Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
Здравейте колеги. Колата е голф 4 1.9 asv. Решил съм да я позасиля и гоня около 180-190кс. Взех 11ка елемент и дюзи 230ки с 3 баров мап. Идва и сложния момент с турбината. Бях пуснал предишна тем и там ми изредиха някоко турбини но имаше много несъгласия и тотално се забърках. Нямам си и идея от хибриди и обикновенни турбини и как точно се номерират.(знам само че v -110, va - 131 и vb - 150.) Тоест какво е 1752 и всяка 1752 ли е различна, по добра ли е от 1749va и vb и какви други хибриди има на тази основа и каква ще ми стигне без да я счупя за тези коне. Бях пуснал др теам и едно момче ми препоръча 1756vk но ми идва много над бюджета за турбина който е макс 600лв. Имам и още едно питане. Моята турбина е 1749v и започна да виеи мисля че имам лека загуба на мощност но не губя масло и не забива.В началото беше по свирукащ звука, а сега особенно на студен двигател е леко меалически но не и стържещ. Има ли вариант да се преправи и да стигне за тези коне или не си заслужава. Благодаря
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
110-1749v, 131-1749va, 150,160-1749vb
Означението показва че турбинната част е 17-ка, а компресора е 49мм, като при различните v/va/vb/vc има минимални разлики в компресора и турбината, общо взето 1749vb е с най-голямата турбинна част и компресор.
1752 означава 17-ка турбина и 52мм компресор, някои слагат и 56мм компресор тогава ти турбината е 1756, а дали ще е 1752va/vb зависи от основата на която е направен хибрида, ако си взел 1749vb+охлюва, диска, лагера и перката от gt2052v, става 1752vb.
За да стигнеш въпросните 190к.с не ти е нужен хибрид, копуваш си 1749vb и я пращаш на турбинджия, най малкото едно почистване и проверка на състоянието и с тази турбина ще извадиш 190к.с ако имаш достатъчно гориво. С хибрида ще има странични ефекти и няма да си доволен и ще те е яд че си дал толкова пари да се окаже че не е това което търсиш
Означението показва че турбинната част е 17-ка, а компресора е 49мм, като при различните v/va/vb/vc има минимални разлики в компресора и турбината, общо взето 1749vb е с най-голямата турбинна част и компресор.
1752 означава 17-ка турбина и 52мм компресор, някои слагат и 56мм компресор тогава ти турбината е 1756, а дали ще е 1752va/vb зависи от основата на която е направен хибрида, ако си взел 1749vb+охлюва, диска, лагера и перката от gt2052v, става 1752vb.
За да стигнеш въпросните 190к.с не ти е нужен хибрид, копуваш си 1749vb и я пращаш на турбинджия, най малкото едно почистване и проверка на състоянието и с тази турбина ще извадиш 190к.с ако имаш достатъчно гориво. С хибрида ще има странични ефекти и няма да си доволен и ще те е яд че си дал толкова пари да се окаже че не е това което търсиш
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
Като има кой да ти ги обясни нещата, накрая не изглеждат толкова сложно , благодаря ти:mhihi Би ли сподели какви са страничните ефекти от хибридите защото не мога да намеря читаво vb, va ще свърши ли работа или ще е на границата си
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
Страничните ефекти са сърджване(компресора избутва повече отколкото може да поеме двигатела), лагване големия компресор се навива по бавно, на някои пък им харесва, звука който се получава от големия компресор, на високи обороти имах проблем с разтоварването, актуатора отваряше докрай обаче бустметъра продължаваше да вдига налягането на големите предавки, реално колата беше по мощна, но мощността на големите предавки на 6-та не можех да я ползвам без да се притеснявам в кой момент ще изгърми.
В средни обороти звука беше уникален, въртящия момент беше повече и гумите превъртаха на 3-та без проблем на сухия асфалт, само че бустметъра постоянно под минаваше 2 бара
В средни обороти звука беше уникален, въртящия момент беше повече и гумите превъртаха на 3-та без проблем на сухия асфалт, само че бустметъра постоянно под минаваше 2 бара
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
А смяна на скоростната кутия ще трябва ли защото съм със 5 въобще на 110ка става ли 6 и след като сменя турбото и разпръсквачите от 205 на 230 да очаквам ли по висок разход при нормално каране ?
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
кутията ще държи
ще ти трябва друг кулер, твоят няма да смогне да охлажда въздуха от по-голямата турбина
с какъв съединител си
ще ти трябва друг кулер, твоят няма да смогне да охлажда въздуха от по-голямата турбина
с какъв съединител си
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
Кутия можеш да сложиш без проблем, но трябва да вземеш съединитела, стартер, полуоски, жила. Разхода ще се вдигне малко, колко зависи от мапера
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
за сега съм със стоков и събирам частите лека полека, кулера и него съм го предвидил обаче като размери к атялото и турбо пътищата не знам за какво да гледам защото искам да сменя и всмукателя и май трябва да е от пасат за да е обърнат на другата страна, забъркаха ме малко
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
Най добрия вариант е да намериш 1749vb+интеркулера от ARL с маркучи, всмукателен и МАП, интейка, също ти трябва че е по голям+въздушната кутия и дебитомера, за да избегнеш главоболия с дебитомера ще ти го спрат. Проблема е че трябва да вземеш и дифузьора, че перките му са по тънки. Абе играчка си е ама под капака ще стои като стокова и няма да ти стърчат отпред интерколери и да трепериш кое ченге ще те спре от движение за промяна на конструкцията
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
С колко се увеличава разхода със спрян дебитомер при нормално каране защото такова ми е 90% от времето. Рядко се фукам с печката и то колкото да затапя някоя хонда
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
Дебитомера при всички положения ще го спрат, за да караш с работещ дебитомер при такива коне ти трябва минимум АРЛ/Вр6 дебитомер и дори той е на границата, варианта е Р32 Дсг дебитомер, само че кой мапер ще може да го мащабира да чете правилно не знам...
Разхода ще скочи с колко не знам, при моя АРЛ(всичко сток), само чип със изолиран дебитомер на 190коня/420нм, разхода при постоянни скорости си пада на 5,5 без проблем
Разхода ще скочи с колко не знам, при моя АРЛ(всичко сток), само чип със изолиран дебитомер на 190коня/420нм, разхода при постоянни скорости си пада на 5,5 без проблем
Re: Въпрос за хибридите на основата на 1749v/va/vb
Ясно, ако сложа сега например vb или хибрид нещо по генерацията трябва ли да правя като не броим колектора?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта