не съм запознат в детайли с точно този мотор.
Много "коварен" проблем е м/у другото :) . Луд ставаш докато се види, че всъщност това е бил проблема.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Утре ще пробвам и ще пиша. Мерси
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
И това не помага
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ за лошо палене на студен мотор и син пушек 2.0 tdi bkd
Колата е продадена трийте темата !!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта