Vlad777 написа:Лично присъствах на пране на DPF на Passat 2.0 TDI 177 к.с. - ще потърся снимките от диагностиката на DPF-а преди и след.
Процедурата се извършва без никакъв демонтаж. Само се откача една тръбичка към DPF-a и през нея посредством маркуче се вкарва под налягане първо един препарат, седи вътре известно време, а след това се вкарва друг вид препарат, колата се пали и се задейства принудителна регенерация през компютъра.
Всичко излиза през ауспуха, а DPF-ът става като нов. По време на принудителната регенерация гледахме живи данни на компютъра и в края стигна до почти кръгла нула на саждите.
Процедурата се извърши при Данко в Danko's Garage. Препоръчвам да се свържете с него, вместо да се чудите какви глупости да правите с DPF-a.
Нека започнем с това на кое викаш сажди. На soot mass или на oil ash. Защото ако сте изчистили Soot mass , не знам защо сте си играли с тръбички и разтвори те си се самопочистват със всяка регенерация без нужда от подпомагане.