Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот дърт милиционер » Нед 09 авг 2020 22:07


Няколко пъти сменям маркучетата за излишната нафта. Пукат се и нафтата се излива по двигателя. Смених с друга оплетка/гумена - 8 лв. метъра/специално за нафта - набъбна като желе и маркучето излиза от цицката..............мъча се да ги стегна с тел, но е много неудобно за стягане. Някой има ли идея как да реша проблема. Най смешното е, че от едната дюза маркучето е сигурно на 10години и е читаво - не съм го сменил . Явно маркучите които ги продават са калпави, но ако мога някак си да го стегна - ще кара.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот radotom » Пон 10 авг 2020 0:52


С каквото и да ги стягаш - нямаш шанс!
Просто това, което продават за горивни маркучи няма нищо общо с горивните маркучи.
Ако ги стегнеш със скобички - просто ще се пръснат маркучите.
Ако ги стегнеш с тел - още по-зле - ще се срежат при телта.
Твърди се, че Дънлоп маркучите държат горе-долу (да кажем - поне година)
Потърси такива.
И да знаеш - на Женския пазар ги няма :icon_lol


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот Водния дух1 » Пон 10 авг 2020 5:11


Намали малко диаметъра на вътрешния отвор. Преди на вентото така го реших тоя проблем. Сложих маркуче гумено с оплетка от плат с вътр.диаметър -май,че беше 2,8 или нещо такова.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот дърт милиционер » Пон 10 авг 2020 7:17


Къде да търся на Дънлоп маркуч в София ?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот brum » Пон 10 авг 2020 7:32


Вариант със силиконов маркуч? Тях ги дават за гориво, масло и антифриз. Ползвал съм такива и за газовата уредба и живееха в пъти повече от масовите.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот radotom » Пон 10 авг 2020 10:11


brum написа:силиконов маркуч

Хммм... това държи ли на нафта? :rolleyes
Имам няколко метра, но до сега само вакуумите подменям с него. Не знаех, че издържа и на петролни продукти. :gruebel


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот brum » Пон 10 авг 2020 13:06


Някой издържат. Дали всички - не знам. Та освен за газовата съм го ползвал и за отичане на маслото от турбото и при сваляне не беше напукан.

И само да допълня - вземал съм маркови за да съм сигурен в това което пише като характеристики. Предпочитам да дам 2 пъти повече пари за части на веднъж отколкото през 3 години да гледам маркучите. Витарата дето беше само на газ изкара с едни маркучи почти 100 000км (8 години) преди да я продам с тях. През това време 2 пъти сменях изпарител щото се задръстваше.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 10 авг 2020 15:50


колко е дълъг този маркуч, дай рама да го видя на схема и да видим нов дали пък не е нещо поносимо като цена


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот дърт милиционер » Пон 10 авг 2020 20:53


Силиконовите държат на нафта, но там са дюзите и температурата е около 80 градуса..............Трябва ми маркуч - 50 см/парчета по 10см/. Диаметърът е 3 мм. Много е тънък.Цената не е от значение - важното е да държат.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот samo_pechka » Пон 10 авг 2020 21:25


Нещо не мога да повярвам, че го имаш този проблем . Маркучета има 4 или 5 леа метъра, сега не мога се сетя по колко е на дребно, че ги купувам по 10 метра и там цената е друга. Купувам по много щото всяка една каляска, която дойде за нещо дребно при мен, ги сменям профилактично наред от - до. Ползвам ги и за вакууми, за нафта. И държат ! С оплетка "вградена" са. Марка - утре, не е пред мен.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот дърт милиционер » Пон 10 авг 2020 21:57


Оплетката върху маркуча ли е, и ли вътре в гумата ? Старите бяха с външна оплетка , но изкараха 1 г. и започнаха да се цепят.Сега взех целият е гумиран с вътрешна оплетка. Отвън пише че е за дизел...........но след няколко дни почнаха да изпускат от цицката - раздуха се. Ако ги купуваш от София, кажи ми моля те къде е магазина да си купя.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7922
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот goppa » Пон 10 авг 2020 22:04




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 авг 2020 8:32


samo_pechka написа: Марка - утре, не е пред мен.

Гейтс е. Влиза доста плътно на цивките .
дърт милиционер написа:Оплетката върху маркуча ли е, и ли вътре в гумата ?

Вътре в гумата е.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 11 авг 2020 10:50


кои маркучета трябват?
Прикачени файлове
Opera Snapshot_2020-08-11_115024_www.partslink24.com.png
Opera Snapshot_2020-08-11_115024_www.partslink24.com.png (211.33 KиБ) Видяна 2064 пъти


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Поло 2 ф 1992г. Проблем с маркуч за излишната нафта.

Мнениеот brum » Вто 11 авг 2020 12:48


Този на Gates съм го ползвал в продължение на 8 години от резервоара за нафта до нафтовата печка на една бензинова кола. Не е имало проблеми с него. А нафта се сипваше веднъж в годината по 10 литра и си седеше там до следващата година.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 30 госта