DPF пране - размисли и страсти
Re: DPF пране - размисли и страсти
Ами от скрийншота има информация за време и за разстояние, та екстраполирах и ако не са грешни сметките излиза 54км/ч средна скорост от последната регенерация, което със сигурност не е само градско. И затова текущата му регенерация е станала на ~700км, а не на ~400km.
Re: DPF пране - размисли и страсти
Разбрах те , при мен средната скорост се върти около 20км/ч последно 500минути за 170км
Re: DPF пране - размисли и страсти
С тази скорост 20км/ч, трябва да си си основно градско. Аз за работа по главен булевард сутрин 08:00-08:30 максималната средна скорост ми е била около 32км/ч без задръствания с нормален трафик. Неговата 54 и просто не е чисто градско, освен ако не ходи на работа в 02:00. Пък и DPF-a се влияе доста от маслото което слага, тъй че има доста фактори кога ще ти дойде регенерацията.
Re: DPF пране - размисли и страсти
Осовно градско София в час пик , и едно излизане уикенда на 40км в посока
Re: DPF пране - размисли и страсти
thanis написа:Пък и DPF-a се влияе доста от маслото което слага, тъй че има доста фактори кога ще ти дойде регенерацията.
Това по кой начин ще става, при положение, че например нямаме никакъв разход на масло?
Re: DPF пране - размисли и страсти
Тук не говорим да го "гори" маслото. А че трябва да е ниско на SAPS, и да не ползва квот намери и от където намери.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
thanis написа:Тук не говорим да го "гори" маслото.
Как да не говорим за това? Как нещо от маслото попада в изпускателната система, според теб?
Re: DPF пране - размисли и страсти
Колегата питаше, защо има влияние на маслото за DPF-a, а не говорим за маслоядните двигатели. При кола с DPF трябва да се слага масло с ниско SAPS (Sulphated Ash, Phosphorous, and Sulphur) Май за различни неща говорим.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Всяка кола гори масло. Така тези SAPS попадат във филтъра. Проблемът при тях е, че запушват порите на ДПФ.
Но всичко това става с изгаряне на маслото. Тоест има значение и колко масло гори.
Но всичко това става с изгаряне на маслото. Тоест има значение и колко масло гори.
Re: DPF пране - размисли и страсти
Попрочетох малко и ми се изясниха нещата с маслата и показателя SAPS. Досега не съм се интересувал, защото винаги съм сменявал с оригинално на VW.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Atanas85 написа:...
Колега нищо ти няма на дпф-а.
Най-смислено ми се вижда да си пускаш 3-4 поредни принудителни регенерации преди смяна на маслото и това е.
С друго не се занимавай.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 10 мар 2011 22:48
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: АТД 2002
- Местоположение: Пещера
Re: DPF пране - размисли и страсти
Колеги може ли мнение за моят дпф. Автомобила е гoлф7 1.6 тди CLHA 2014г. Понеже идвам от бмв и там имах известни драми с дпф-а, първото нещо което направих след покупката е да си инсталирам ваг дпф. Проблема при мен е че цапа ауспуха леко със сажди, не знам дали е нормално но при бмв беше лъскаво чист дори и запушен. Направих два скрийншота единия е преди регенерация а другия е след пусната принудителна през програмата кариста, понеже минаваше 700км. от последната. Преди това осетих една планова в градски условия но мисля че е прекъснах понеже я осетих след като изгасих автомобила на един паркинг, а перките продължиха да работят около 10 мин. Автомобилът е закупен от порше в България и е на 132000км. в момента. Аз го притежавам от около месец и все още се образовам. Благодаря предварително.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Екстра изглежда.
Само другия път дай малко по-дълъг 'запис' и спри старт-стопа
И най-добре давай стойности на празен ход, като преди това си напънал колата да изреди 2 скорости на макс (да видим и максималното налягане колко е)
Тези -9 диф. налягане ... не съм виждал такъв пад при ме.
Колегите да кажат, но ми се струва, че няма да е зле да се калибрира датчика.
Само другия път дай малко по-дълъг 'запис' и спри старт-стопа
И най-добре давай стойности на празен ход, като преди това си напънал колата да изреди 2 скорости на макс (да видим и максималното налягане колко е)
Тези -9 диф. налягане ... не съм виждал такъв пад при ме.
Колегите да кажат, но ми се струва, че няма да е зле да се калибрира датчика.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: DPF пране - размисли и страсти
вчера минах преглед и замерването на димност беше 0.02 /euro 4/
с изолиран егр , дпф и чип съм,други газове не мерят и така ще е и след юли но със стикери
така ми обясниха в пункта за гтп
с изолиран егр , дпф и чип съм,други газове не мерят и така ще е и след юли но със стикери
така ми обясниха в пункта за гтп
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11, ton4o7601@abv.bg и 179 госта