От известно време имам следните симптоми на Пасата - BMR - 170 кс. DSG + DPF filtar.
Значи симптомите са следните.... Понякога като запаля колата да кажем че при паленето всичко е нормално, но дори да остана на място или да тръгна както си карам бавно градско усещам леко придръпване сякаш за секунда съм си махнал крака от педала на газта и колата сменя звука на двигателя и започва да сменя Предавките на скоростите на по-високи обороти (почти винаги 2000 +) .
А ако не съм в движение а само на място усещането е сякаш когато включиш климатика и колата всеедно се сецва за секунда и двигателя сменя звука, ако натисна педала на гаста колата си се форсира но клапаните на двигателя се чуват сякаш ударят по капака на двигателя. След 1-2 мин примерно както си работи, може пак да смени звука и двигателя почва да си работи едно тихо и мазно ще кажеш съвсем различна кола си запалил.
Така другите видими симптоми са - ппц когато си работи нормално е на 800-850 оборота но когато сякаш влезе в този "странен режим" Оборотите се качват на малко под 1000.
Допълнително от няколко месеца наблюдавам че ми губи Антифриз, няма пушек от ауспоха, доло по кората забелязвам от време на време капки но още не мога да хвана от къде точно пропуска. Насоките са ми някъде зад двигателя, около турбото (ако някой има идея може да каже и за това), отпреде където и да съм гледал маркучите никъде не виждам теч.
С DPF съм който не съм нито чистил нито махал (Софтоерно или хардоерно не съм мн запознат само съм чел че го правят).

Друго което ми идва на ум АГР също не съм чистил защото колата я имам от почти година и още не мога да и смогна с всичко.
Малко дълго сатана ама се надявам да съм описал всички компоненти на тези играещи обороти да може някой компетентен колега да ме насочи максимално точно.
