DPF пране - размисли и страсти
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Основно киснене в различни препарати (веро, теч. сапун, теч. прах за пране) и промиване. Пръснах му няколко спрея на Mannol и Motip за дпф - няма особен резултат.
Най-резултатно е обръщането на струята вода. Тогава започва да излиза пепел и сажди. Ясно се вижда разликата. Саждите са си малки черни парцалчета и плуват (ползвам бял съд, за да виждам какво излиза).
Пепелта пада на дъното, кафеникаво-червена е и е във формата на каналчетата (малки кубчета).
Въртя и температурата на водата. Студено, топло (към 70 градуса), студено.
В началото изкарваше повече при смяна пак към студено, но вече не. Видимо се намалява пропускливостта, когато се мине на топло и увеличава при студено (температурни разширения).
Не искам да използвам агресивна химия, предвид малкия пробег на този дпф. При мен водата е с 12 бара от чешмата. Справя се добре, когато се върти посоката.
Когато сменя дпф-ите, ще си поиграя със стария. Сърби ме да го разрежа
В тази връзка, ако някой си е махал запушен дпф-а и иска да го дари за експерименти ...
Най-резултатно е обръщането на струята вода. Тогава започва да излиза пепел и сажди. Ясно се вижда разликата. Саждите са си малки черни парцалчета и плуват (ползвам бял съд, за да виждам какво излиза).
Пепелта пада на дъното, кафеникаво-червена е и е във формата на каналчетата (малки кубчета).
Въртя и температурата на водата. Студено, топло (към 70 градуса), студено.
В началото изкарваше повече при смяна пак към студено, но вече не. Видимо се намалява пропускливостта, когато се мине на топло и увеличава при студено (температурни разширения).
Не искам да използвам агресивна химия, предвид малкия пробег на този дпф. При мен водата е с 12 бара от чешмата. Справя се добре, когато се върти посоката.
Когато сменя дпф-ите, ще си поиграя със стария. Сърби ме да го разрежа
В тази връзка, ако някой си е махал запушен дпф-а и иска да го дари за експерименти ...
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: DPF пране - размисли и страсти
Колеги, някой може ли да каже защо някои от параметрите не ми ги показва ... по-скоро спря да ми ги показва ?
EGR - а никога не ми го е показвало, soot level-a i differential pressure спря да ми ги показва след последната регенерация.
EGR - а никога не ми го е показвало, soot level-a i differential pressure спря да ми ги показва след последната регенерация.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: DPF пране - размисли и страсти
Пробва ли да изтриеш програмата и да я инсталираш отново от маркета?
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: DPF пране - размисли и страсти
Минимален шанс да е това, но дали случайно не сте изключили тези показания с докосване в клетката... Пак така се активират.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Да, най-вероятно е натиснато и така се спират отделни данни.
Само ще тийзна тук поредното открито безобразно и некадърно творение на Дунев. Но скоро ще им посветя отделна, нова тема - само за тях и всичко причинено на моята кола:
Гледате разрязан брутално дпф за почистване. Заварен по също толкова некадърен начин, че да изспуска заварката.
А защо се реже? Защото са некадърници!
Всичко това с личното знание и под погледа на Румен Дунев!
Само ще тийзна тук поредното открито безобразно и некадърно творение на Дунев. Но скоро ще им посветя отделна, нова тема - само за тях и всичко причинено на моята кола:
Гледате разрязан брутално дпф за почистване. Заварен по също толкова некадърен начин, че да изспуска заварката.
А защо се реже? Защото са некадърници!
Всичко това с личното знание и под погледа на Румен Дунев!
Re: DPF пране - размисли и страсти
Колега с извинение, ама това не е заварено съединение. Всеки средностатистически идиот може да хване "CO"-то и да го направи това?? Още повече ти гарантирам, че който го е заварявал това, е гледал само клипчета в интернет и хал-хабер си няма от занаята. Още по съмнително е защо е била цялата тая процедура по "рязането" Ако е за по-лесно утичане на "мръсотията" .... просто без коментар. Почвам да си мисля, че са те нарочили за мега балама и си мажат и творят по колата ти, пък квото стане. То нали няма "официална процедура" как се извършва това и всякакъв вид своеволия и интерпретации са по преценка на "професионалистите"
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: DPF пране - размисли и страсти
Днес го преинсталирах приложението и всичко си работи. Действително възможно е неволно да съм ги изключил ако има тази опция.
За творенията на "Автосервиз Дунев" ... просто нямам думи.
За творенията на "Автосервиз Дунев" ... просто нямам думи.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Приключвам с некадърниците дунев, защото развалям темата, а вероятно на някои им дотяга. Мисля стана ясно, къде да не ходите
Когато ми дойде прозрение как точно да опиша всичко без да става нечетимо дълго, ще го направя в друга тема.
'Новият' го лигавих, в общи линии. Защото не ми се експериментираше. На предната страница писах с какво и как. Само трябва да добавя, че го и пекох Във фурната, мноооого часове, на макс (250градуса). Все едно е пътувал на дълъг път Основно за да изпари всякакви натрупвания тип антифриз, масло в някаква си форма. И понеже се усеща и вероятно не е най-якото нещо за дишане, го правих на силно проветливо. Отне около 8-10 часа да спре миризмата.
После паднаха още гадости от него.
Но като цяло си беше ок още отначало.
Този, който свалих от колата ми е по-интересен за експерименти. Но няма да е скоро. Трябва да ми размине малко, че ми дойде в повече ...
А и за да се докаже ефект, трябва да се разреже питата. За целта е нужен доказано запушен дпф. Моят не е такъв. Както се вижда от снимките, далеч по-голям проблем ми е било изпускането
-------
Дунев измамници, некадърници и отрепки!
Когато ми дойде прозрение как точно да опиша всичко без да става нечетимо дълго, ще го направя в друга тема.
DoH_KuXoT написа:С какво го миеш свален ?
'Новият' го лигавих, в общи линии. Защото не ми се експериментираше. На предната страница писах с какво и как. Само трябва да добавя, че го и пекох Във фурната, мноооого часове, на макс (250градуса). Все едно е пътувал на дълъг път Основно за да изпари всякакви натрупвания тип антифриз, масло в някаква си форма. И понеже се усеща и вероятно не е най-якото нещо за дишане, го правих на силно проветливо. Отне около 8-10 часа да спре миризмата.
После паднаха още гадости от него.
Но като цяло си беше ок още отначало.
Този, който свалих от колата ми е по-интересен за експерименти. Но няма да е скоро. Трябва да ми размине малко, че ми дойде в повече ...
А и за да се докаже ефект, трябва да се разреже питата. За целта е нужен доказано запушен дпф. Моят не е такъв. Както се вижда от снимките, далеч по-голям проблем ми е било изпускането
-------
Дунев измамници, некадърници и отрепки!
Последна промяна от group® на Съб 10 апр 2021 21:49, променено общо 1 път.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: DPF пране - размисли и страсти
С тия рязания и заварки няма ли риск да се повреди нещо по вътрешността?
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
След като няколко пъти ми го прави този номер,а именно изчезва антифриза след регенерация, реших да направя първо лесното. Смених си капачката за антифриза. Видомо има разлика в новата. А при регенерация това, което се случва,е че се вдига дасто нивото на антифриза и според мен, ако капачкта е калпава изпуска. Втори ден карам с новата и нивото за сега не е мърдало, но не е имао и регенерация.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Не помня вече къде го писах - тези коли хвърлят антифриза, когато е към т.нар. максимум (горната черта)!
Слага се на долана или малко над нея.
И в дброс все ме пълнят и смрад после на антифриз.
Стигне ли долната, не мърда.
Ама за хора, които пак доливат - колата харчи
-------
Дунев измамници, некадърници и отрепки!
Слага се на долана или малко над нея.
И в дброс все ме пълнят и смрад после на антифриз.
Стигне ли долната, не мърда.
Ама за хора, които пак доливат - колата харчи
-------
Дунев измамници, некадърници и отрепки!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: DPF пране - размисли и страсти
900 км. с новата капачка. Нивото е да кажем 2мм. над минимума и си седи там. Май ще се оправи тази кола с една капачка. Но тихичко да не ни чуе.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shakazulu и 181 госта